2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig

  • (f)
  • (p)
44. oldal
Írta: |

Cikksorozatom harmadik és egyben utolsó része: örök párharc a 3D gyorsítás két úttörője között.

[ ÚJ TESZT ]

Tesztek - AGP - Max Payne 2

Max Payne 2

A népszerű Max Payne sorozat második része szép grafikával, jó hangulattal és játékmenettel, valamint jól optimalizált grafikus motorral hódított. Ennek köszönhető, hogy a cikkben szereplő összes kártyával jól futott a játék kis felbontásban, ezért csak maximális részletességgel végeztem el a tesztet, méghozzá 1024x768-as felbontásban, mert 1280x1024-ben a 32 MB-os kártyákkal nem akart futni a program. A mérést FRAPS-szel végeztem, a scriptelt nyitó jeleneten. Fontos kiemelni, hogy ebben a jelenetben sok motion blur effekt van, ami jobban megterheli a kártyákat, mint a játék átlagos grafikája, ezért a mért értékeknél magasabb sebességet tapasztalhatunk játékmenet közben.



160 FPS-nél processzorlimitbe ütközünk, ezt lényegében a cikk összes domináns kártyája elérte, beleértve az összes X800-as Radeont a 9800 XT-ig bezárólag, és a GeForce kártyákat a 6800 szériáig visszamenőleg, de majdnem fel tudott zárkózni az FX 5950 Ultra is. Az FX széria lemaradása ezúttal nem olyan jelentős, és feltűnő a GF4 Ti modellek jó szereplése is, ám azok még azt a minimális shader effektet (pl tükörkép a mosdó fölött) sem rajzolják ki, amit alkalmazna a játék. Alapvetően majdnem minden kártyával jól játszható a Max Payne 2, egyedül a 64 bites memóriabuszú kártyákon képes kifogni a sok Motion Blur effekt a nyitójelenetben.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

44. oldal

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.