Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) E770


E770
senior tag

Köszönjük a reklámot!

Bár még személyesen nem próbáltam, azért drukkolok az Ubernek - mert a hiénákkal talán felveszik a harcot a keselyűk ;]

aztán majd egyszer csak eljön a szebb jövő, taxirendelet nélkül szabad választással széles kínálatból - akár egy városi telekocsi is

(#2) Apollyon


Apollyon
Korrektor

Valahol jó, de valahol meg olyan túl rizikós ez az egész Über téma.

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#3) Oliverda válasza Apollyon (#2) üzenetére


Oliverda
félisten

Kinek a szempontjából?

Amúgy próbáltad már?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#4) Apollyon válasza Oliverda (#3) üzenetére


Apollyon
Korrektor

Nope, inkább a leírt tapasztalatokból. Meg az sem jó hogy be van tiltva egyes helyeken, továbbá ez az ingyenesség Magyarországon nem mindig szokott jó lenni, most azt nem részletezném miért.

De ha neked van pozitív élményed, akkor azt örömmel üdvözlöm.

[ Szerkesztve ]

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#5) dfdfdf


dfdfdf
őstag

Nem képzettek a sofőrök??? Van jogsijuk?
Nem megfelelő a kocsi??? Van érvényes forgalmi?

(#6) Oliverda válasza Apollyon (#4) üzenetére


Oliverda
félisten

Eddig nagyjából 10 utam volt, amiből 9-re 5 csillagot, egyre pedig 4-et adtam a maximális 5-ből. (Taxi esetében nálam lényegesen rosszabb az arány, ergo két taxizásból egynél általában valami nem tetszik.) Már rendelés előtt pontosan látom, hogy hol vannak szabad autók, és hogy kb. mennyi idő amíg odaérnek hozzám, illetve ki tudom számítani a várható díjat is, ami több utas esetében végül egyszerűen elosztható. Legvégül pedig olcsóbb, és nem kell se készpénzzel se bankkártyával vacakolni az utazás végén.

dfdfdf: Nem tudom hogy a taxisok milyen képzésen esnek át, de kétlem hogy túl alapos lenne. Jogsi és forgalmi természetesen van (és erkölcsi bizonyítvány), illetve az autó állapotát is felmérik. Azt hiszem 10 évnél nem lehet idősebb, illetve nem is lehet egy leharcolt tragacs.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7) stickermajom válasza Oliverda (#6) üzenetére


stickermajom
addikt

Illetve szerintem nagyon jó dolog, hogy visszakövethető a dolog utólag a megérkező e-mail miatt. Nincsenek érdekes kanyarok, hosszabb utak, mint ahogy azt egy-két taxis út során tapasztaltam. :)

(#8) Oliverda válasza stickermajom (#7) üzenetére


Oliverda
félisten

Igen, mivel az útvonalat egy terkép progi (googla maps vagy waze) tervezi, amit közben te is látsz a saját készülékeden.

Az sem hátrány, hogy tudod a rendszámot, ergo ha véletlenül bent maradt valamid az autóban, akkor azt jó eséllyel vissza tudod kapni. Taxinál már jártam pórul pár éve.:(

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#9) daczkó válasza Apollyon (#4) üzenetére


daczkó
aktív tag

Van ahol a miniszoknya van betiltva, akkor a miniszoknya rossz dolog? Az Uber a legjobb közlekedéssel kapcsolatos dolog, amit az utóbbi 10 évben feltaláltak, heti rendszerességgel használom és eddig sosem volt problémám, sőt...

Kell jogosítvány hozzá? Kell.
Kell forgalmi hozzá? Kell.
Tud trükközni a sofőr az útvonallal? Nem.
Tudod értékelni a sofőrt és látod az értékeléseit? Igen.
Tud trükközni a sofőr a fizetéssel? Nem.
Ha elhagysz valamit a kocsiban, számon tudod kérni a sofőrtől? Igen.
Fele annyi mint a "rendes" taxi? Igen.
Paraszt a sofőr mint a normál taxik túlnyomó részében? Nem, mert akkor lepontozod és senki sem fogja igénybe venni.

[ Szerkesztve ]

/ignore wwenigma

(#10) freestailo


freestailo
őstag

Szimpinek tűnik ez az ingyenes hétvége dolog, még meggondolom, lehet kipróbálom, úgy is mennem kell város másik végébe. A honlapjukon lévő díjkalkulátor mennyire megbízható árat szokott kidobni az útra? A maximálisnál nem szokott több lenni?

