Nem kívánok hosszasan írni, mert a dühtől nem tudok.
Péntek délután óta rohadt lassú a netem. Alacsony sebesség, és magas késleltetés. Szombat este betelefonáltam nekik, hogy csináljanak vele valamit, mert jóval a garantált sebesség alatt van. Miután eltöltöttem 20 boldog percet a menük és almenük között, az ügyintéző hölgy közölte velem hogy vegyem ki a routert a hálózatból, majd közvetlen modemről csatlakozzak a netre, és az ő tesztszerverükön teszteljem le a hálózatomat. Hát jó, legyen. Letesztelem, körülbelül 1Megabit vonali sebesség. Nagyszerű. Mint a címben láthatjátok, 15Megabites netem van, és a garantált sebesség 5Megabit lenne. Ha holnap este is így lesz, felhívom őket, hogy vagy csináljanak vele valamit, vagy kössék ki innen. Köt a szerződés, de ha ők nem tartják be a szerződésben leírtakat, akkor nekem miért kellene? Nem azért fizetem, hogy hétköznap (amikor amúgy is keveset vagyok netközelben) tudjak netezni, nekem hétvégén is szükségem van rá. Ez így nem valami "szélessáv."
A mostani sebességem:
Nem is azért idegesít, mert húha, egyszer előfordult, és akkor már világvége van. Nem. breiner-rel is ez van, de nála már más hétvégéken is előfordult. Az zavar, hogy eddig mindig ajánlottam, és teljesen meg voltam velük elégedve. Most már nem így van, de reménykedek hogy azért megoldják. Addig is, várom a szebb jövőt...
Frissítés (2010.02.27): A probléma megoldódott, kijöttek, megállapították hogy a padlásról, csövön keresztül lefolyó pára tönkretette a "dobozt", amibe bejön a vonal, és mivel ezen keresztül szűri a telefont is, azért nem volt ott sem vonal. Most újra teljes sávszélességem van, és nem is szakad meg.
A mostani sebességem: