Kedves Logout olvasók !
Megosztanám rövid tapasztalatomat veletek, és egyben tanácsot és kérnék mit tegyek.
Kis kedvencem ( Lumia 640 XL DS ) meghibásodott. Leadtam a Nokia Care egyik szervizközpontjában javításra.
Következő volt a pontos hibaleírás ( szervizlapról ) :
"Időszakosan elveszti a SIM kártyákkal a kapcsolatot, ha kettő SIM kártya van benne, átvételkor tapasztaltam a hibát, átvételkor a készülék nem jelenítette meg a készülék IMEI számát sem."
Nagy örömömre, a telefon elkészült egy hét leforgása alatt. Mondanom sem kell, mekkora megkönnyebbülés volt számomra, hogy nem kell tovább használnom az androidos tartalék készülékemet.
Sajnos pár nap után a készülékem ugyan azt a hibát produkálta. Átverve érzem magamat. Hogyan lehetséges, hogy egy bizonyos leadott hibával, javítás után visszakapom ugyan olyan állapotban.
A szervizes srác tájékoztatása alapján a SIM kártya foglalatoknál végeztek javítás, illetve finomhangolásokat végeztek a telefonomon. Felmerül bennem a kérdés, hogy ha a hiba jelenleg is fennáll, akkor mi is történt a telefonnal a szervizelés alatt ?
Tanácsokat szeretnék kérni tőletek, hogy milyen lehetőségeim vannak hatályos magyar törvények szerint.
Illetve, hogy tudom elérni a Microsoft ügyfélszolgálatot.
Apró megjegyzés, a Microsoft honlapján a Panasz bejelentő űrlap nálam nem működik. Leadtam a panaszomat 10 órával ezelőtt, de a megerősítő email nem érkezett meg.
Köszönöm mindenkinek aki elolvasta, és érdemben hozzászólt.