JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Vakegérke:] Ázsia Expressz – A sárkány útja
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Taci
addikt
Sziasztok!
Arra gondoltam, hogy a kliens hálózati sebességétől teszem függővé, hogy milyen (vagy milyen minőségű) képeket küldök ki az eszközre (ezeket természetesen felülbírálhatja, ha szeretné).
Ha gyenge a kapcsolata (pl. 3G), akkor csak 1-2 ismétlődő "template" kép, cache-li, és nyilván ugyanazt tölte be újra és újra. Ha jobb kapcsolata van (4G pl.), akkor már jöhetnek mondjuk a 250kB alatti képek is. Ha pedig mondjuk LAN-on van, akkor akár az egészen nagy képek is.
Így lenne 3 kategória, csinálnék az oldal betöltésekor egy sebességtesztet, és ehhez mérten adnám a tartalmat.
A kérdés csak az, hogyan lehet legjobban ezt a sebességtesztet elvégezni. Amilyen megoldásokat találtam, azok úgy működnek, hogy van 1 fix fájl (kép), annak adott a mérete byte-ban, azt letölti a kliens, és ahhoz mérten, hogy mennyi idő alatt szedi le, abból számolja ki a hálózati sebességet.
Pl.: [link]
Ez kisebb fájlokkal is működik? Mert mondjuk ha adott egy rossz lefedettségű 3G kapcsolat, nyilván nem fogom azzal kezdeni az oldal betöltését, hogy rádobok egy 5 MB-os fájlt, hogy megnézzem, mennyit bír. Elég egy 100kB-os is? Valós (használható) eredményt ad?
Vagy van erre jobb módszer, hogy megállapítsam a kliens hálózati sebességét?
Köszi!