Csak halkan itt hagyom, mert az egyébként indokolatlanul magas ingerküszöbömet kezdik átlépni...
Történt ugyanis 2018 decemberében, hogy lejárt hűségidejű szerződésemet költözés miatt meg akartam szüntetni. Bementem hivatalos -nem partner- üzletbe, megkérdezni hogy mi kell ehhez. Persze elzavartak, hogy hozzam a modemet, és azzal a kezemben minden további nélkül megoldják. -Mint kiderült nélküle is lehetett volna, de ez már részletkérdés-
Másnap visszamentem, megint sorba állás, közepesen flegma ügyintéző fiú, elveszi a modemet, hátra viszi, majd egy papírral visszajön, szignózva a részükről, az adataim stimmelnek, látom a gyári számot, átvételi. Király, viszlát.
Januárban érkezik a fél havi decemberi számla, öröm boldogság, akkor tényleg le lett mondva.
Februárban viszont beesik egy 8500 huf-os scsekk... Ezmiez? Nosza rajta boltba vissza.
-Napszaknak megfelelően köszön, kaptam egy csekket és nem értem miért.
-Még egy fejbiccentés se, csekk visszadob, nem adta le a modemet.
-De igen, itt a felmondáskor.
-Hozza be a papírt.
- Önöknél is megvan gondolom ez...
-Nincs...
-Őőőőő. Komolyan???? Hát jó...
Haza, sok kérdőjellel a fejemben... Papír felkap, visszavisz, sorban áll vagy 40+ percet... A gép az előző fiúhoz dob be.
-Napszaknak megfelelően köszön, elhoztam a papírt, délelőtt voltam itt, csekk, le nem adott modem.
-Még mindig nehéz köszönni. Akkor nézzük. Ezt itt adta le?
-Iiiiigen, kolléga mondta dec közepén hogy csak a modemmel együtt tudom lemondani, elhoztam, kaptam nyomtatványt, elköszöntünk, most meg ez van.
-De ezen se dátum se ügyintéző neve, se helyszín nincs.
-Elnézést hogyamivan? Valóban, az önök oldaláról csak egy szignó. Szuper. Akkor?
-Fáradjon át a kolléganőhöz.
-Napszaknak megfelelően köszön.
-Napszaknak megfelelően köszön.
-Decemberben felmondtam, leadtam, papír, etcetcetc.
-Megnézzük -másfél perc gombnyomkodás-. Igen. Én vettem át, a rendszerben itt is van az átvételi papír.
-Iiiigen? Kolléga hazazavart a papírért ami ezek szerint önöknél is megvolt?
-Hát igen... Elnézést.
-Az király... Akkor most?
-Felveszek egy panaszt 30 napon belül kap levelet. Azt látom, hogy minden okés, a sorszámok rendben, nem értem miért kapott ilyen felszólítást, kivizsgálják rendben lesz.
-Viszlát
-Viszlát
Eltelik 30 nap...
Vasárnap látom ám, hogy szép keretes T boríték vár epekedve rám. Nosza rajta, lezárhatjuk ezt a projektet is.
Tisztelt y, megvizsgáltuk a panaszát, a rendszerünk szerint a kérdéses modemet nem adta le. Amennyiben de, fáradjon be a boltba vagy küldje el azt postán. Viszlát.
O_o
Most visszamehetek azzal a papírral amivel az első körben is reklamációt indítottunk, azért hogy újra ugyanolyan reklamációt indítsunk. Nyilván más eredménnyel zárul majd. Nyilván. Remélem fognak tudni jobb alternatívát adni mint ami maradt, a panaszkönyv, fogyvédelem, és rendőrségi feljelentés, mert gyakorlatilag ellopták a modemet, hiszen se nálam se a t-nél nincs. De azért viszem a csekket is, ha az üzletvezető szeretné kifizetni helyettem ha már ilyen flottul végzik a munkájukat...
Szerk1:
Egész jól alakult a nap, úgyhogy közepes elviselhető hangulatban sikerült beérkezni a boltba, ami teljesen kihalt, gyak a nyomtató nem fejezte be az utolsó sort, máris csipogott a számom. Egy kislányt dobott a gép...
-Jónapotkívánokmibensegíthetek
-Jónapot kívánok decemberben lemondtuk az, csekk, a friss levél, meg a bizonylat és már picit morci lennék
(de nem tudok mert az az agyam még mindig auto pilot üzemmódban fut a miben segíthetnél kérdéskörön)
-őőőőőőőő pillanat -padtárshoz fordul a fején nem egyszerű wtf kifejezéssel, de már akkor látszott hogy a kolléganőtől se fog sok választ kapni csípőből.-
Némi pingvinezés, és telefonálgatás után
-Hát akkor most mi írunk az eszközkezelőnek, becsatoljuk az összes papírt, és két napon belül értesítjük, mi se értjük, minden a helyén van, de valamiért nem tudják lezárni ezt a szerződést...
Úgyhogy most várunk. Az a mákjuk, hogy viszonylag rugalmas a munkarend és idő, így ki tudok szaladni ha épp olyanom van.