Használd egészséggel! Mennyibe fájt?
when the sun shines, we'll shine together
Használd egészséggel! Mennyibe fájt?
when the sun shines, we'll shine together
170 000ről indult, 160 000 volt a vége, ennyiért hoztam el.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
No offense meg nem akarlak elszomorítani, mert első jármű. De ennyiért MOTOR-t lehet kapni, nem robogót. Szerintem.
Amúgy grat hozzá és sok-sok megtett kilométert!
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
Nem véletlen, hogy robogót vettem. Nekem kényelmes városban rohangálni. Nem kell váltogatni/kuplungozni, csak húzom, megy. Jogsim csak "B" van, így a nagyobb kategória kiesett (egyébként is csak a "Naked" motorok tetszenek, vagy Moto Guzzi V7, de ez már teljesen más kategória). És különben is. A robogó is motor. Példaként ilyenkor mindig a Gilera GP800-at hozom fel...
Remélem sok kilométert foguk még együtt megtenni.
Kellemes gurulást mindenkinek
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Ha 1 hónapot vártál volna ezt a motort 130ért tudtad volna megvenni.
Egészséggel használd,még 2 hétig aztán 5 hónap múlva
There's an app for that
Volt ára... de gratulálok, használd egészséggel!
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
"ennyiért MOTOR-t lehet kapni"
Ennyiert? Olyat, amit van is ertelme megvenni?...
szerk: a robogo nem motor
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
akkor bicikli,igaz?
There's an app for that
Nem. Meglepot mondok: a robogo robogo.
Tenyleg teljesen mashogy viselkedik, mint egy motor.
DRM is theft
ha így mondtad volna elsőre rá se kérdeztem volna
There's an app for that
Kinek mi számít értelmesnek. Az ár feléből például lehetett volna venni kezdőmotornak egy jó állapotú Simson-t. Ennyiből meg egy 250-es ETZ/350-es Jawa is kijött volna, átírással. Vagy akár egy 80/50-es japán "gyorsasági". Mondom, kinek mi az értelmes.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
Ja, hat lehet ilyeneket is kapni, de ezek azert mind erosen velemenyes cuccok, nem azok az egyertelmuen jobb valasztasok: az 50-es motorok max vmivel vicessebben neznek ki, de praktikumban messze elmaradnak a robogoktol, a regi szocimotorok meg sok-sok torodest igenyelnek.
DRM is theft
Nos igen. Sokat gondolkodtam, hogy 50es "gyorsasági-t" vegyek (Aprilia RS50, Honda NSR50), vagy robogót. A váltón kívül egyetlen egy hatalmas bajom volt csak velük. Illúziórombolók ezek a gépek. Szépek, nagyok, gyorsabban mennek, mint egy robogó, de a kerekek virslik, a kipufogó pedig...jó, ha öt centi vastag a dob, az is kicsi, a többi pedig ujjnyi vékony cső...Ezen a tényen még egy új szett (pl.: Arrow) sem segít. Ugyan ez a baj a 125 ccm gyorsaságikkal. Robogóra vágytam, tetszett az SR50 (és Malaguti F15) széria, mert jó nagy testük van, komoly benyomást keltenek és biztosságosabbnak tűnnek pont a nagyobb test miatt. Nem mondom, tetszik a 250es ETZ is, de nincs rá jogsim. Valahogy a robogó az, ami tetszik a kényelme miatt. Nagymotoros berkekben, ha egyszer valaha eljutok odáig, egy Gilera Nexus 250-en gondolkodom (most. Persze később lehet mást gondolok majd).
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Nagyon szép robogó, gratulálok hozzá. Én is robogó párti vagyok, most egy 250-es parkol otthon. Nagyon jó érzés használni, olyan mint egy magyar chopper
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
Szóval az ilyesmik tetszenek, de nagyon: [link]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
Nekem ez, de nagyon. Az 500as jobb, de sokkal többet eszik. Ami után vágyom, de mégsem vennék soha, az pedig a már említett GP800. De az általad linkelt sem rossz. Én akkor is azt mondom, a robogó motor, és jó. Aki nem hiszi, járjon utána
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Ekkora kategóriában a gyorsasági egy vicc. Láttam/hallottam több ilyet is, hát valami borzalom. Egyedül enduróban tetszenek ezek a kis gépek, a volt kis 80-as Hondám sok helyre elvitt, s bizony nagyon megbízható volt.
Ahogy dabadab írta, a szocikkal meg törődni kell. Hol ez csöpög, hol ezt kell szerelni, éppen az adta meg magát. Igaz a hibák legtöbb része az után gyártott, sz*r minőségű alkatrészeknek tudható be.
