Tesztek - DX11 era - Dirt Rally
Műfaj: Rally szimulátor
Megjelenés: 2015. december 7.
Mérési módszer: 1
A Dirt sorozat legújabb része igyekszik visszatérni a Rally szimulátor gyökerekhez, így a korábbi részeknél igényesebb, magasabb színvonalú programot kapunk. A beépített Benchmark segítségével mérésre is alkalmas, de a gépigénye egyáltalán nem nevezhető magasnak, hiszen a sok jármű megjelenítésére is felkészített EGO motornak itt most csak egyetlen autót kell kirenderelni.
Annak ellenére, hogy játék rendelkezik saját beépített Benchmark-al, a kapott eredmények meglehetősen kuszák lettek. Bár a lista eleje zöldellik, azért érdemes néhány pillantást vetni a 4K-s eredményekre is, hiszen a Radeonok ott dominánsabbnak tűntek. A 3 kártyás kiépítést nem kedveli a program, a két legerősebb NVIDIA modellel le sem futott a teszt ilyen konfigurációban.
Multi-GPU skálázódás 2 GPU-val (1 GPU-hoz viszonyítva)
A skálázódási versenyt a GeForce-ok nyerték, de a mezőny eléggé együtt van, nem nagy különbségek mutatkoztak az egyes típusok között. Érdekes, hogy a lista végén a 780 Ti mellett az 550 Ti-t találjuk, melynek alighanem a hibrid memóriarendszere okozta a vesztét.
Multi-GPU skálázódás 3 GPU-val (2 GPU-hoz viszonyítva)
A 3 GPU-s összeállításokat nagyon nem kedveli ez a játék, egyedül a GTX 480 tud értékelhető skálázódást felmutatni, a Radeonok csak alig, vagy egyáltalán nem gyorsultak, a két erősebb GeForce típussal pedig le sem futott a teszt 3-way SLI-ben.
Multi-GPU skálázódás 4 GPU-val (2 GPU-hoz viszonyítva)
4 GPU-val a skálázódási előny az NVIDIA-nál van, mindkét típus közel azonos eredménnyel zárt, mögöttük kissé lemaradva a 6990, majd nagyobb különbséggel a másik két Radeon típus következik. A 7990 alighanem processzorlimitbe ütközött, az 5970-et pedig a kevés memória fogta vissza.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!