2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Ilyen is van ma magyarországon.

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Vásároltam a PH! hardveraprojáról egy Logitech G35 fülest másfél hónapja.Igen meg vagyok vele elégedve hisz nagyon szépen szól,dolby digital,7.1 és nagyon kényelmes.10 napja azonban miközben levettem a nyakamból elpattant az a műanyag henger ami a hangszóró részt köti össze a fejpárnás résszel ( nem tudom ennek mi a hivatalos neve ).Eléggé elkeseredtem hisz a fizikai sérülésre nem vonatkozik a garancia,hiába van meg a garlevele valószínüleg elküldenek melegebb éghajlatra ha visszaviszem.
Ez egyébként is jó szokása néhány hazánkbeli kereskedésnek,mindenáron megpróbálják elkerülni a gariztatás lehetőségét.Gondoltam hátha lehet hozzá alkatrészt rendeli,így hát felmentem a gyártó honlapjára.Az alkatrészek menüpont alatt nem találtam a kis műanyag elemet így hát felhívtam a kiirt telefonszámot és előadtam a fennáló problémát,kérvén hogy intézzenek már nekem egy ilyen kis akármit.A telefonos operátor nagyon kedves és pozitív hozzáállású úriember volt és azonnal csinált egy ügyiratszámot.Megkért hogy fotózzam le a sérült részt és a garlevelet,adjak e-mail cimet és telefonszámot.Többször is biztosított arról hogy mindenképp megpróbálnak segíteni mind ezt olyan kultúrált hangnemben adta elő hogy komolyan meglepődtem.Ez nálunk nem nagyon szokás,inkább leráznak ha tudnak.De menjünk tovább.Miután elkészültek a képek ismét telefonáltam,elmagyarázták miként tudom feltölteni az ügyszámmal ellátott oldalamra.Megkértek hogy egy óra mulva hívjam őket ismét addigra kiderül mit tudnak tenni értem.Eddig ez az egész 10 perc volt.Felhívtam őket a megbeszélt óra elteltével mire közölték velem hogy ilyen alkatrészt nem tartanak raktáron de már leadták a rendelést a Hollandiai központi raktárnak hogy küldjenek nekem egy új G35-öt.Leesett az állam.Komolyan.Elmondták hogy futárszolgálat hozza,megadták a szállitmánykódot amivel nyomon tudom követni hol tart a fülesem és elnézést kétek hogy kellemetlenséget okozott a temék.Na mondom ilyen csak a mesében van de tévedtem,négy nap múlva felhívott a futárszolgálat hogy itt állnak a kapuban,meghozták a csomagom.És tényleg...

Hozzászólások

(#1) Zolaash


Zolaash
aktív tag

Azta... Dícséretes hozzáállás! Le a kalappal előttük! :R

Rip and tear

(#2) Lauda


Lauda
félisten

Ez igen, igy kellene mukodni mindennek. :R

(#3) kali


kali
legenda

a logitech mindig is híres volt a korrekt ügyintézésről (támogatás, garis ügyintézés, szerviz...stb), példakép lehetne sok gyártó előtt!

(#4) EczkE válasza kali (#3) üzenetére


EczkE
addikt

Így van! :K

Bár csak minden cég ilyen korrekt lenne. Ezután csak Logitech cuccot veszek. :D

Asszem mindenféleképpen!

(#5) D1Rect


D1Rect
félisten

Ezért veszek Logitechet amiből csak tudok.
Kb annyiszor csalódom pozitívan ahányszor valami supportos dolog kerül elő bármelyik cuccal kapcsolatban(akár csak 1 driver)

(#6) ferensz válasza kali (#3) üzenetére


ferensz
senior tag

Bezony ám! Nekem billentyűzetet cseréltek anno, azóta is szolgál a kis drágaságom.

Logitech for President :)

"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"

(#7) gabor85


gabor85
őstag

Na, akkor ezt túltrágyáztuk, sztem én is beállok a Logitech-fanok táborába. váááá :Y :R

(#8) JetiRulez


JetiRulez
őstag

Nem létezik! Nem hiszem el! Mit álmodtál? Bizonyíték? :Y
Ezen túl minden Logitech lesz, amit csak tudok venni.

[ Szerkesztve ]

"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."

(#9) Cthulhu Dawn


Cthulhu Dawn
őstag

Azért elég szomorú, hogy az ilyeneken kell meglepődni nem pedig a fordítottján :( .

"There are no bad ideas, only great ideas that go horribly wrong" - Jack Donaghy

(#10) gabor85 válasza Cthulhu Dawn (#9) üzenetére


gabor85
őstag

Annak örülj amid van:) Sajnos igazad van dehát.....

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.