Tekwar?
Ha már retrózás meg nosztalgiázás: én kis koromban féltem a Doomtól Haverék átjöttek, és hozták a játékot valami akármin, gondolom floppyn, nem emlékszem már, és nyomták, én meg csak messziről néztem
[ Szerkesztve ]
Tekwar?
Ha már retrózás meg nosztalgiázás: én kis koromban féltem a Doomtól Haverék átjöttek, és hozták a játékot valami akármin, gondolom floppyn, nem emlékszem már, és nyomták, én meg csak messziről néztem
[ Szerkesztve ]
Az első pályára tökéletesen illik a leírásod, aztán ilyen lesz.
Ja és ha jól emlékszem, ukrán fejlesztőcsapat munkája.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
Azaz !!!négy!!44FOUR!!!44!!!
Millió hála, 2 napja agyalok a nevén, hogy újra elővehessem
kemotox: A Doomtól lehet is, amilyen elborult dolgok vannak benne. Én mikor sokat (télleg sokat) toltam a Commandossal, akkor néha az utcán is láttam az emberekből kiinduló zöld háromszögeket, hogy merre látnak
[ Szerkesztve ]
"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."
Én is ismerem ezt a játékot. Jó emlékek jutnak eszembe ha azokra az időkre gondolok .
DosBox-ban most is játszhatod, probléma nélkül fut.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
OK, és köszi!
En is nyomattam anno aChasm-t, meg a tobbi felsorolt fps-t, nagyon jo igy visszagondolva, es egyben elkeserito hogy nem voltam kepben semmivel, se angolul nem tudtam, se a mentest nem ismertem...
kemotox: Az emberi agy 12 eves korig nem kepes megkulonboztetni a fikciot a valosagtol. Anno en is feltem, aztan kesobb ugyan ez volt az unokaocseimnel is, erdekes hogy tisztaban voltam azzal hogy nem valosag de az agyam megis keptelen volt elhinni...
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
Az egyetlen fájó pont a retró játékokban, hogy sokkal szebb grafikára emlékszik az ember. A C=64 is szép volt a Junoszt fekete-fehér TV-n a kínai kazettás gép után, ami havernak volt, a PI-100Mhz en a Prince Of Persia és a Grand Prix Circuit voltak az elsők, azok is színes hangos csodák voltak. És ugye a Doom/Quake időkben a 640x480 volt a HD Ready, a 800x600 meg a FullHD, az 1024x768 meg a 4K, amiről csak hallottunk. Így mai szemmel - direkt képcsöves 14" monitoron játszva is - sajnos az idő megszépítette az emlékeket.
"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."
A grafika még hagyján. De kb mindent megszépítenek az idő. Gondolom nem én vagyok az egyedüli, aki néha-néha előveszi a régi kedvenceit 15 évvel korábbról, aztán sajna frusztráció lesz a vége a rossz mechanizmusok, vagy a fostos irányítás miatt. Szörnyű Sok régi játék egyszerűen rossz - egész egyszerűen azért, mert akkoriban még csak erre volt lehetőség. Érdekes, hogy akkoriban viszont egyáltalán nem zavart. Egyszerűbb világot éltünk, tudtuk értékelni a dolgokat. Bezzeg régen.. Bezzeg régen fiatalabb is voltam
bakter24: Ez igaz, de ha tisztában vagy vele, és úgy is ülsz le elé előre felkészülten, akkor nem lehet belőle nagy meglepetés/csalódás szerintem. Tudni kell a helyén kezelni az emberi agyat. Én a Minecrafttal ugyan olyan jól szórakozok, mint a Dying Light-al. De ha régi címeről van szó: a Shadow Warriort (1997) nem rég vittem végig...
kemotox: Ez szerintem ugyan így fennáll az új játékokkal is, nincs különbség, nincs köze a korhoz sem, a 15 éves Quake 3 tökéletes irányítással bír. A 18 éves Quake 2 szintén. A Dead Rising 3, a Ryse Son of Rome pc-n egérrel és billentyűzettel elég kínszenvedés. Kontrollerre lettek tervezve, és nem portolták át rendesen. Ugyan ez volt a régiekkel is: Resident Evil konzolokra lett tervezve, minden annak is van alárendelve.
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.