Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Cifu


Cifu
félisten

Nagyon jól néz ki!!!

A PhysX és álltalánosságban a fizika beintegrálása mekkora probléma?

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#2) Clickbait válasza Cifu (#1) üzenetére


Clickbait
aktív tag

:R

PhysX mivel külső, azoknak lehet nehéz akik életükben nem találkoztak pl Gittel vagy Visual Studioval. Dokumentáció nagyon kevés, de nem jelenthet különösebb problémát senkinek. A jelenlegi Unreal verzióhoz nem települ fel, hiába irták, hogy az új hotfixxel megy, továbbra sem akar felkúszni.

A beépitett fizika nagyon gyenge, de projekten belül bekapcsolható a substepping fizika, ami azért már közelebb visz a valósághoz.

A Flex pedig ugyan úgy megy mint az első, azt már komolyabb szimulációkhoz lehet használni pl viz meg ilyesmik.

You got clickbaited.

(#3) Ragnar_


Ragnar_
addikt

Sok sikert továbbra is. Elvileg UDK-ba még elég egyszerű volt a Physx/Destruction részét implementálni, Physx labsban megcsináltad a mesht és kész, UDK-ban Physx asset import (vagy valami ilyesmi) és kész is, Destructionnél nem kellett semmit kódolni.

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#4) Ragnar_


Ragnar_
addikt

(Mármint pontosabban a 3D programban elkészített meshből lehetett generálni a fracture mesht Physx labsban ,és ha azt importáltad akkor használta a Physx featureöket az adott meshnél.)

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#5) pomorski


pomorski
őstag

A látottak nagyon jól néznek ki! Csak így tovább!

(#6) raymi16


raymi16
tag

Bárcsak értenék valamelyikhez, olyan alkotási vágy van bennem csak hát na.. :U

Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.