Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) greenity


greenity
aktív tag

Milyen autóra cseréltél?

"Egy mosolynál jobb a több"

(#2) Samus válasza greenity (#1) üzenetére


Samus
addikt

Egy 2002-es 1.3 16V Swift lett az utód. 5 ajtós kivitelben. Sikerült egy szép és jól felszerelt példányt jól lealkudni.

Talán a sors fintora, hogy a színe fehér :)

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#3) greenity válasza Samus (#2) üzenetére


greenity
aktív tag

Jól hangzik, gratulálok hozzá.

A felnik szépek lettek

"Egy mosolynál jobb a több"

(#4) Hieronymus


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Jókor jött az írásod.

Nekem a téli gumik hagyományos felnijével kell valamit kezdenem.
Ez a tél teljesen megette az eredeti festéket rajtuk.
Szeretnék valami extrát belevinni a festésbe. Egy alapszínre, kettő másik színnel, átmenetet fújni. :D

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#5) drunkyboy válasza Hieronymus (#4) üzenetére


drunkyboy
aktív tag

Nagyon jól néz ki! Sajnos a következő télen nekem is hozzá kell nyúlni a téli aluhoz, most még festék-fólia van rajt, de már kezd kopni.
Az alura rászáradt fékporra és a makacs szennyeződésekre is a sósav nagyon jó megoldás, rápermetezed, vársz kicsit, majd bő vízzel lemosod, közben -védőkesztyűben természetesen- ronggyal törlöd.

(#6) extasymajom


extasymajom
tag

Ez tök jó lett. Gratulálok szép munka. :C :C

Minden csak annyiért lehet eladni amennyiért megveszik

(#7) vamzi


vamzi
őstag

Képről egész jó lett. Néhány jó tanács, ha a jövőben csinálnál még ilyet:
- Alura kicsit durva a 80-as papír, én 150 alatt biztosan nem álltam volna neki.
- A hibákat/mélyedéseket nem kicsiszolni kell, hanem feltölteni
- Legalább 1500-ig érdemes elmenni csiszolásban. Sokat lassít a melón, de hidd el megéri (és te is láttad, hogy a 320-as papírnak mi lett a vége)
- Használj fillert/szórógittet. A szórógitt teljes száradása után pedig érdemes felvinni egy nagyon minimális festékréteget. Ezt lehet ködöléssel vékonyan vagy egy festékes-hígítós ronggyal áttörölgetve. Ez azért jó, mert minden mélyedésbe jut egy kis festék, ezáltal egy vizuális visszajelzést kapsz, hogy meddig kell még csiszolnod. Ezt természetesen a lehető legfinomabb papírral kell csinálni (legalább 1000-es, én 2000-rel szoktam). Addig csiszolod, míg mindenhonnan el nem tűnik a felhordott festék. Ha kész, lehet festeni.

(#8) Samus válasza vamzi (#7) üzenetére


Samus
addikt

Ezek jó tanácsok, köszönöm. A kicsiszolást úgy értsd, hogy nagyon sok gitt volt rajta, amit szintbe hoztam.

Elsőre jó lett. Sajnálom, hogy a kiindulási állapotot nem fényképeztem le. Most használtam először lakkot, ez is egy újdonság volt :-)

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#9) Petyyyyy


Petyyyyy
addikt

Remekül fest a végeredmény. :K

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#10) 8th válasza Hieronymus (#4) üzenetére


8th
addikt

Rozsdás(odó) lemezfelni esetén szerintem a porfestés az egyetlen tartós 5+ éves megoldás. Én soha többet nem állok neki otthon az tuti! Egy teljes hétvégém ráment mire elkészültem az öt felnivel. Géppel + kézzel a tiszta fémig visszacsiszolás, kémiai rozsdaátalakító mert nem mindenhol fér hozzá az ember kicsiszolni, visszacsiszolás majd újra lekezelés, zsírtalanító, alapozó két rétegben, hammerite három rétegben majd még három réteg lakk. Képes voltam bringa kerékből forgatót hegeszteni hozzá, hogy tökéletes festési felületet kapjak. Az eredmény pazar is lett de a harmadik telet követően megjelent rajta a rozsda. Legközelebb nem megyek el kirándulni az erdőbe és elviszem inkább homokolni + porfestetni. :K

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.