2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

T, mert én úgy szeretlek...

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Csak halkan itt hagyom, mert az egyébként indokolatlanul magas ingerküszöbömet kezdik átlépni...

Történt ugyanis 2018 decemberében, hogy lejárt hűségidejű szerződésemet költözés miatt meg akartam szüntetni. Bementem hivatalos -nem partner- üzletbe, megkérdezni hogy mi kell ehhez. Persze elzavartak, hogy hozzam a modemet, és azzal a kezemben minden további nélkül megoldják. -Mint kiderült nélküle is lehetett volna, de ez már részletkérdés-

Másnap visszamentem, megint sorba állás, közepesen flegma ügyintéző fiú, elveszi a modemet, hátra viszi, majd egy papírral visszajön, szignózva a részükről, az adataim stimmelnek, látom a gyári számot, átvételi. Király, viszlát.

Januárban érkezik a fél havi decemberi számla, öröm boldogság, akkor tényleg le lett mondva.
Februárban viszont beesik egy 8500 huf-os scsekk... Ezmiez? Nosza rajta boltba vissza.

-Napszaknak megfelelően köszön, kaptam egy csekket és nem értem miért.
-Még egy fejbiccentés se, csekk visszadob, nem adta le a modemet.
-De igen, itt a felmondáskor.
-Hozza be a papírt.
- Önöknél is megvan gondolom ez...
-Nincs...
-Őőőőő. Komolyan???? Hát jó...

Haza, sok kérdőjellel a fejemben... Papír felkap, visszavisz, sorban áll vagy 40+ percet... A gép az előző fiúhoz dob be.

-Napszaknak megfelelően köszön, elhoztam a papírt, délelőtt voltam itt, csekk, le nem adott modem.
-Még mindig nehéz köszönni. Akkor nézzük. Ezt itt adta le?
-Iiiiigen, kolléga mondta dec közepén hogy csak a modemmel együtt tudom lemondani, elhoztam, kaptam nyomtatványt, elköszöntünk, most meg ez van.
-De ezen se dátum se ügyintéző neve, se helyszín nincs.
-Elnézést hogyamivan? Valóban, az önök oldaláról csak egy szignó. Szuper. Akkor?
-Fáradjon át a kolléganőhöz.

-Napszaknak megfelelően köszön.
-Napszaknak megfelelően köszön.
-Decemberben felmondtam, leadtam, papír, etcetcetc.
-Megnézzük -másfél perc gombnyomkodás-. Igen. Én vettem át, a rendszerben itt is van az átvételi papír.
-Iiiigen? Kolléga hazazavart a papírért ami ezek szerint önöknél is megvolt?
-Hát igen... Elnézést.
-Az király... Akkor most?
-Felveszek egy panaszt 30 napon belül kap levelet. Azt látom, hogy minden okés, a sorszámok rendben, nem értem miért kapott ilyen felszólítást, kivizsgálják rendben lesz.
-Viszlát
-Viszlát

Eltelik 30 nap...

Vasárnap látom ám, hogy szép keretes T boríték vár epekedve rám. Nosza rajta, lezárhatjuk ezt a projektet is.

Tisztelt y, megvizsgáltuk a panaszát, a rendszerünk szerint a kérdéses modemet nem adta le. Amennyiben de, fáradjon be a boltba vagy küldje el azt postán. Viszlát.

O_o

Most visszamehetek azzal a papírral amivel az első körben is reklamációt indítottunk, azért hogy újra ugyanolyan reklamációt indítsunk. Nyilván más eredménnyel zárul majd. Nyilván. Remélem fognak tudni jobb alternatívát adni mint ami maradt, a panaszkönyv, fogyvédelem, és rendőrségi feljelentés, mert gyakorlatilag ellopták a modemet, hiszen se nálam se a t-nél nincs. De azért viszem a csekket is, ha az üzletvezető szeretné kifizetni helyettem ha már ilyen flottul végzik a munkájukat...

Szerk1:

Egész jól alakult a nap, úgyhogy közepes elviselhető hangulatban sikerült beérkezni a boltba, ami teljesen kihalt, gyak a nyomtató nem fejezte be az utolsó sort, máris csipogott a számom. Egy kislányt dobott a gép...

-Jónapotkívánokmibensegíthetek
-Jónapot kívánok decemberben lemondtuk az, csekk, a friss levél, meg a bizonylat és már picit morci lennék
(de nem tudok mert az az agyam még mindig auto pilot üzemmódban fut a miben segíthetnél kérdéskörön)
-őőőőőőőő pillanat -padtárshoz fordul a fején nem egyszerű wtf kifejezéssel, de már akkor látszott hogy a kolléganőtől se fog sok választ kapni csípőből.-
Némi pingvinezés, és telefonálgatás után
-Hát akkor most mi írunk az eszközkezelőnek, becsatoljuk az összes papírt, és két napon belül értesítjük, mi se értjük, minden a helyén van, de valamiért nem tudják lezárni ezt a szerződést...

