Azt, hogy mit ír ki a készüléket az attól függ, hogy mi van elmentve a hálózat kódjához szövegnek.
Anno Simens S45-nél ezt könnyen otthon át lehetett írni. Így meg lehetett csinálni, hogy a saját nevedet írja ki hálózatnak. Tehát anno nem SIM kártyát kellett volna cserélni hanem egy SW-t frissíteni amiben már jól szerepel a 21630-hoz rendelt szöveg. Persze ez nagyon régi telefonok esetében nem biztos hogy működik, mert lehet, hogy nem vették a fráadságot, hogy e miatt csináljanak egy ilyen SW-t.
Elég kétséges nekem ez a egyenleg ugrálgatás. Az biztos, hogy régen a DOMINO előfizetéseket másodlagos prioritásúként kezelték. Most nem tudom, hogy van.
Én mindig is Westel/T-mobile előfizető voltam vagyis volt kétszer Vodafone kártyám. Egyszer csak a GPRS miatt (másodlagos előfizetés volt), hívásra nem használtam arra ott volt a Westeles kártyám. Amikor eltelt az ingyenes 1 év (nem kellett havidíjat fizetnem csak a GPRS-ért) akkor megszüntettem, Majd a Vodafone hamarabb kijött azzal a csomaggal, hogy ingyen lehet beszélgetni flottán belül. Így (sajnos) vettünk egy ilyen előfizetést (5 db kártyával). Nagyon sokat idegeskedtem vele. Félreszámlázások, rossz vonal. Utóbbi nem hasraütésszerű, volt, hogy csendes szobában teszteltük, hogy milyen a vonal. Teljes térerő mellett. Nah a térerőről ne beszéljünk, hol volt, hol nem. Ahol volt, ott is nagyon gyenge. Aki csak telefonálásra használja a mobil-t annak nem biztos, hogy előjön sok probléma. De én nem az a tipus vagyok, én használtam az összes szolgáltatását a Vodafone-nak. Hááát nagyon sok probléma volt, és egyáltalán nem olcsó, ez egy hülyeség. Csak a Vodafone mentalitásáról egy történet. Legelső előfizetésemet amikor megvásároltam akkor 1 Ft-ot kellett fizetnem a kártyáról, ez egy próbaelőfizetés volt anno, felhivogattak más hálózat ügyfeleit főleg Pannon-os előfizetőket és felajánlották, hogy lehet igényelni egy csomagot, aminek nincs havi díja, csak percdíjat kell fizetni Persze erre lehetett jelenkezni is az ügyfélszolgálaton ha jól emlékszem. Nah nekem lett egy ilyen kártyám. kifizettem az 1 Ft-ot. Hazementem és nem működött a kártya. (készülék nélkül vettem). Visszavittem másnap. Ott nézegették a szervízesek, mondták, hogy rossz. Ok, mondom, akkor cseréljék ki. Mondták, hogy OK 1 Ft lesz. Kérdeztem, hogy miért fizessek, szar terméket kaptam, és még a 3 napon belül vagyok, meg különben is van rá garanacia! Mondta a szervízes is, hogy iagazam van, nem ért ezzel ő sem egyet, de ki kell fizetnem az 1 Ft-ot. Persze nem az összegről volt itt szó, hanem a menatalitásról. Veszel mondjuk egy SIM kártyát 100.000 Ft-ért és nem használod, mert gyári hibás, és ennek ellenére, hogy igénybe tudd venni a szolgáltatásukat újra ki kell fizetni a 100.000 Ft-ot! Nevetaéges.
Ilyen az egész Vodafone. Egyetlen egy dolgot hiányolok még mindig az a Vodafone Mail, annak ellenére, hogy nagy hülyeség hogy TELEFONSZÁM@vodafone.hu az e-mail cím. Nagyon nehéz SPAM-et küldeni. Nekem jött is a fióba úgy, hogy nem is használtam a mail részét még akkor.
Nagyon jó volt, hogy lehetett küldeni és fogani FAX-ot, megtudtad hallgatni a hangpostaüzeneteket a mailfiókből. Szerintem ez fantasztikus, ez nagyon hiányzik, főleg a FAX!