2016. július 2., szombat

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Playstation 2 klasszikusok (I.)

    Mivel néhányótoknak tetszett az ötlet, hogy a gyűjteményem bemutatásaként írjak is néhány sort mindegyik játékról, ezért bele is fogok. Biztos, hogy a bemutatás több részletben fog zajlani, lévén közel 120 játékról van szó. Még belegondolni is kevés, hogy az évek alatt ennyi játék megfordult a kezeim között, és ezek még csak a ps2-es címek, hol vannak még a régebbi, gameboyos, super nintendós, amigás, pc-s, xbox360-os, psp-s, vitás és ps4-es címek :) Az előző bejegyzésben közölt képek alapján fogok haladni, semmilyen tematikus sorrendet nem fogok használni.

    Soulcalibur 2-3:

    Belegondolni is rossz, hogy a patinás SC széria második epizódja már 2003-ban debütált a Sony konzolján (meg pár más helyen is). A harmadik (és negyedik) epizóddal együtt kedvenc verekedős sorozatomról beszélek, ami mind a karakterek, mind pedig a harcrendszer miatt megállja a helyét. A Tekkent is szeretem, de a fegyverek és az epikus körítés miatt mindig is a Soulcalibur 2 lesz a kedvenc verekedős játékom. Az alábbi trailert kismilliószor megnéztem még mielőtt meg tudtam volna venni a játékot. Nem hiába, akkoriban még tudtam lelkesedni egy-egy címért.

    Folytatás...

    Rigormortiis 7 hónapja 3

  • Playstation 2 gyűjteményem

    Nemrég, szüleim meglátogatása közben leporoltam régi, ps2-es lemezeimet, amiből elég sok összegyűlt az elmúlt évtizedben. Mivel ezekkel a játékokkal az ezekre legfogékonyabb korszakomban (középiskola) játszottam, mindmáig különleges helyen vannak az életemben. Vannak stílusok, amik ekkor élték virágkorukat (horror, jrpg), amik ekkor bontogatták szárnyaikat (fps), és amelyek kicsit másmilyanak voltak, mint mostanság (szimulátorok). Az elkövetkező bejegyzéseken közelebbről is körbe járom a gyűjteményemet, ezzel betekintést nyújtva a kor legnagyobb videojátékos alkotásai közé. Mivel már rég nem működik a régi ps2-m, bízom benne, hogy a sony is hamarosan megoldja a ps4 visszafelé kompatibilitását olyan módon, ahogy az ms megoldotta (konkrétan: fogyassza el a ps2 lemezeket is).

    Először is, álljanak itt teljes pompájukban:

    Itt pedig kiborítva:

    Amint lesz időm, és ha van érdeklődés, akkor egyesével is bemutatom majd a címeket :)

    Folytatás...

    Rigormortiis 7 hónapja 5

  • Resident Evil Revelations 2 Teszt

    Nem jellemző rám, hogy bármit is előrendeljek, de jelen írásom tárgya elérte, hogy a játék kézhez (merevlemezhez) vételét megelőzően fizessek érte. Hogy miért? Nos, az előd miatt, ami -számomra- az előző generáció legkiemelkedőbb túlélő horrorja volt. A 2012-ben 3DS-re, majd a következő évben minden másra megjelenő Revelations végre újra visszahozta a klasszikus parázós Rezi-érzést, egy remek történettel, kreatív helyszínnel és valóságosnak ható karakterekkel. Mindezeket nyakon öntötte egy olyan multi móddal (Raid), amit minden hasonszőrű játéknak követnie kéne (Helló, TLoU?), kőkemény, nehéz, kihívásokkal teli, mégis élvezetes és abbahagyhatatlan. A mai napig emlékszem, mit szenvedtünk Abyss fokozaton a Ghost Shippel (az egész hajón át kellett menni, durva ellenfelekkel, mentés, minden nélkül). Egy szó, mint száz, imádtam a Revelations minden porcikáját, ezért nem is volt kérdés, hogy az utód is Day-1 vétel lesz.

    Folytatás...

    Rigormortiis 1 éve 6

  • Windows Phone játékmustra II.

    Folytatni szeretném múltkori bejegyzésemet, ami a Windows Phone (8) rendszerre elérhető -számomra- legmeghatározóbb játékokat hivatott bemutatni. Mostani címeink az előzőekben taglaltakkal szemben nem exkluzívok, a másik két népszerű mobilos rendszerre is elérhetőek, ám fejlesztőik szerencsére minket sem felejtettek el.

    Reaper

    A Hexage többször bizonyított már számomra mobilos fronton, hiszen olyan alkotások fűződnek nevükhöz, mint a Robotek vagy a Radiant Defense. A Reaperrel először a droidos tabomon futottam össze (Asus Memopad HD 7), és már akkor is nagyon tetszett, viszont azt az eszközt játékra csak elvétve használom, nincs is mindig nálam, ezért sokáig nem is foglalkoztam vele. Ehhez hozzátartozik az a tény is, hogy a játék ingyenesnek hirdeti magát, ez viszont kábítás, a 10. szint után csengetni kell, hogy tovább játszhassunk. Mintegy 1100 forint kicsengetése után azonban unlockolódik a teljes játék, ami viszont minden egyes rá költött garast megér. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy itt nincsenek in-app-purchase megoldások, amiket annyira rühellek, úgyhogy nem is erre épül a játék, ami viszont így is kellő kihívást rejt magában.

    Folytatás...

    Rigormortiis 1 éve 10

  • Windows Phone játékmustra

    Két éve úgy döntöttem, ideje megismernem a Windows Phone világát, és erre kiválóan alkalmasnak találtam a Lumia 800-as készüléket. Gyönyörű forma, egyszerű, gyors és átlátható rendszer, és a látványos, AMOLED kijelző voltak azok az érvek, amik vásárlásra ösztökéltek. Nem is csalódtam benne, a mai napig ez lenne az első számú telefonom, ha pár hete nem leptem volna meg magamat egy 925-ös masinával. Elöljáróban elmondanám, hogy az Áruházban fellelhető legtöbb játék elérhető WP 7.8-as rendszerre is, ám az újabb alkotások már csak a 8-as készülékekre jelennek meg.

    Az egyik első játék, amit megváltottam az Áruházból, a Contre Jour volt. A kipróbálható verzió letöltése után azonnal megfogott a hangulata: a zene és a képi világ is annyira magával ragadott, hogy szinte azonnal kifizettem érte az egyébként nem túl drága 700 forintot. Nem is kellett csalódnom, számtalan szinten kell átvezetnünk apró, folyamatosan gesztikuláló és morgó labdaszerű lényünket, miközben a szürke, sötét képi világ, és a kalandjaink során felcsendülő zongoraszólam kellemes melankóliába ringatnak.

    Folytatás...

    Rigormortiis 2 éve 0

Hirdetés

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.