(#11) E770 válasza daczkó (#9) üzenetére


E770
senior tag

"Paraszt a sofőr mint a normál taxik túlnyomó részében? Nem, mert akkor lepontozod és senki sem fogja igénybe venni."

Bp-en a legdurvább taxi dolog a hiénák brutalitása, amivel főként külföldiekkel szemben élnek vissza, de nem kímélnek senkit sem.
Én szégyellem magam miattuk, de soha nem léptek még fel velük szemben hatásosan :(((

talán most egy részüket mellőzik - bár szerintem simán összetörnek egy Uberes autót ha a területükre megy

[ Szerkesztve ]

(#12) leeate


leeate
senior tag

Az Uber a szabad versenyt jelenti egy hatóságilag korlátolt rendszerrel (taxisok) szemben, aminél Pesten mint tudjuk, már az árat is rögzítették, tehát echte kommunista. Vakmajom írta múltkor, hogy hasonló volt a helyzet a középkorban a céhek vs. szabad mesterek kérdésben (és ezért zúdultak fel hőbörögve a céhtagok egy bizonyos etnikum ellen, akik nem lehettek céhtagok, és ezért jóval versenyképesebbnek bizonyultak..). Ennek alapján pedig nem nehéz kitalálni, hogy minek van jövője és minek nincs.

[ Szerkesztve ]

Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!

(#13) Gusztáv válasza leeate (#12) üzenetére


Gusztáv
addikt

Érdekes, velem a taxisok sem szokta parasztok lenni, mondjuk nem is intek le mindenfajta (cég nélküli) taxis, fixen egy társasággal utazom. Ettől eltekintve semmi bajom a Uber-el, kíváncsian várom mi sül ki az egészből (Mo elég erős a konkrétan egy cég ellen megalkotott jogszabályokban).

Laci

(#14) anulu


anulu
félisten

majd ha betartják az összes, taxisokra is érvényes szabályokat (árak, autókra vonatkozó előírások, stb, elvégre a profil ugyanaz), akkor nem lesz bajom velük.

[ Szerkesztve ]

"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

(#15) daczkó válasza anulu (#14) üzenetére


daczkó
aktív tag

Tudjuk neked a linux-al sem lesz bajod, amint windows lesz a neve. Egy magán busztársaságnak is a Volán árait kellene követni ezek szerint? Jó vicc.
Érdekes minden értelmes országban működik és virágzik az Uber, csak ott nem ahol erős a lobbi (nokiásdoboz) illetve az ilyen házmester országokban mint a miénk.

[ Szerkesztve ]

/ignore wwenigma

(#16) Oliverda válasza anulu (#14) üzenetére


Oliverda
félisten

Az a gond, hogy olykor ezeket még a taxisok sem tartják be. :U

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#17) nemlehet válasza anulu (#14) üzenetére


nemlehet
őstag

Szerintem meg nem ugyan az, sőt KELL a piacnak ez a cég. Nekem nincs igényem arra, hogy 10x ellenőrzött, minősített, államilag garantált minőségű autó vigyen el bebaszva a margit hídtól kőbányára. Nekem az kell, hogy ezt minél gyorsabban, egyszerűbben, olcsóbban tegye meg valaki. Van akinek fontos, hogy "profi" (már amennyire sok taxis profi) sofőr vigye, nekem egyáltalán nem.

Ha úgy tetszik a taxi az extra menü, de ha nekem nem kell annyi, akkor had válasszak már fél adagot. Most az, hogy az Uber nem adózik, vagy elhallgat jövedelmeket vagy nem tisztázott az adózása más tészta, ezt lehetne normálisan szabályozni ahelyett, hogy betiltják.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#18) E770 válasza anulu (#14) üzenetére


E770
senior tag

miért gondolod, hogy ez a megoldás?

ott az elit-taxi és még ezer magán személyszállító vállalkozó, egészen a telekocsi rendszerekig - nem csak sárga taxi létezik (Bp-en)

ha jelenleg jogellenesen működnének, akkor már itthon is fegyveres szervezetek törnének rájuk

(#19) anulu válasza Oliverda (#16) üzenetére


anulu
félisten

viszont rájuk kötelezőek a szabályok, és megvan a szankcionálási lehetőség. Ubernél még az se tiszta, h mik vonatkoznak/nának rájuk, csak az eredmény látszik: szállítják az utasokat.

