Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) rover45


rover45
senior tag

Én ugyanilyen okok miatt mondtam fel, minden létező havidíjas szolgáltatásomat náluk.
Egyszerűen bármit szerettem volna elintézni, az katasztrófába fulladt ...

(#2) Klaus Duran


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Egyre jobb a rendszerük. Szerintük.

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#3) Realradical


Realradical
őstag

T az valami rémálom, nem vagy egyedül.
Nálam ez (is) volt:
Lemondtam egy USB-s kütyüt amit havonta 2000-ért béreltem mobilnethez. A sorbanállás után közli velem 60 papír kiadása után a csávó, hogy:
- ja, hát ezt így nem lehet lemondani, hanem fel kell hívni egy telefonszámot ahol ténylegesen meg is szüntetik
- figy, azért jöttem személyesen, mert a telefonossal gondjaim voltak
- igen, ez csak formalitás
- fasza ... felhívom (25 perc), felveszi valami spiné
- hát miért mondaná le?
- mert már nem kell
- adok kedvezményt
- nem kell le akarom mondani
- miért nem adja oda a családban valakinek inkább
- NEM KELL SENKINEK, FŐLEG NEKEM
- akkor szüneltetem, hogy hátha 3 hónap múlva meggondolja magát
- Attól megszűnik automatikusan? Ingyenes?
- Igen
- Akkor csinálj amit akarsz, csak nekem ne kelljen hívogatni, meg újabb 3 órát szívni

Eltelik 3 hónap, jön egy csekk 5500 forintról.

Be a boltba: Hát pedig ez megszűnt, könyörgővonal által, emeljek panaszt. Panasz indul.
Több felszólítás kijött mire felhívott valaki. Igen meg van szűnve, fizessem be a tartozásom és minden OK.
- Mondom mire fizetnék?
- A kolléganő szüneteltetést állított be ami 5000, meg 500 késésre.
- Mondom ne vicceljünk már, senki nem kért külön ilyet.
- Jó utánanézünk

1 hónap szünet:
- Újrahallgattuk a felvételt. Maga mondta, hogy a kolléganő csinálhat amit akar
- Mondom ja de rá is kérdeztem van-e díja
- Jó ők méltányosságből elengednek mindent, de van még itt késésre is díj
- ARRA AMI EL VAN ENGEDVE???
- Ja igaz, akkor semmi. Küldik a sztornós levelet.

Voltak pontok amikor már lapáttal tudtam volna őket tarkónverni. Vagy fél év volt mindent elintézni, a jó ég tudja hány órányi stresszel, meg telefonálással.
Büntetni kéne az ilyet

Things that try to look like things often do look more like things than things

(#4) Freiherr


Freiherr
őstag

Nekem lejárt a telefonomra a részlet 2 hónapja, viszont ugyanúgy számlázza nekem továbbra is.🤔
Természetesen nem fizetem ki, de ezért is be kell majd menni a retkes üzletükbe.

[ Szerkesztve ]

XXX

(#5) Viszlát


Viszlát
addikt

Látom semmi nem változott feléjük... A 2000-es években 7 évig tartó szenvedésem volt velük egy hűségidő alatt felmondott és lerendezett ügy kapcsán, ami a Westellel indult és a T-vel fejeződött be, peres úton. Reméljük te könnyebben megúszod. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#6) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Jujjj de jó... most szeretnék egy forensis-es flottás előfizetésre váltani, ami T-s. Mondjuk hűség idő nélküli... inkább engedjem el? :)

(#7) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

Ha hagyod magad, akkor a végtelenségig húzzák.
Nekik mindegy.

Ne hagyd magad.

Nekem tavaly 100+ ezer forintot utalt vissza a telenor, mert nem tartották magukat a weboldalukon leírtakhoz.
És bizony keményen kellett odaállni.

Aznap, amikor elküldtem a békéltető testületnek a panasz leírását (teljesen jogos panasz volt) és erről tájékoztattam a telenort, másnap (!!!!) utalták a pénzt.

Oda kell menni és megmondani, hogy ilyen nincsen.

(#8) sanzi89


sanzi89
addikt

Velünk és két másik emberrel a családból eljátszották ugyanezt a modem-es mókát. Patkány banda, ott is hagyta őket kb. mindenki.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#9) C4mp3r


C4mp3r
addikt

oktoberben mentem at toluk invitelhez, semmi gond nem volt, bevittem 3 set top boxot, meg a hwg-t, gyerek 10 percig adminisztralt es ennyi. kaptam en is egy reszszamlat es azota nem hallottam feloluk.

(#10) rover45 válasza C4mp3r (#9) üzenetére


rover45
senior tag

Elbszhattak valamit :D

(#11) Penguin95


Penguin95
senior tag

Hasonló tortúrán mentem keresztül én is, csak nekem nem a modem volt a gond. Szerintük volt befizetetlen számla, a befizetett csekk meg nem volt elég jó bizonyíték ez ellen. Utána jött az, hogy náluk nincs nyoma lemondásnak, holott az erről készült papír is ott volt a kezemben. Végül sikerült rendezni a dolgot, bár azóta is ki vagyok tiltva az adott T pontból.

(#12) INGJOKE válasza Penguin95 (#11) üzenetére


INGJOKE
veterán

Mit kell ahhoz csinálni, hogy kitiltsanak egy üzletből ami belőled él? :D

(#13) Hosssszu válasza INGJOKE (#12) üzenetére


Hosssszu
őstag

Mondjuk egy ilyennel bemenni:

:DDD :DDD :DDD

(#14) Penguin95 válasza INGJOKE (#12) üzenetére


Penguin95
senior tag

Úgy fél órányi ordibálás, és az ügyintéző megfenyegetése. Természetesen először higgadtan, normálisan mondtam el a problémát, csak aztán jött a bunkó stílus az ügyintézőtől, a hülyének nézés, a lekezelés... Meg persze a tény, hogy ez nem az első látogatásom volt ott. Érdekes módon a másik ügyintéző (aki végül lezárta az ügyet) tudott köszönni, meghallgatta amit mondok, kérdezett ha valami nem volt világos, ha én kérdeztem, arra is normálisan válaszolt, szóval tette a dolgát.

(#15) Freiherr válasza INGJOKE (#12) üzenetére


Freiherr
őstag

[link] ;]

XXX

(#16) Fred23


Fred23
nagyúr

A fenomenális szervezettségüknek köszönhetően időnként fordítva is elsülhet. Tudok egy pont ilyen modemes esetről, ahol az ember nem vitte vissza a modemet, de azt mondta, hogy igen. Egy darabig erősködtek, hogy ők nem kapták vissza, aztán végül feladták, és tudomásul vették, hogy mégis. :D

(#17) akom


akom
senior tag

Kerülni kell a Telekomot. Én 3 évig szenvedtem velük. Volt hardver hiba amire 2 hét alatt reagáltak, csomagváltás után az új díjat leemelték de a magasabb sávszélességet csak 2 hónap után állították be.
Az utolsó csepp a pohárban az volt amikor nem érkezett meg hozzájuk az átutalás. (Aztán kiderült hogy mégis...)
Elég birkatürelmű vagyok, de nekik sikerült kihozniuk a sodromból.
Ügyfélszolgálaton hülyének nézik az embert. Rengeteg diák dolgozik, kompetenciájuk megkérdőjelezhető.

El is vittem a család és a vállalkozás összes előfizetését tőlük. (12 előfizetés...)

(#18) csoki46


csoki46
aktív tag

Nem akarom elkiabálni, de nekem jó tapasztalatom van velük. Mobil előfizetést mondtam föl, problémamentesen.
Otthoni előfizuba többször váltottam nagyobb csomagra, általában mire hazaértem (15 perc) már aktiválták a nagyobb sávszélességet.
Set top box távirányító tönkrement, más miatt voltam bent, csak megemlítettem az ügyintéző a fiókból elővett egy vadonat új, bontatlant és a kezembe nyomta minden kérdés nélkül.

(#19) #56573440


#56573440
törölt tag

Frissült.

Egyébként az aktív szolgáltatási időszak alatt annyira sok para nem volt a szokásos dolgokon kívül, a modem pl cserés volt, megmurdált a router része, és az ügyintéző mindenképp be akarta valamiért bizonyítani hogy jobban ért hozzá. Nem lett volna egyébként kizárt, mert nem ebből élek, de úgy nehéz nyerni, hogy visszakérdezünk a pingre mint kifejezésre... De ez nem a céget minősíti, hanem csak egy ügyintézőt, ezzel semmi baj nincs. (Meg ezt már megszoktam, nem egyszer volt, hogy a kínaiaknak írtam levelet, hogy x gép meghalt, szériaszám, mi a hiba jelenség, komplett méréssor mindennel együtt szkópolva, etc, majd visszjön két nap múlva a levél, hogy be van e kapcsolva... ) Volt pár probléma, amikor sms-ben szóltak hogy javítjanak valamit bocsika, majd jött hogy megcsináltuk, én meg hívtam a központot, hogy kollégák ne menjenek messzire, mert a garantált felét se éri el egy irányba sem a sávszél. Akkor megint henköltek picit, és néha jó lett, néha majd másnap sms-eztek megint.

