2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

UPC Hibabejelentés

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Tudom, hogy egy kicsit hosszú, de megéri elolvasni :K Jó szórakozást hozzá :R

___________________________________________________________________________________

"A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még jelenleg is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon.”

Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban tartózkodtam, és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem. Az, hogy mint utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot, úgy vélem nem az én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs körülvéve sem vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a kaputelefonba, valamint nagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két kollégájuknak furcsamód már sikerült eljutni a lakásba, valamint felhívni engem a rosszul rögzített telefonszám ellenére – bizonyára Danny Blue és Christian Panthera - szintű telepatikus képességeik segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és a hibát nemi szerve ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam érzékelt probléma még mindig fennáll. 9 –szer pofáztam el maguknak, hogy hibás a modem, amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az Önök adatai szerint minden rendben.

Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy vélem, kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyről, a szolgáltatásról és a cégükről egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az ürömben, hogy ügyintézőik nagyon kedvesek és segítőkészek, az meg egy másik dolog, hogy a „kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót” - színvonalú tanácsaikkal nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes társalgásra vágyom, egy más jellegű emelt díjas telefonszámot tárcsázok. Mellékelten bátorkodtam elküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi szaktudással én is rendelkezem, ezért örömmel lennék egy ilyen remek, dinamikus csapat tagja.

Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül, amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az első három hónapban. Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a hibás modem. 2. Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez, valamint egy működő modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a szar ami itt van, csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3. Küldenek a szerelővel egy embert, aki tudja használni a telefont, a kaputelefont, valamint a liftet, bár jöhetnek lépcsőn is, így ez csupán ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet. A szerelő bejön, köszön napszaknak megfelelően, leveszi a cipőjét, visszautasítja a felkínált frissítőt és kicseréli a modemet. A közlekedős ember kint marad. 5. Aláírom a munkalapot, a szerelő elköszön és kimegy. 6. Működik a szolgáltatás és mindenki boldog.
Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök megvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás, hanem egy fos. Egy FOS.

Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk miatt, de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén megadják, 2. Kiérdemelték, 3. Félek tőlük. Sajnálatos módon Önök egyik kategóriába sem esnek bele, ezért hát levelem keserédes hangvétele. Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a munkájukat, akkor Önök felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egy Önök által kiválasztott időpontban készséggel állok rendelkezésükre.

Várom megkeresésüket! Nyomorékok…

Hozzászólások

(#1) mexicanraven


mexicanraven
aktív tag

Ez már volt itt Logouton, de én mindig tudok rajta röhögni! :DDD

when the sun shines, we'll shine together

(#2) kovacsroli válasza mexicanraven (#1) üzenetére


kovacsroli
senior tag

Én most találtam rá, de hihetetlen amiket a pasi összehord:D

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

(#3) ^Clown


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Egy igazi evergreen :D

(#4) Samus


Samus
addikt

Újra elolvastam, újra jót nevettem :)

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#5) Zsoleszq


Zsoleszq
csendes tag

Én is hasonló cipőbe keveredtem nem régen cpu nem nevezhető szolgáltatóval, és most megint fel kell vennem a box kesztyűt mivel megint egy nagy rakás szar az internet. Legszívesebben átvitorláznék egy másik szolgáltatóhoz, de Budapesttől 10km-re, sajnos csak is egyed uralma van ennek a szemét UPC-nek. :W csak is jó indulatból mondom mindenkinek ha teheti kerülje ezt a céget.

[ Szerkesztve ]

(#6) Apollyon válasza Zsoleszq (#5) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Szia!
Szerintem ebba a topikba: [link] vázold fel a problémát, ott lehet meg tudnak valamit mondani.
Amúgy mi a probléma konkrétan?

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#7) Zsoleszq válasza Apollyon (#6) üzenetére


Zsoleszq
csendes tag

Tavaly kb3 hónapig kínlódtam a upc-vel mire sikerült megoldani a problémát hol volt hol nem volt net mint a mesébe, és a havi csekkek természetesen jöttek.
ma 04-30 kor felakartam lépni a netre de valamiért nem engedett. végigjátszottam az összes lehetőséget (reset áramtalanítás) de akkor se volt jó. próbáltam a cpu-t hívni, és ebben az időben valahogy minden ügyintéző foglalt volt. kénytelen voltam a mobil netet használni ezidáig. most 07-30 és most sikerült felcsatlakozni.
a másik dolog az, nem azért fizetek x összeget a CPU-nak hogy fórumokon oldjam meg az Ő hibáikat.

[ Szerkesztve ]

(#8) Apollyon válasza Zsoleszq (#7) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Aha értem.. Sajna vannak kirívó esetek, de mostanában nem nagyon szokott lenni, a chellos topik tök halott, néha beírogatnak pedig korábban tökre pörgött, tele volt mindenki problémájával, most meg már két hete senki nem írt be, ilyen még frankón nem volt, hogy ennyire nem panaszkodik – szinte – senki... Régebben nekem is szakadozgatott elég gyakran, meg volt hogy elment pár órára kb évente 2x kb, de a szakadás nagyon zavaró volt.
Most már simán megy, nincs szakadás, se semmi..

Ügyfélszolgálat nincs hajnalban, szerintem csak reggel 7-8-tól max este 9-ig. A UPC üfisek amúgy szerintem jófejek, legalábbis velem mindig azok voltak.

A kimaradások amúgy hálózatfejlesztés / bővítés miatt is lehetnek, Bp-en kívül gondolom még annyira nincs kiépítve.. Ez csak tipp.
Sok sikert amúgy!

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#9) #27483136 válasza Zsoleszq (#7) üzenetére


#27483136
törölt tag

Hú de jó, hogy nekem már más szolgáltat.
Nem tudom mi lett a UPC-vel, egyszer csak el kezdett nekem is szakadozni a net, a telefonomon hol volt vonal, hol nem, ha volt, de akkor meg nem csengett ki... ha hívtak, nálunk nem csengett, de a hívónál búgott, mintha csengene, stb. (Mondanom se kell, hogy a lakáshirdetésünkre vártuk a hívásokat.)
Mikor sokadik kisérletre volt vonalam, meg ki is csengett, akkor jött az üf-nél a kódok benyomogatása, ha meguntam a zenét, kezdődött elölről a vonalra vadászás, aztán hogy kicseng-e... aztán az ügyfeles megkérdezte, hogy miért nem hívtam korábban az üf-t?
Hát, mert nincs telefon, mobilról meg nem fogom. Azt meg honnan tudjam, hogy nem működik a tel, ha nálam egyszerűen csak nem csöng ki, ha hívnak.

Aztán kiderült, hogy a szomszédban is ez a baj, aztán a város más részein is. Az volt a válaszuk, hogy a konkurensük, aki most építi ki a hálózatát, elvágott néhány kábelt! Érdekes. Mert a digitális tévéjüknél is néhány csatorna akadozott, szétesett, a többi meg jó volt. Szelektíven vagdosták el a csatornákat? :W
Fél éven át? -Legalábbis eddig követtem, utána a konkurenshez mentem.

Valami történt az UPC-nél, nincsenek a helyzet magaslatán, nem voltak ilyen problémák régen. Lehet, hogy találtak néhány olcsóbb rendszergazdát és szerelőt?
De az tény: üf-en keresztül eddig max jelszóelvesztést tudtak megoldani.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.