Köszönjük, igyekszünk minél életszerűbben megalkotni a környezetet, kihasználva minden 3D lehetőséget, hogy minél realisztikusabb legyen.
Engine-t használunk, Unityt és C#-ban írjuk.
Még a modelleken és a mozgásukon jócskán fogunk finomhangolni. Valamint a több mint 50 különböző pályával(mi minijátéknak nevezzük) is van rengeteg tennivaló.
VR lehetőség nálunk is felmerült, de egyenlőre csak terv, egy extra opció lehet, sok mindentől függ, hogy beleépítjük-e.
(#21) idegen lény Több játékstílust is keverni fogunk, nem csak FPS és/vagy TPS lesz benne, a pályák(minijátékok) és a játékstílus fogja meghatározni, hogy milyen nézetben játszunk.
(#22) Vladi A weboldalon bővebb infót találsz erről : [link]. Röviden, a teljesség igénye nélkül a feladat az lesz, hogy különböző feladatokat (pályákat,minijátékokat) kell teljesítenie a játékosnak ahhoz, hogy a sziget egyes részeit helyre tudják állítani és ismét lakható legyen a környezet az állatok és növények számára, de ezt most nagyon leegyszerűsítettem, ennél jóval összetettebb a játék.
(#25) pomorski Ezt bóknak vesszük, X-COM-mal összehasonlítani a mi játékunkat, köszönjük, de abban igazad van, hogy a stratégia és a taktika szerepet fog kapni a játékban egy bizonyos szintig, de nem tipukus X-COM klón, vagy jellegű játékot készítünk.
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "