dízel?
szép egyébként
[ Szerkesztve ]
dízel?
szép egyébként
[ Szerkesztve ]
1.6 szívó traktor
Szép kerek szám
De még mennyire.
köszike Manitou meg olyan ügyes, hogy egy fél műszerfalból megmondja a tutit.
Köszönjük!
dízelracer: legalábbis érthetően van összerakva.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
1-es Golf?
Nekünk is volt réégen 1.6-os
Egy legenda vagyok.
Sonky: Golf II
Jóvanna. Egyébként ma meg is "örvendeztetett" az én vén lovagom. Úgy tűnik odavan a generátor.
ajándékot akart a szülinapjára! érthető...
Megkapja Nincs más választásom.
Hoppá
Egy legenda vagyok.
Egy frontális ütközésnél is ugyanezt mondanád?
Az ilyen szituációkat kerülni kell.
Ezt. Feltéve ha nem én ülnék benne...
Mindenki kerüli, és mégis előfordul néha
dízelracer: Erre csak annyit mondok: a levegő meg a papír is anyag
De negatív vagy.
Ahogy a fű is az. A levegővel meg a papírral szép kis triót alkotnak...
témához: Legalább még ugyanennyit nagyobb hibáktól mentesen és főleg balesetmentesen
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Hát igen, ki mire asszociál
A lényeg az, hogy régebbiek közül Volvo meg Saab jöhet szóba nálam, az újabbak közül is főleg, de akadnak szép számmal olcsóbb autók is, amik rendesen megvédik az embert. Az a mondás, hogy a "régiekben volt anyag", az meg csak azért alakult ki, mert leszarjuk az autó műszaki állapotát (tisztelet a kivételnek). Szinte csak akkor visszük szervizbe, amikor már szétesik alattunk vagy már nem indul el, széthajtjuk (akár céges, akár nem), lelakjuk, nem figyelünk rá, aztán elvárjuk, hogy úgy menjen, mintha vadiúj lenne. Üveghangon előzzük meg a teherautót, belehajtunk a kráterekbe és észre se vesszük, ha megreped vagy deformálódik a felni, a futóműbeállítást luxusnak tartjuk, és csodálkozunk, hogy a hidegen indított (ne adj'Isten turbós) 1.2-es kocsi mért ráz 170-nél, padlógázon.
Kéremszépen, a régiekben azért volt anyag, mert talán egy picit jobban odafigyeltünk rá, és ha el kellett vinni szervizbe, akkor nem vártunk vele 1-2 hónapot, hanem elvittük. Akkor is, ha csak olajcsere kellett. Nem 160-nal mentünk az autópályán, hanem 120-130-cal, ha 5-tel lassabban haladt előttünk valami, akkor nem próbáltuk meg csakazértis megelőzni az emelkedőn, és a városban is ki tudtuk kerülni a gödröket (amikből talán kevesebb volt régen...talán). Ennyi a titka, hogy a régiekben mért volt "anyag". Érdekes módon a nyugatabbi országokban az újakban is van anyag, nem csak a régiekben. Nálunk nem.
Köszönjük szépen.
És mint kiderült, nem a generátorral van baj, hanem kilazult az ékszíj. A hengerfejnél meg folyik az olaj... De ahhoz képest, hogy már 10x megkerülte a Földet az egyenlítő mentén és már a Hold-Föld távolságot is bőven letudta, azért nem rossz.
szép szám! én hirtelen egy 80as audira gondoltam.
én már sokszor gondolkodtma, hogy veszek egy golfot, hátha abba a válto nem áll nem mint a mostani szarba
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
,,A lényeg az, hogy régebbiek közül Volvo meg Saab jöhet szóba nálam"
Tényleg? Akkor ezt ne nézd meg.
A régebbi autók felett már eljárt az idő. Hála istennek az autógyárak idővel rákényszerültek a minél biztonságosabb autók előállítására. Ma már egy átlagos alsó-közép kategóriás autó is biztonságosabb mint egy hatalmas batár 940-es Volvo.
Oké, pontosítok: 850-es Volvo kéne Abban van légzsák is, meg egy kicsit biztonságosabb, mint a 940-es. Persze ma már az sem a biztonság csúcsa, de 5-600 ezer forintért nem hinném hogy lehet biztonságosabb kocsit kapni. XC90-re vagy S80-ra meg nincs pénzem
na pedig azok az autók az A8-al együtt
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Az internet csodákra képes
Jó egészséget a gépnek és a gazdinak
csak jó a szemed Az index alatti led piktogramja segített tuti
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
A8? Az tömegcucc... inkább S8 kéne Ha sok pénzem lenne: S8, ha kevesebb: XC90 vagy S80, ha még kevesebb: 850 T5 Utóbbi kettő közt mondjuk van pár millió különbség, nem tudom mit tennék a kettő közé... talán használt A6-ost, de nem biztos.
akkor már inkább R8
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Az még kevésbé való a magyar utakra, mint az S8, ráadásul nem is tetszik igazán
Ment egy távolságot. Szép.
"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
Még 306210 Km, és az enyémben is meglesz a 400e
Ezzel a lendülettel számolva, még 44 év kell hozzá
rip and tear, until it is done
"ráadásul nem is tetszik igazán"
OMG van ilyen? Magyar utakra meg inkább semmilyen autót, vagy akkor már Q7 vagy Q5, R8-at meg autópályára, vízpartra
De azért egy jó Golfot is elfogadnék
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
44 év??? Én ennek kapcsán számolgattam ki, hogy kb. 16.000 km-t teszek meg évente. A félmillióig kb. még 6-7 évet kell autóznom. Te csak a sarki boltba mész a járgányoddal?
Egy átlagos napon 25 km-t megyek vele, és kb. 30e volt benne, amikor hozzám került évi 7-8000 km-rel alaposan le vagyok maradva
viszont ez a 25 km kb. 1 óra alatt jön össze, minden nap be Pestre és vissza...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Egy átlagos napon 40 km-t teszek meg, de akkor csak a munkábajárásra használtam (Bp-Érd-Bp). Esti edzések helyszínét is a Golffal közelítem meg, ilyenkor nyáron meg elég sűrűn befigyelnek a Velencei-tavi látogatások... Hmm... Össze lehet hozni azt a 16.000-t.
Épp 5 éve és 1 hónapja, hogy összekerültünk, akkor 323.000 volt benne.
Remélem még minimum feleennyit bele tudsz 'rakni' a gépbe!
A szomszédban volt egy 1,5-ös dízel golf, azt 500 000 km-el adták el, s még most is aktív használatban van az az autó.
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
Én is ebben reménykedem. Bár nem szándékozom eladni, alólam fog kihullani, asszem. De lehet, hogy én fogok kihullani előbb. Most lett megcsináltatva a generátor, jövő héten a kormányösszekötő biszbaszokat kell kicserélni. Költeni kell rá, de legalább kis fogyasztással hálálja meg. Nyáron egy tankkal (50 l)megyek 1000 km körül.
bejegyzés Ezt is megértük :)