Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Yodafon


Yodafon
senior tag

erdekes hogy a PS/Xbox "api/driver"-t sose kell hozzaigazitani az epp aktualisan kijott jatekokhoz :P

I'm gangsta!

(#2) Dragon3000 válasza Yodafon (#1) üzenetére


Dragon3000
veterán

Lehet azért, mert ott egy hardverhez igazítják a játékot, míg pc esetében csak szériánként van 10 féle vga mindkét gyártónál.

(#3) R0GERIUS válasza Dragon3000 (#2) üzenetére


R0GERIUS
tag

Pontosan, konzolon előre le is tudják fordítani a shader-eket, mivel a hardware mindig fix és az alap környezet változatlan, valamint emiatt jobban is tudnak rá optimalizálni.
PC-n ez kapásból úgy indul, hogy van 2 fajta aktív OS (Win 10 és Win 11), támogatási listában kb. 20-30 fajta videokártya.
Emiatt lehetetlen ott előre hozzáigazítani a játékfájlokat a PC-n, hanem a videokártyának magának kell lefordítani a shader-eket, és ezért látsz mondjuk egy modern CoD esetében "Shader Compile" üzenetet PC-n, míg konzolon nem.
Ugyanez érvényes a profil-okra, ott jó pár beállítást megcsinál a videokártyán a driver, mint például Nvidia esetén, hogy be legyen-e kapcsolva az adott játékhoz a Resizable BAR vagy sem (alapból az Nvidia kikapcsolja a Resizable BAR-t mindenhol (úgynevezett 'whitelist'-tel dolgozik)).
Konzolokon ez szükségtelen, mivel a játék az adott konzolhoz lett igazítva.

[ Szerkesztve ]

(#4) drizzle válasza Dragon3000 (#2) üzenetére


drizzle
lelkes újonc

Egy konzolosnak megpróbálni elmagyarázni mi is az a hardver... kemény fába vágtad a fejszédet :DDD

(#5) AuraSync


AuraSync
őstag
LOGOUT blog

Érdemes lesz PC-n is kitolni? Hoz valami "újat" a PS5-höz képest a 120FPS-en kívül?
A Horizon FW-nél is csak a sok FPS-t vettem észre PC-n mást nem nagyon.
Ezek a TOP Sony címek a konzolon is kik.rt szépek.

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

(#6) core i7


core i7
addikt

Itt az új
Szép kerek számmal! Majdnem 5 ös mind
555.85 WHQL

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.