Majdnem egy évig volt egy 250-es Yamaha RD-m is. Szerettem, jó motor volt, hiába régi, és kétütemű (sokaknak ez már riasztó). Sokat nem tudtam használni, de így is sajnáltam nagyon, amikor eladtam.
Jelenleg egy 125-ös ETZ-t hajtok a faluban, ide-oda szaladgálni, egész jó kis motor. Van még rajta mit szerelni, javítgatni, de megy, s ez a lényeg.
Azt meg elfelejtettem írni, hogy nekem az első motorom Babetta volt. Kár, hogy nem Simson a váltás tanulás miatt, de azért szerettem a kis mopedet.
[ Szerkesztve ]
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
nekem nincs jogsim motorra, de bicikliztem jópár éven keresztül és faluhelyen kipróbáltam 1-2 kisebb gépet: honda dio, simson, stb nekem is a robogó tetszett legjobban... városra tuti olyat vennék, ha ezen gondolkoznék... a kisköbcentis "gyorsasági" motorok nálam a vicckategóriában vannak... olyan, mintha egy többtonnás volvo kaszniba belenyomna az ember egy trabantmotort... vonyítanak, nem is mennek úgy, mint a nagyobbak és ennyi... nem tetszenek kinézetre sem (mod: #18: nagyjából ugyanarra gondoltunk enduróból egyik ismerősömnek volt egy 600-as yamaha-ja... ha azzal elhúzott mellettem, úgy éreztem, mintha egy vonat ment volna át rajtam... brutálisan jó hangja volt... ha beindította, 2 utcával arrébb is lehetett hallani... )
ha jogsim lesz és motoron gondolkozok, akkor: vagy robogó, vagy egy kisebb csopper
ui: viszont itt is hangoztatom, hogy amit mindenképp (minimum) kreszvizsgához kötnék, az az elektromos bicikli... tegnap is sétáltam haza, aztán nézem, hogy a magasabb rendű úton keresztbe hogy száguld át vele az 50körüli nőci az unokával mindenféle szétnézés nélkül... mellesleg vagy elsőbbségadás kötelező, vagy pedig stoptáblája is volt... csak lestem... mellesleg forgalom is volt és ha az érkező kocsi mondjuk kicsit gyorsabban jön, akkor ott annyi lett volna nekik... rengeteg baleset történt már itt azzal...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Na, azokat én is kreszhez kötném! Mindenki száguldozik velük ész nélkül itt is.
Ha motort veszek, egy 600-as XT-nél alább nem adom. Az kiszolgálja talán az életemet is.
Ilyen, de nem hobbi, hanem rendszámos, papíros a szívem vágya.
Ez meg az RD. Szép, szép...
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
Más kategóriába sorolják a robogókat és a choppereket, de tökmindegy. Nagyon bejön a robogózás, főleg ekkora cm3-vel
mod: Szépek a Gilera-k, azok is tetszenek
[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
lehet, hogy ilyen xt600-asa volt ismerősömnek... passz... jó gép volt nagyon... aztán lecserélte egy fj1200-asra, majd egy xjr1300-asra... az még nagyon szép volt... igaz, az már kicsit nagyobb kategória...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
na, 503-as hibakódot kaptam és dupla lett
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Ez az RD hasonlít kicsit stílusában a Moto Guzzi V7-re. Körlámpák, fehér retro stílus. Szépek ezek a motorok.
Igen, az elektromos és 30 ccm motoros kerékpárokat is. Mennek ezek is, mert jóval könnyebbek, mint egy motor. Az elektromos azért veszélyes, mert hangtalan és gyors. Minimum KRESZ vizsgát kötni hozzá. Bár ne tudom, segítene-e. Az a baj, hogy nagyon sokan hírből sem ismerik a KRESZ-t, táblákat, jeleket.
Chopperek pedig...az 50 ccm itt is vicc (hiába szép pl. az Aprilia Red Rose 50). Kétütemben Simson hangja van. Négyütemű 50es nagyon gyenge. Hang tekintetében a gyorsasági 50 is ilyen. Chopper 400 felett kezdődik, ott már hallani valamennyire a tipikus "puffogást".
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
nállam chopper 1000ccmtől van mondjuk nem is az én stílusom, inkább gyorsasági, supermoto cross, v robogó
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
Igen, a 4 hengeres gépek négy kipufogóval...tény, hogy impozáns, majdnem akkora a motorblokk, mint egy kisebb autóban..a hangjuk mérföldekről hallani, egy külön életérzés lehet chopperen menni...
Én akkoris a robogókat részesítem előnyben. Vagy az Aprilia túramotorját, amin kézzel is lehet váltani (valamiféle, ha jól emlékszem 650 ccm öszvér, lábváltó, kézi kapcsolós és CVT is van benne, akár menet közben variálható a váltó típusa, ráadásul elektromos gázkar van benne...).
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
bejegyzés Életem első motorja