"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

(#20) anulu válasza E770 (#18) üzenetére


anulu
félisten

az elit-taxi tudtommal külön elbírálást kért és meg is kapta. telekocsi rendszereket nem ismerem.

"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

(#21) schawo


schawo
titán

Szeretjük az Ubert, nagyon ráfért a magyar taxis piacra egy ekkora maflás.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#22) E770 válasza anulu (#19) üzenetére


E770
senior tag

nem az Uber hibája, hogy nem jogellenesen működnek ;]

és ha az elit taxi kivétel (? tényleg) akkor ki jelentkezhet még kivételnek?

és hány kisbusz, furgon és egyéb személyszállító cég (nem taxi) van még - megszámlálhatatlan, miért ne lehetne az Uber is egy ilyen

(#23) Kasya


Kasya
nagyúr

Feltettem a telefonra, de tok hasznalhatatlannak velem. Nem tudom hogy tudok fuvart hirdetni, nem tudom hogy tudok fuvart talalni...
Lehet en nem latom at a tul egyszeru feluletet...

(#24) schawo válasza Kasya (#23) üzenetére


schawo
titán

Az alkalmazás egy kicsit zizi. Főleg akkor, ha az ember nem ismeri, és épp olyankor próbálkozik először, amikor nincs elérhető autó. Ilyenkor ugyanis egyszerűen nincs megrendelés gomb.

(#25) Kasya
Ha 7 percen belül nem tudnak autót küldeni, akkor nincs rendelési lehetőség sem.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#25) Kasya válasza schawo (#24) üzenetére


Kasya
nagyúr

Az lehet hogy nincs a kornyeken auto, de hogy tudom magamat "meghirdetni"?

(#26) Stauffenberg válasza Kasya (#23) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Nem lehetsz csak úgy fuvarozó, be kell jelentkezned hozzájuk, szerződést kell velük kötnöd, részt kell venned a fejtágításokon (tanfolyamokon), ellenőrzik az autódat, stb.

Ez egy taxitársaság, csak a törvényeket kikerülve próbálja nem taxitársaságként eladni magát.

Ez nem carsharing, hanem üzletszerű utasszállítás!

(#27) Entryy


Entryy
aktív tag

Nem a létezése baj a UBERnek, hanem az élősködő és kihasználó üzleti modellje.

1: 130huf/km ből nem tartható fenn hosszútávon és hivatalosan a munkavállaló és annak eszközei.
130ből 26huf a UBERé (aki egyébként a legkevesebbet fekteti be a rendszerbe!)
130/0,2126 ÁFA ~kb 27 huf
Átlagosan elmondható,hogy km-enként 30forint (időszaktól,autótól, üzemanyagártól,vezetési stílustól
függően ez 45-50huf is lehet!) az üzemanyagköltség, ami nem csak az utas km-t érinti!
130-83= 47 forint, ami 100 utas km-re 4700 forint.

Azért a 100km, mert kb átlagosan ennyit lehet egy munkanap teljesíteni. (Péntek-szombat természetesen lehet több, ahogy szilveszterkor is)

Ebből a 4700 forintból kell az autót karban tartani, szervizelni, mosni,fizetni a könyvelőt, tb stb és Ebből kell UBER sofőrnek megélnie.
És adott esetben fizetnie az autó törlesztőjét vagy félretenni a következő autóra.
Nem fenntartható a modell, csak az utazó közönség azt nem látja,hogy emberek cserélődnek, mert sorra dölnek bele, vagy nem veszik észre,hogy a szerencsétlen 30 órákat dolgoznak egyhuzamban!

Persze, az hogy amúgy is mész munkába reggel, meg haza délután, persze csináld. Az mindenkinek jó, de volt mindig is, ehhez nem kell UBER, csak beszélgetned a kollégáidal és akkor kiderülne, hogy a szomszédodban lakik...