A telefonos üzletágon én is idegeskedtem egy darabig, de onnan szerencsére dobbantottunk. Bőven westeles időkből visszamaradt folyamatosan bővülő céges flottás előfizetéssel konkrétan drágább készülékárakat adtak, mintha ismeretlenként besétálok és kpra megveszek egy domino-s telefont. Néztem bután, hogy egy tonna számmal, legalább másfél évtizedes, rendesen fizető partnerként érzi az ember, hogy egy megbecsült vendég.

Egyébként az dühít leginkább, hogy ha valaki a központban valóban veszi a fáradtságot, és az a 2 percet, amit a boltos kollégák nagy ráhagyással eltöltöttek az üggyel foglalkozva (mostmár sokadjára), akkor nyilvánvalóvá válik, hogy náluk van a baj. De nem, hiszen könnyebb az ügyfelet tornáztatni, hülyére venni. Konkrétan több idő parkolót találnom a nyomorult pláza alatt, mint ezt rendbe rakni bárkinek, akinek ehhez jogosultsága van... Pedig kihalt mint állat.

Kicsit úgy érzem most én vagyok a 241-el tolató furgonos...

[ Szerkesztve ]

(#20) INGJOKE válasza #56573440 (#19) üzenetére


INGJOKE
veterán

Vagy flotta előfizetésed van, vagy kedvező árú készüléked... én már kb 10 éve nem veszek semmilyen telefont egyik szolgáltatótól sem, mert mindig flottás voltam és nem éri meg. Hűséggel drágább, mint sima magyar boltba, nem ha külföldről rendelem...:D
Max eldobható kategóriáig éri meg, de olyan telefonért meg felesleges vállalni hűségidőt...:D

(#21) #56573440 válasza INGJOKE (#20) üzenetére


#56573440
törölt tag

Jah én értem. Ügyfélkezelés és üzleti szempontból viszont szerintem nem jó döntés, de ez csak én vagyok. Legalább az utcáról beeső nulla előéletű, potenciálisan felszívódható részletre vásároló vevő szintjét azért _szerintem_ illene megütni, dehát na.

Az europarkban is azóta tudok vásárolni agyvérzés nélkül, amióta megszüntették az ingyenes parkolást. Amíg az utazó közönség náluk rúgta le a kocsit, majd ment a határúti metróval dolgára, addig munkaidő végén csordulásig telt minden bolt, hiszen kényelmes volt helyben megoldani a tej-kenyér- victoria secret köröket, majd hazarobogni. És a beeső embereknek is maradt hely. Most meg lézengés van, az intersparban se kell fél órát kasszára sorakozni soha. Nekem kényelmes ha épp be kell ugrani, de erősen kétlem, hogy ez a boltok és az egyébként ingázni kényszerülő tömeg érdekeit szolgálja.

(#22) total90


total90
veterán

Én arra jöttem rá, hogy ha pl. valamit felmondok, akkor semmilyen hívásra vagy mailre nem válaszolok tőlük és egy idő után jön a visszaigazolás, hogy ha nem akkor hát nem :DDD

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#23) #56573440 válasza total90 (#22) üzenetére


#56573440
törölt tag

Ennek viszonylag prózai okai vannak, ugyanis a követelést az elején még csak kedvesen küldik, majd ha nincs reakció akkor azokat jellemzően saját vagy külsős behajtók fele nyomják, akik majd intézik akár a széljegy formájában is.

Ezelőtt viszont jellemzően okosabbak átnézik, hogy ha kell megáll e valóban. Ilyenkor szokott jönni az ilyenekhez hasonló esetekben, hogy rájönnek, mégsem volt igazuk, és le van tudva. Viszont mivel az említett ingatlan amiben volt ez a szerződés épp meg van hirdetve, így én kerülném a problémázást, ha kicsúszok az időből bármi miatt, akkor fölöslegesen terhelem az állambácsit a teljes vagyonszerzési illetékkel, pedig kb csak a felét kaphatná meg ha ez a lakás elmegy, akkor csak a különbözet után kell fizetnem, ami nem mindegy.

(#24) Silenzio válasza INGJOKE (#6) üzenetére


Silenzio
addikt

Minden előfizu hűségidő nélküli, amíg nem veszel hozzá készüléket.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.