2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Garancia

    GARANCIA

    A megvett termék garanciális ügyintézését én végzem. Garanciális ügyekben engem kell hívni és hozzám eljuttatni a hibás terméket.
    Név, cím és a telefonszám a termék garancia jegyén lesz megtalálható.

    A 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. §-ának (1) és (2) bekezdése szerint a garanciális javítási idő nem meghatározott, annak határidejéről tájékoztatni kell a fogyasztót és a forgalmazónak/szerviznek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
    A 10.000,- Ft, azaz tízezer forint bruttó értéket meghaladó, általunk összegállított számítógép-konfigurációkra, valamint monitorokra és nyomtatókra 2003. november 22-től az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet érvényes.
    A 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet hatálya alá nem tartozó alkatrészekre és komponensekre az alábbi feltételek szerint vállalunk jótállást.

    Folytatás...

    dr.bubo 13 éve

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.