A cégautóval, céges üzemanyagkártyára tankolókat ne vegyük ide, mert az tényleg nagyon megéri, csak ne bukjon le vele

Az UBER modell ugyan olyan káros, mint a hardveraprón a L*C féle eladók akik istenítve vannak a vásárlóik álltal.
Holott átlag 3-7% al adja bolti ár alatt a cuccait csak közben nem fizet utánnuk semmi az állam felé, ahogy nincs neki kötsége a vállalkozására sem.

Csak egy élősködő a rendszeren

[ Szerkesztve ]

http://www.adrenalinbase.com/index.php?L=fr&T=videos# -- The need4speed " The art of flight "

(#28) Joeker67 válasza Entryy (#27) üzenetére


Joeker67
aktív tag

+1

(#29) Kasya válasza Stauffenberg (#26) üzenetére


Kasya
nagyúr

Akkor itt voltam tevedesben. Azt hittem Oszkar szeru uzletpolitikat folytat. Igy viszont mar nem eri meg nekem... se utaskent, se soforkent.

[ Szerkesztve ]

(#30) nemlehet válasza Entryy (#27) üzenetére


nemlehet
őstag

100 km egy nap? Az nem túl sok. kb 6-7 fuvar egy nap. Ha valaki 8 órában csinálja nem hiszem hogy csak ennyi jönne össze, pláne ha esetleg 10-12 órában nyomja. De ha erre van valami adatod, akkor szivesen elhiszem.

Ebből a 4700 forintból kell az autót karban tartani, szervizelni, mosni,fizetni a könyvelőt, tb stb és Ebből kell UBER sofőrnek megélnie.
És adott esetben fizetnie az autó törlesztőjét vagy félretenni a következő autóra.

Szerintem itt követik el a hibát és talán ez az egyetlen pont ahol az über átveri az embereket. Ez nem főállásnak van kitalálva, hanem mellékesnek. Sokan dolgoznak 24-48-ban, lehet valaki átmenetileg munkanélküli vagy éppen csak ráérős a munkája mert pl ügynök vagy üzletkötő. De aki utánaszámol rögtön láthatja. Ha viszont ilyen lehetőségként gondolsz rá azért nem rossz az a pénz.

Aki ebből akar új autót venni, meg hitelt fizetni, meg nyaralni vinni a szeretőit az meg is érdemli.

[ Szerkesztve ]

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#31) Stauffenberg válasza nemlehet (#30) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Mellékesnek? Kinek érné meg? Ott jön az első csapda, amikor a gazdaságtan jön és jól rárúgja az ajtót a vállalkozáshoz nem értő vállalkozóra és vakarja a fejét, hogy miért is dolgozik ingyen. Ezer meg ezer kalkulációt megfuttattak már hivatásos fuvarozók, hogy megéri-e az Uberrel dolgozni. Általános vélemény, hogy nem, több részesedést kér, mint a hagyományos taxitársaságok és se adót, se járulékot nem fizet utánad és a fuvarból keresett zseton szerény megélhetést még talán biztosít, de csak ha elegánsan elsiklunk a fő kenyérkereső eszköz amortizációja mellett.

Én alapvetően azt olvastam ki sok taxis véleményéből, hogy örülnének ha megszabadulnának a taxitársaságoktól, de nem olyan áron, hogy egy jobban kizsákmányoló új gazdira cseréljék.

(#32) Keem1 válasza Entryy (#27) üzenetére


Keem1
addikt

Megszoksz vagy megszöksz elve. Ha valakinek (taxis) nem gazdaságis, ne csinálja.
Én azt mondom, hulljon a férgese. Nem fizetek valamiért többet, amit valaki más olcsóbban csinál/kínál. Ennyi...

[ Szerkesztve ]

(#33) schawo válasza Entryy (#27) üzenetére


schawo
titán

A legtöbb uber sofőr, akivel beszéltem csak mellékesnek tekinti az uberkedést. Az ÁFA egy bonyolult kérdés, egy UBER sofőr akkor teszi legjobban, ha KATA adózásban van, akkor pedig az ÁFA nem az ő gondja. Tehát azt kár levonni. Meg a számításodban a benzinárból sem vontad le, ha már ÁFA-körbe soroltad szegény sofőrt.

Szóval a költségek:
26 ft uber
30 ft benzin.
Marad 74 ft, abból kell fenntartani az autót és saját magát.

