Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-02-25 10:20:57

LOGOUT.hu

JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8359) Taci


Taci
addikt

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy a kliens hálózati sebességétől teszem függővé, hogy milyen (vagy milyen minőségű) képeket küldök ki az eszközre (ezeket természetesen felülbírálhatja, ha szeretné).

Ha gyenge a kapcsolata (pl. 3G), akkor csak 1-2 ismétlődő "template" kép, cache-li, és nyilván ugyanazt tölte be újra és újra. Ha jobb kapcsolata van (4G pl.), akkor már jöhetnek mondjuk a 250kB alatti képek is. Ha pedig mondjuk LAN-on van, akkor akár az egészen nagy képek is.

Így lenne 3 kategória, csinálnék az oldal betöltésekor egy sebességtesztet, és ehhez mérten adnám a tartalmat.

A kérdés csak az, hogyan lehet legjobban ezt a sebességtesztet elvégezni. Amilyen megoldásokat találtam, azok úgy működnek, hogy van 1 fix fájl (kép), annak adott a mérete byte-ban, azt letölti a kliens, és ahhoz mérten, hogy mennyi idő alatt szedi le, abból számolja ki a hálózati sebességet.
Pl.: [link]

Ez kisebb fájlokkal is működik? Mert mondjuk ha adott egy rossz lefedettségű 3G kapcsolat, nyilván nem fogom azzal kezdeni az oldal betöltését, hogy rádobok egy 5 MB-os fájlt, hogy megnézzem, mennyit bír. :DDD Elég egy 100kB-os is? Valós (használható) eredményt ad?

Vagy van erre jobb módszer, hogy megállapítsam a kliens hálózati sebességét?

Köszi!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.