"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rnrn
tag
Sziasztok, ami a gázautó témát illeti, van igazatok is, de néhány dolog nem klappol. Hamarosan elindul Magyarország 1. gázautós portálja, ahol remélhetőleg minden kérdésre megkapjátok a választ. Tudtok mazsolázni hasznos infók között, lesz fórum és akik átalakították az autójukat, megoszthatják az üzemeltetési tapasztalatokat. Szóval ha v.ki a saját járművét megtalálja az oldalon és kedvezőek az üzemeltetési tapasztalatok, uccu neki, ne hezitáljon... Feltéve, hogy évi min. 10.000 km-t megy.
Ami a konkrét felvetéseket illeti, sem az Alföldön, se sehol nincs 100.000 Ft-os kedvezmény. 20-30.000 Ft-os eltérések lehetnek, de az pedig azért van, mert eltérő rendszereket használnak, ill. a nagyobb ügyfélszám hatására tud jobb árat mondani.
A Toyoták és a Suzukik motorja valóban érzékenyebben viselkedik a gázhasználat során, de autója válogatja. A gáznedvesítés igen is segít ezeken a márkákon is, mert a nedvesítő anyag hűt és ken. Az pedig, ha esetleg egy motorgenerálra van szükség, nagy általánosságban minimum 100.000 km után esedékes csak, de akkorra már a generál kb. 10-szeresét spórolja meg az ember, hogy a környezetvédelemről már ne is beszéljek. Egy 5,2-es benzinfogyi nem fog megállni 5,5-ös gázfogyiban. Ökölszabály, hogy 20%-os a többletfogyi. Nyilván nagy és kis motorok között lehet ettől eltérő adat, de mint mondtam, ez az ökölszabály. Be lehet állítani úgy is a gázfogyit, hogy 10% legyen csak a plusz, de ez esetben a szegénykeverék sajnos rövid idő alatt megeszi a motort.
Az autógáz nagyon jó dolog, a július eljén induló portál az átalakító műhelyekhez kedvezményeket kínál majd, szóval gyűjtsétek a zsozsót, és használjátok majd az 5-10 %-os kuponokat.
Ami a dízelt illeti, van már rá technológia. Ausztráliában 20 éve él a technológia, ezt némi változtatással manapság kezdik a magyarok is csinálni: http://diesel-gas.hu/ Éppen tegnapelőtt beszéltem a cég ügyvezetőjével... :-)
T(F)SI: a VW adja a gyári szoftvert hozzá (LandiRenzo mellé). Országúton kb. 5%, városban kb. 15% benzint fogyaszt ez a típusú motor, hogy a szelepek hűtése, kenése megfelelő legyen és ne érje kár a motort.
Remélem elnézitek, hogy OFF volt és szolgáltam hasznos infóval is.
Üdv!
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.