Hónapok óta nem volt különösebb gondom a nettel, így a netszolgáltatóval sem. Naponta 1-2 alkalommal megszakadt, router újraindítással együtt is belefért a napomba, nem panaszkodtam.
Ehhez képest tegnap este, olyan 10-11 óra környékén azt játszotta a modem, hogy egy darabig, cca. 5 percig volt, utána nem, csak akkor lett megint, ha áramtalanítottam a modemet. Mondanom sem kell, hogy ez úgy, hogy nem az én szobámban lakik a hardware és nem látom a visszajelzőket, ráadásként este van, kicsit idegesítő volt. Azzal a reménnyel feküdtem le aludni, hogy majd reggelre lesz valami... Nem lett, lett helyette idegeskedés.
Felhívtam a központot, meghallgattak, majd közölték, nem is a szolgáltatással van a probléma, hanem a routeremmel... nagyon nehezen álltam meg, hogy ne mondjak semmi sértőt erre... egyszerűen közöltem, hogy az, hogy a modem mit érez meg mit nem, nyilván nem az én rendszerem hibája, elfogadták. Felvettek egy munkalapot és biztattak, talán a mai napon még lesz valami és nem kell az egész hosszúhétvégét net nélkülözésében eltöltenie a családnak.
Egyszer aztán, mintha mi sem történt volna, a net "visszajött". Ennek persze örültem, mint majom a farkának.. Aztán kezdődött az egész elölről.
Fél 3-kor hívták édesapámat, az ő számát adtam meg a központnak, hogy akkor jönnének, és megnézik. Csak nem értek ide, aztán hívtak, hogy van-e tv és net. Tv adás volt és lényegesen jobb minőségű mint eddig, net viszont nem.
Bejött a srác, kiderült, csak hangolja magát a modem és láss csodát van minden, tv és net is.
Nagyon meglepett, hogy ilyen gyorsan dolgoztak, nem szokásuk. Le a kalappal a csapat előtt.
Hmm, bár nekem lett volna tapasztalatom ilyen - after purchase - szolgáltatással. A lapostopom pl. törve érkezett meg a szervizből, és még én kaptam a lebaszást amikor aznap este felhívtam őket, hogy hogyne, biztos én csináltam...
Ha már TV, olvasd el a filmötletem (: