2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Net

Írta: | Kulcsszavak: netszolgáltató

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Hónapok óta nem volt különösebb gondom a nettel, így a netszolgáltatóval sem. Naponta 1-2 alkalommal megszakadt, router újraindítással együtt is belefért a napomba, nem panaszkodtam.
Ehhez képest tegnap este, olyan 10-11 óra környékén azt játszotta a modem, hogy egy darabig, cca. 5 percig volt, utána nem, csak akkor lett megint, ha áramtalanítottam a modemet. Mondanom sem kell, hogy ez úgy, hogy nem az én szobámban lakik a hardware és nem látom a visszajelzőket, ráadásként este van, kicsit idegesítő volt. Azzal a reménnyel feküdtem le aludni, hogy majd reggelre lesz valami... Nem lett, lett helyette idegeskedés.
Felhívtam a központot, meghallgattak, majd közölték, nem is a szolgáltatással van a probléma, hanem a routeremmel... nagyon nehezen álltam meg, hogy ne mondjak semmi sértőt erre... egyszerűen közöltem, hogy az, hogy a modem mit érez meg mit nem, nyilván nem az én rendszerem hibája, elfogadták. Felvettek egy munkalapot és biztattak, talán a mai napon még lesz valami és nem kell az egész hosszúhétvégét net nélkülözésében eltöltenie a családnak.
Egyszer aztán, mintha mi sem történt volna, a net "visszajött". Ennek persze örültem, mint majom a farkának.. Aztán kezdődött az egész elölről.
Fél 3-kor hívták édesapámat, az ő számát adtam meg a központnak, hogy akkor jönnének, és megnézik. Csak nem értek ide, aztán hívtak, hogy van-e tv és net. Tv adás volt és lényegesen jobb minőségű mint eddig, net viszont nem.
Bejött a srác, kiderült, csak hangolja magát a modem és láss csodát van minden, tv és net is.
Nagyon meglepett, hogy ilyen gyorsan dolgoztak, nem szokásuk. Le a kalappal a csapat előtt. :R

Hozzászólások

(#1) bbazs96


bbazs96
csendes tag

Hmm, bár nekem lett volna tapasztalatom ilyen - after purchase - szolgáltatással. A lapostopom pl. törve érkezett meg a szervizből, és még én kaptam a lebaszást amikor aznap este felhívtam őket, hogy hogyne, biztos én csináltam...

Ha már TV, olvasd el a filmötletem (:

(#2) greenity válasza bbazs96 (#1) üzenetére


greenity
aktív tag

Engem is meglepett. Ennél lényegesen nehezebben szoktam kiharcolni azt, hogy legyen bármiféle javulás.
Attól is függ, hogy melyik szerelőbrigádhoz kerül az ember munkalapja.
Azt az egyet nem bírom elviselni, hogy a kedves központ minden alkalommal hülyének néz. Nem nyerek semmit azzal, ha kiigazítom, mert mindig más veszi fel, pedig egyszer szívesen megtenném.

"Egy mosolynál jobb a több"

(#3) bambano válasza greenity (#2) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

tényleg nem nyersz semmit azzal, ha kiigazítod, mert a nagyobb cégeknél előre leírt forgatókönyv szerint beszélnek az ügyféllel, és azokat a kérdéseket teszik fel először, ami az ügyfelek nagyobbik részénél bevált.

ne aggódj, engem is szoktak azzal zaklatni, hogy indítsam újra az adsl dobozkát, hiába üzleti bejelentőt hívok és hiába magyarázom, hogy sokszázmegás drótról van szó, nem otthoni adsl-ről:)

egyébként az ügyfelek zöme elképesztő szinten nem ért hozzá és eszement mennyiségű hülyeséget képes kitalálni. ugyanez igaz egyes szolgáltatókra is.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#4) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

egyébként ha kábelmodemed van, akkor nem kell a modemhez menni, ha buherálni akarod, mert van a modemben webszerver és az pontosan megmondja, mi a baja.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#5) greenity válasza bambano (#4) üzenetére


greenity
aktív tag

Köszi, ez jó ötlet :) már csak ki kéne tudni, hogy mi merre :) bár lekopogom, most egészen jól működik :D

"Egy mosolynál jobb a több"

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.