Üdvözletem!
Mostanság meggyűlt a dolgom a futárszolgálatokkal...
A, Eset. Sprinter: A történethez tudni kell a lakhelyemről, hogy ez egy lakótelep, aminél van egy kódos kapu, ha felhív, megadom neki a kódot, beüti, felhozza, aláírom, mindenki örül.
Egyszer csak lesem a csomagkövetést, sikertelen kézbesítés. Hívom a futárt, mert ennél a cégnél megkapod mailben a futár telefonszámát is. "Volt a kapu, nem tudtam bejutni, mentem tovább" - jött a válasz, ténylegesen kedves hangú érdeklődő telefonomra. Mondom neki, hogy ez nem így működik, erre van a csomagon a telefonszámom, és én erre 10 másodperc alatt megoldást tudok nyújtani, majd megkérdem, hogy hajlandó-e visszafordulni, mert eléggé sürgős a csomag, egy olyan ajándék volt benne, amit szerda este kellett átadni, és ez egy hétfői nap volt, 8 ember adta rá a pénzt, nekem volt kedvezményem az adott boltba... Majdholnap, mondá a futár. (Anyádat, mondom én magamban...). Következő lépés, Sprinter ügyfélszolgálat, flegma ügyintézőhölgy kifog, mondom neki a bajom. Reakció "nem csak a maga csomagja létezik, nem tudom miért gondolja azt, hogy a futár majd visszafordul vele." Végül hajlandó volt rá a műszak végén, szerencséjére volt is otthon valaki még akkor is...
Mi a bajom ezzel az egésszel?
A, Miért nem hívott a futár, ha nem tud bejutni? Abszolút megértem a sietséget, de könyörgöm, +25 másodperc az életéből.
B, Flegma ügyfélszolgálatos
B, Eset: DPD, ez friss, és csak részben a futár a hibás. Ehhez is van egy háttérinfó, nekem a címem házszám része az, hogy "345 B/5 4/19". A csomagra a 4/19 nem került fel, a külföldi eladónál nem fért ki gondolom... Szintén várom a csomagot, laptop van benne, méghozzá olyan, amit egy kollegina másnap foglalózna, és fizetéskor vinne. Egyszer csak megjelenik a trackingen: Kézbesítés meghiúsult, címzés helytelen. Mi ezzel a gond? A kedves futárnak annyit kellett volna csak tennie, hogy kiszáll, és elolvassa a kaputelefont, ahol szerepel a vezetéknevem, ami nem is gyakori. Ehelyett egyből visszadobja. Hívom az ügyfélszolgálatot, itt legalább készséges a hölgy, bediktálja a címet, megtudom mi a baj, korrigáljuk, hétfőn elvileg ideér, várom.
Na és ezzel mi a bajom?
Az a + kb 40 másodperc kellett volna, ameddig kiszáll emberünk, és meglel, csenget, aláírunk, mindenki örül.
Csak az a része háborít fel az egésznek, hogy ezek az emberek semmiféle erőfeszítést nem voltak hajlandóak tenni azért, hogy elvégezzék a munkájukat....
Ha esetleg van bármi véleményetek a témával kapcsolatban, várom őket, igazából csak ki akartam kicsit adni a gőzt.