A változás előtt egy csomó taxitársaság 130Ft alatt vitte az utasokat. Romániában, Bukarestben 1,4 lei, azaz kevesebb, mint 100 forint a kilométerdíj, és végtelen mennyiségű taxi van. A legjobb közlekedési eszköz.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#34) noorbertt


noorbertt
őstag

Azt tudja valaki,hogy ilyenkor van e utas biztosítás? Mármint UBer igénybevétele esetén

[ Szerkesztve ]

(#35) schawo válasza noorbertt (#34) üzenetére


schawo
titán

felelősségbiztosítás mindig van. Az mindig védi az utast.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#36) Entryy válasza schawo (#33) üzenetére


Entryy
aktív tag

Tévedésben vagy!
Ha nem cégautóként van a jármű a vállalkozásban ( nem fizetsz utána külön adót) akkor az üzemanyagot, nem hogy visszaigényelni nem lehet, de még csak költségként elkönyvelni sem se személyszállítás, se személyfuvarozás körben.
Ez a taxisok egyik legnagyobb bánata!

Noorbertt: elvileg rájuk is ugyan azok a szabályok vonatkoznának, de ált. Nincs utasbiztosításuk.

Keem1: pusztuljon az aqua, az edigital, az MM és mindenki aki legálisan dolgozik, értékesít!
Éljen a fekete gazdaság!
Nyilván te is örülnél ha a Főnököd a felére csökkentené a fizetésed,mert bevándorlókkal olcsóbban tud dolgoztatni és vagy megszokod vagy mehetsz.

Nemlehet: akkor emeld ki a hiszen,ből azt a részt is, hogy reggeli, délutáni csúcsban persze, csináld...
Akkor úgy sem elég a taxi.

[ Szerkesztve ]

http://www.adrenalinbase.com/index.php?L=fr&T=videos# -- The need4speed " The art of flight "

(#37) Entryy válasza schawo (#35) üzenetére


Entryy
aktív tag

Ez sem igaz. Csak akkor fizetnek az utas számára ha nem ők okozták a belesetet. tehát ha az uberes sofőr a hibás és sérül az utasa akkor maximum polgári peres eljárásban láthat pénzt egyébként nem fizet a kgfb.
Így kerülhetők el a családi visszaélések.

[ Szerkesztve ]

http://www.adrenalinbase.com/index.php?L=fr&T=videos# -- The need4speed " The art of flight "

(#38) schawo válasza Entryy (#37) üzenetére


schawo
titán

(#36) Entryy
Ebben igazad van, de az ÁFA másik oldala még mindig áll.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#39) Keem1 válasza Entryy (#36) üzenetére


Keem1
addikt

Nem jó a példád, de egyfelől jogos a felvetés, másfelől van rá megoldás.
A szituációd inkább: a főnököm munka nélkül maradna, velünk együtt, mert egy külföldi cég olcsóbban csinálná ugyanezt. Ha a főnök nem tudná ugyanúgy kihozni, csak olcsóbban, akkor átmennék a külföldi céghez.
Ne érts félre, nem a taxisokat utálom (a nagybátyám is az), hanem az anyázást emberek bizonyos részéről, azért, amiért az általuk elvégzett meló olcsóbban is megoldható. Ezek szerint ők lehúznak engem. Na ez nem tetszik. Majdnem mindenben az olcsóbbat keresem (van persze kivétel, de ha el akarok jutni A-ból B-be, az pont nem kivétel).

(#40) KEndre


KEndre
HÁZIGAZDA

Áll a bál a Lánchídnál. Fellázadtak a taxisok. :Y

[ Szerkesztve ]

Légy óvatos, sokan pályáznak a nehezen megszerzett pénzedre! Tudd, hogy csak te vagy képes megvédeni magad!

(#41) azopi74 válasza dfdfdf (#5) üzenetére


azopi74
addikt

"Nem képzettek a sofőrök??? Van jogsijuk?
Nem megfelelő a kocsi??? Van érvényes forgalmi?"

Nincs ezek egyike sem, sőt, az uber sofőröket úgy választják ki, hogy csak Y komoszróma túltengésben szenvedő köztörvényes bűnözők léphetnek be, ezért aztán lépten-nyomon megerőszakolják minden utasukat, nemtől és kortól függetlenül.
Nem is tudtad? Nem olvasol elég bulvármédiát. :)

[ Szerkesztve ]

(#42) azopi74 válasza KEndre (#40) üzenetére


azopi74
addikt

a 90-es taxisblokád idején azért kicsit többen és hatékonyabbak voltak, :)

(#43) Myers válasza KEndre (#40) üzenetére


Myers
senior tag

Megint netadó tervezet? Vagy miért lázadoznak? :DDD

http://www.muszaj.hu/

(#44) D1Rect


D1Rect
félisten

Már itthon is van? Szuper!
Tiszta vicc az ami taxizás címén folyik 2015-ben.

