Őszintén, minek? Amit lehet üzemeltetői oldalról megtettek a felhasználók védelmében de arról nem tehetnek, hogy az emberek hülyék naivak. Itt a fejekben kéne rendet tenni ami viszont esélytelen. A csalós topikban minden második bejegyzés arról szól, hogy "elutaltam a vételárat és...", és várod a csodát bammeg. Nem! Nem utalunk előre pénzt senkinek. Soha. Semmikor. Semennyit. Pont. Még ezer forintot sem nemhogy súlyos tízezreket akár százezer feletti összeget egy egy drágább hardverért tévéért vagy puccos okostelefonért.
Mennyi a valószínűsége, hogy az aprót látogatók olvasnak egy logout bejegyzést?
Hiába van ott minden hirdetés mellet ordas nagy kan betűkkel a FONTOS TUDNOD! help box benne pirossal kiemelve a "Ne utalj előre! Soha!" + link a csalós topikra szerinted hány vásárló olvasta el? Az emberek úgy küldözgetik a pénzüket boldog boldogtalannak mint ha nem lenne holnap és minden mindegy lenne aztán ha átverik őket az üzemeltetőtől várják a csodát. Nem azért, hogy én is rúgjak egyet beléjük de wazze mekkora lúzernek kell már lenni ahhoz, hogy gipsz jakab elutalja a magyar nettó minimálbér összegét egy levetett használt videokártyáért egy tök ismeretlen beazonosíthatatlan eladónak akivel még csak nem is beszélt élő szóban csupán váltottak néhány üzenetet egy apróhirdetési oldalon. Szomorú, hogy 2017-ben még mindig itt tartunk, hogy ennyi józan paraszti esze nincs az embereknek. Ahogy fentebb is írtam itt elsősorban a fejekben kéne rendet tenni és akkor nem lenne szükség ilyen bejegyzésekre.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."