Szerdán reggel 10 órakor elment a net és a tv is. Nosza felhívtam 1203-as ügyfélszolgálati számot, hogy akkor mi történedett. Válasz: karbantartás van és elképzelhető, hogy a nap folyamán részleges vagy teljes szolgáltatás kimaradás lesz... Rendben, elfogadom, tényleg nem a legjobb a rendszer, de örültem volna, ha tudom, hogy mikor és hogyan van, hogy az ügyintézésekbe ez ne zavarjon bele... Szerda eltelt úgy ahogy, volt is meg nem is szolgáltatás. Tegnap újfent kezdődött a dolog, reggel kilenckor, újabb hívás, újabb nem túl informatív beszélgetés...
Ma újabb hasonló kör, ahol a hölgy elmondta, hogy fél 6-ig tartanak a munkák, de milyen jó nekünk, hétvégén lesz internet... Hát szuper, csak éppen a hivatalos ügyeket ma tudom intézni, a legtöbb helyen délután kettőkor zárnak. Engem kevésbé zavar, de van olyan a családban, aki noha szabadságon van, azért intéznie kell a munkahelyi ügyeket, ezt el is mondtam a hölgynek, aki elszajkózta a már megszokott mondatot "A karbantartás azért kell, hogy később ne legyenek üzemzavarok".
Utólag kiderült, hogy nem csak nálunk, de Pécsen is hasonló a helyzet, valahogy ez a pár nap nem tett jót a szolgáltató megítélésének....