Második rész
capulet75: Egy fontos kérdés következik: a játékidő? Már a CoP sem rövid ha az játékos minden szálat kijátszik, az LA gondolom ezen jócskán túlmutat.
dezodor: Nem mondanám, hogy annyira profik vagyunk, hogy túl tudjuk szárnyalni a CoP fejlesztőinek képességeit, ezért mi már akkor is megelégszünk, ha egy SoC hosszúságút össze tudunk rakni.
Persze azt már meghaladtuk, meg ugye van freeplay mód is, szerintem megfelelő hosszúságú lesz, de ne várjon senki napokig tartó ultrabrutál sztorit, mert azt összehozni szinte képtelenség. Aki szeret nézelődni, meg felfedezni, közben a sztorit is csinálgatja, az biztos el lesz egy ideig benne. Vannak fanatikus játékosok, akik hónapokat el tudnak tölteni akár az első pályán, egyikük teszterünk is így lett, pont ezért, mert ő biztos mindent megtalál :)
capulet75: Miben változik a karakter szerkezete? Lesznek-e változtatások a vihető súly, sebesség, ballisztika területén?
Hirdetés
dezodor: Ezen a téren nem sok változtatást terveztünk. A vihető súly szerintem úgy jó, ahogy van. Mellé még ott vannak a kocsik, azok csomagtartójába is lehet pakolni, tehát panaszra nincs/nem lehet okunk. A fegyverek upgradelhetőek, mint a CoP-ban. Van egy saját scriptünk rá, kb. 2009 óta, de most azon morfondíroznak a programozók, hogy átemelik az egészet a CoP-ból, mert ott profibb sokkal.
capulet75: Miben változik az Al?
dezodor: Sokat változtak, kicsit ügyesebbek lettek, nagyobb a mozgásterük, csata közben bujkálnak, oldalaznak, nem csak bénán állnak és várják, hogy lelőjék őket. Néha elmennek vadászni, vagy lemennek a tréderhez guberálni, alszanak, esznek-isznak, élik az életüket.
capulet75: Mivel már járműveket is használhatunk az LA-ben, felmerül néhány kérdés. Az anomáliák hatása rájuk, javítani kell-e, üzemanyag, stb...
dezodor: Járművek fizikája nem változott, ellenben javíthatóak, és érdemes is lesz rájuk vigyázni, hiszen a zónában már nincs egy sem szabadon, minden járműért kemény pénzt kell fizetni, és az üzemanyagnak is aranyára van, tehát érdemes biztonságos helyen tárolni őket, ha már vettünk egyet, és nem érdemes szakadékba ugratósat játszani sem, hacsak nem vagyunk milliomosok :)
capulet75: A GSC segíti a munkátokat? Ha igen, milyen formában?
dezodor: Segítik szinte az elejétől fogva, többek között rengeteg kritikát kaptunk, meg bétákat, és egyéb dolgokat, amik elengedhetetlenek egy játék készítéséhez. Bővebben nem beszélhetek róla.
capulet75: A grafika miben változik? És ennek folyamán egy gépigényt is hallhatnánk, mondjuk High beállításokhoz?
dezodor: A grafika ronda és mosott lesz, kicsi látótérrel. Vicceltem. Sokat újítottunk a DX9 motoron is, többek között most már nem hasal el az engine, ha egy nagyobb pályát indítunk (régebben szó nélkül elszállt), vannak szép effektjeink, meg ilyenek, semmi extra, de jól néz ki. Tervben van egy komolyabb frissítés is, de erről nem beszélhetek most, amint kész, és működik is, biztos mutogatni fogjuk :)
A gépigény picivel húzósabb, mint a CS-é volt, mivel a pályákat gazdagon megpakoltam növényzettel, és egyéb dolgokkal, a fű is sűrűbb és nem előtted pakolja ki, mint a SoC-ban, tehát kell a vas alá.
Nekem egy E8400-as, régi kétmagos procim van, gyári 3.1 GHz-es órajelen, 8 GB RAM ( 4 GB RAM is elég, de nekem az SDK-hoz kell a többlet) és egy Ati HD 5770 1 GB RAM-os VGA, és ezen 1920x1080-ban szépen fut 30 fps felett.
Mindenképp kelleni fog egy 2 vagy több magos processzor (mivel betettük a többmagos CPU támogatást is), és minimum három, de inkább négy gigabájt RAM. Manapság nem drága, de tényleg, és 2 GB már semmire nem elég. Videókártyából Ati HD 5xxx vagy nvidia GTX 4xx vagy a régebbi GTX 260-295 széria vagy ezzel egyenértékű Ati elég neki, de ha van erősebb, akkor értelemszerűen gyorsabb lesz.
capulet75: És a legfontosabb kérdés, mindenki erre kíváncsi: mikor jelenik meg a Lost Alpha?
dezodor:Nofene, pont erre nem tudok válaszolni. Nem mondunk időpontot, mert akkor tuti nem jön össze, amint úgy érezzük, hogy kész, és kellően le van tesztelve a dolog, akkor biztosan tudni fogtok róla! :)
capulet75:Köszönöm az interjút.
Lost Alpha linkek: