Hát igen, az ügyfeles emberekkel nem érdemes addig izmozni, amíg ők nem kezdik. Általában nem tehetnek arról, hogy neked milyen problémád van, vagy épp a szervezetük melyik tagjával rúgtad össze a port.
A kedvesség az esetek többségében sokat gyorsít a folyamatokon, de legalábbis ad egy kis lendületet az "elszenvedőjének". Például amikor a leveleid méregetése és címkézése közben a fájdalmas tekintetű, befáslizott kezű postai alkalmazottól megkérdezed, hogy mi történt (ínhüvely gyulladás), és dobsz a végén egy mosolyt, és egy "jobbulás"-t. Vagy éppen, ha a félórás várakozás ellenére is mosolyogsz a bankos nénire, akkor nem kell végig hallgatnod a hitelajánlatokat, ezzel további perceket spórolva.
Szóval ja, ha az ember ember marad, akkor meglepő módon a "hatalom" gyakorlói is emberekké válnak. Érdemes kipróbálni!
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/