Tisztelt Címzett!
Tanácsot szeretnék kérni, ezért leírom röviden a problémámat:
2009. decemberében előfizettem a DIGI kft-nél televízió, internet, ill. telefon szolgáltatásokra. A gond a telefonnal, illetve annak számlázásával van. Mikor bekötötték a vonalat, összecserélték a számot egy szomszédéval. Nem tűnt fel, mert csak egy szám eltérés volt. (A szerződésben a 7xx-xx8-as telefonszám volt, ezzel szemben a 7xx-xx9-es szám csörgött nálam, az én számom pedig a szomszédban.) Így nekem kiszámlázták a szomszéd hívásait. Az ügyfélszolgálaton jeleztem a gondot, amit úgy tűnt megoldottak, mondván fizessem be, és a következő havi díjból levonják a túlfizetést. Nem így történt, sőt, megint nekem számlázták ki a szomszéd hívásait. Elmentem az ügyfélszolgálatra, ahol megint azt mondták, hogy fizessem csak be,
aztán majd levonják. Meddig számlázzák vajon nekem a szomszéd hívásait? Az ügyfélszolgálaton a nő azt mondta (mikor közöltem vele, hogy ezt nem fizetem ki, csak akkor, ha küldenek egy olyan csekket, amin le van vonva a múlt havi túlfizetésem), hogy ő nem tud csekket adni, mert nem ők küldik. (A csekken a komlói ÜFSZ. címe van.) Felhívtam a telefonos ÜFSZ.-ot, ott pedig azt mondták, hogy nem tudnak segíteni, mert a csekket nem ők küldik.
Mit tegyek? Fizessem be, és várjam hogy talán majd egyszer levonják? Nem szeretném. Egy hónap alatt nem voltak képesek lesztornózni egy csekket?!
Várom válaszukat! Köszönettel:
Kxxxx Zoltán
Megoldás a 3. hsz-ban...