Úgyhogy most várunk. Az a mákjuk, hogy viszonylag rugalmas a munkarend és idő, így ki tudok szaladni ha épp olyanom van.

Hozzászólások

(#1) rover45


rover45
senior tag

Én ugyanilyen okok miatt mondtam fel, minden létező havidíjas szolgáltatásomat náluk.
Egyszerűen bármit szerettem volna elintézni, az katasztrófába fulladt ...

(#2) Klaus Duran


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Egyre jobb a rendszerük. Szerintük.

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#3) Realradical


Realradical
őstag

T az valami rémálom, nem vagy egyedül.
Nálam ez (is) volt:
Lemondtam egy USB-s kütyüt amit havonta 2000-ért béreltem mobilnethez. A sorbanállás után közli velem 60 papír kiadása után a csávó, hogy:
- ja, hát ezt így nem lehet lemondani, hanem fel kell hívni egy telefonszámot ahol ténylegesen meg is szüntetik
- figy, azért jöttem személyesen, mert a telefonossal gondjaim voltak
- igen, ez csak formalitás
- fasza ... felhívom (25 perc), felveszi valami spiné
- hát miért mondaná le?
- mert már nem kell
- adok kedvezményt
- nem kell le akarom mondani
- miért nem adja oda a családban valakinek inkább
- NEM KELL SENKINEK, FŐLEG NEKEM
- akkor szüneltetem, hogy hátha 3 hónap múlva meggondolja magát
- Attól megszűnik automatikusan? Ingyenes?
- Igen
- Akkor csinálj amit akarsz, csak nekem ne kelljen hívogatni, meg újabb 3 órát szívni

Eltelik 3 hónap, jön egy csekk 5500 forintról.

Be a boltba: Hát pedig ez megszűnt, könyörgővonal által, emeljek panaszt. Panasz indul.
Több felszólítás kijött mire felhívott valaki. Igen meg van szűnve, fizessem be a tartozásom és minden OK.
- Mondom mire fizetnék?
- A kolléganő szüneteltetést állított be ami 5000, meg 500 késésre.
- Mondom ne vicceljünk már, senki nem kért külön ilyet.
- Jó utánanézünk

1 hónap szünet:
- Újrahallgattuk a felvételt. Maga mondta, hogy a kolléganő csinálhat amit akar
- Mondom ja de rá is kérdeztem van-e díja
- Jó ők méltányosságből elengednek mindent, de van még itt késésre is díj
- ARRA AMI EL VAN ENGEDVE???
- Ja igaz, akkor semmi. Küldik a sztornós levelet.

Voltak pontok amikor már lapáttal tudtam volna őket tarkónverni. Vagy fél év volt mindent elintézni, a jó ég tudja hány órányi stresszel, meg telefonálással.
Büntetni kéne az ilyet

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#4) Freiherr


Freiherr
őstag

Nekem lejárt a telefonomra a részlet 2 hónapja, viszont ugyanúgy számlázza nekem továbbra is.🤔
Természetesen nem fizetem ki, de ezért is be kell majd menni a retkes üzletükbe.

[ Szerkesztve ]

XXX

(#5) Viszlát


Viszlát
addikt

Látom semmi nem változott feléjük... A 2000-es években 7 évig tartó szenvedésem volt velük egy hűségidő alatt felmondott és lerendezett ügy kapcsán, ami a Westellel indult és a T-vel fejeződött be, peres úton. Reméljük te könnyebben megúszod. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#6) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Jujjj de jó... most szeretnék egy forensis-es flottás előfizetésre váltani, ami T-s. Mondjuk hűség idő nélküli... inkább engedjem el? :)

(#7) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

Ha hagyod magad, akkor a végtelenségig húzzák.
Nekik mindegy.

Ne hagyd magad.

Nekem tavaly 100+ ezer forintot utalt vissza a telenor, mert nem tartották magukat a weboldalukon leírtakhoz.
És bizony keményen kellett odaállni.

Aznap, amikor elküldtem a békéltető testületnek a panasz leírását (teljesen jogos panasz volt) és erről tájékoztattam a telenort, másnap (!!!!) utalták a pénzt.

Oda kell menni és megmondani, hogy ilyen nincsen.

(#8) sanzi89


sanzi89
addikt

Velünk és két másik emberrel a családból eljátszották ugyanezt a modem-es mókát. Patkány banda, ott is hagyta őket kb. mindenki.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#9) C4mp3r


C4mp3r
addikt

oktoberben mentem at toluk invitelhez, semmi gond nem volt, bevittem 3 set top boxot, meg a hwg-t, gyerek 10 percig adminisztralt es ennyi. kaptam en is egy reszszamlat es azota nem hallottam feloluk.

(#10) rover45 válasza C4mp3r (#9) üzenetére


rover45
senior tag

Elbszhattak valamit :D

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.