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#45) noorbertt válasza D1Rect (#44) üzenetére


noorbertt
őstag

Nekem vannak ezzel az uberrel fenntartásaim, de ami ott megy Magyarországon az vicc. Mikor oda látogatok általában taxit hívok.. De az hogy kétszeres áron megy mint két éve, hogy veszekedni kell a diszpécser csajjal.. Az vicc.

[ Szerkesztve ]

(#46) schawo válasza noorbertt (#45) üzenetére


schawo
titán

:U

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#47) stevve


stevve
nagyúr

A taxis szabályokat akarjuk kiterjeszteni? Az semmiféle bbiztonságot nem ad, csak a lehúzásra megy. Sok taxissal utazam már és lépten-nyomon lehúzzák őket a szabályok miatt az autók műszaki vizsgálatakor, az ellenőrzésekkor, stb. Természetesen ezeket a mezitlábas taxisoknak sem kell betartani. Akkor miről is beszélünk? Ma Bp-en taxizni veszélyes, ha nem azzal az 1-2 céggel utazik a mókus, akik megbízhatóak (és akik szívnak a hatóságok és a sok paraszt miatt).

Akkor már inkább az Uber rendszerében szállítanák az embereket például a Keleti környékéről vagy a reptérről, ha nem a drosztról kér valaki kocsit.

Vay legalább tennének a mezitlábasok ellen is valamit... a Nokiás dobozokon és a felérenézéseken kívül.

[ Szerkesztve ]

(#48) Mahone.


Mahone.
csendes tag

Én nem tudok nem elfogult lenni az Uber ellen, mert Taxizom. És itt sokan nem értik a lényegét, hogy embereknek ez a munkájuk, ebből tartják el a családjukat. Könnyen írjákbsokan nézzünk más munkát. Csak egy, ez nem olyan künnyü, kettő ez egy vállalkozás több millió befektetett pénzel. Az autó, a sárgítás, a droszt engedély, a bankártya lehúzó, az éves műszaki vizsga, a millió papír. Aki vállalkozó tudja mi az. És erre minket törvény kötelez. És az árat se mi találtuk ki, tehát ha mi versenyezni szeretnénk és levinnénk a tarifát 130 forintra, megbuntetne a bkk. Bevonná az engedélyem. Magyarul itt igazságos árversenyről szó se lehet. És aki azt írja külfödön sikeres, nézzen már utána, hány Európai országban van betiltva. A hiénákról meg annyit, hogy mi se szeretjük őket. Minket is elzavarnak sok helyről.

(#49) schawo válasza Mahone. (#48) üzenetére


schawo
titán

Én megértem amit mondasz. Én viszont csak utazni akarok. Amíg normális árak voltak, rendszeresen utaztam taxival, gyakran hetente többször is, a mai árakat viszont nem vagyok hajlandó megfizetni. Az áremelés óta egyetlen utat se mentem. Én nem szavaztam ere az idióta bagázsra, akik ezt a baromságot kitalálták, fizessenek azok, akik ezeket odaengedték a kormányhoz. Akár sajnálhatnám is a taxisokat, de nem teszem. Rosszul nem jártak a megduplázott tarifákkal, harmad-negyed annyi melóval is megvan ugyanaz a jövedelem, mint régen. Én meg utazok az uberrel.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#50) Mahone. válasza schawo (#49) üzenetére


Mahone.
csendes tag

Igen látod, ha mi is 150 forintal mennénk, te is velünk utaznál. És ezzel több ezren vannak így. Aki minket tönkretesz az nem az Uber, hanem a törvény amivel mi nem vihetünk annyiért. Az mikor majd negyven év múlva sorban állunk a nyugdíjfolyosítónál, majd magunkra mutogassunk, ne másra, hogy egy mutyi országba éltünk. És itt már akkor nem az Uberről van szó, hanem az egész rendszerröl.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.