Radeon HD5750 Passive (700 MHz GPU/1150 MHz mem): ~40 fps
De lehet, hogy procilimit van (Athlon64@2.5 GHz), mert az 100%-on megy közben.
Real-time ray-tracing (még ha csak egy gömb+talaj+ég is), és 0 hozzászólás? Hát hogy van ez?
Nem teszed be aláírásba? Pl.: "OpenCL real-time ray-tracing - blogom - eredményeket várunk a topikban!", vagy ilyesmi.
Nagyon komoly ez az egész... Fél-egy-két TFLOPS at hand... Nem olyan rég szuperszámítógépek tudtak ennyit... Meg néztem pár forrást az AMD developer csomagban... Ezzel akár hobbiból is össze lehet hozni érdekes dolgokat...!
(Kár, hogy a mai fiatalok többsége csak játszik egész nap... Régebben azért jobban kiéltük a kreativitást...)
Apropó, '87 körül én is írtam egy ilyen gömbös ray-tracert, de nem ám C-ben, hanem 68k FPU ASM-ben (A500+030+882 ), úgy akkori mércével egész gyors volt, néhány gömbbel pár perc alatt végzett -- 320x256-ban. Ja, előbb tudott textúrákat, mint az akkori ismert ray-tracerek. Animokat is tudtam menteni vele, a klubban ("Csoki") kicsit néztek, hogy ezt meg mivel csináltam... Valahol itt eszi az enyészet egy 3.5"-es floppyn... 24 éve... Basszus! (Azért most engem nem úgy kell elképzelni, mint egy ősz aggastyánt, tizenéves koromban csináltam, meg rajtam amúgy is kevésbé fog az idő. )
[ Szerkesztve ]