Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Dragon Age: Origins

Hozzászólások

(#47) Gyusz válasza #57018880 (#45) üzenetére


Gyusz
őstag

A Dragon Age: Origins egy Bioware által fejlesztett sikervárományos CRPG (számítógépes szerepjáték) .

A játék fejlesztői nem kisebb célt tűztek ki maguk elé mint, hogy a best-seller klasszikus Baldur's Gate sorozat szellemi utódját hozzák el PC-re. (Majd valamikor később konzolokra is.)

Ellentétben a Bioware korábbi alkotásaival (Baldur's Gate , Neverwinter Nights ...) a játék nem a Dungeons&Dragons szabályrendszert fogja alkalmazni, hanem egy teljesen új, a fejlesztők által kitálalt szabályrendszert.

A játék időben és térben a sötét középkorban lett elhelyezve, a készítők elmondása szerint meglehetősen sötét, véres, 'koszos-mocskos' helyszíneken lehet majd kalandozni, - ami előrejelzi valamelyest, hogy egy inkább felnőtt közönséget megcélzó játékra lehet számítani.

Epikus kalandjaink során nem más vár ránk, mint a világ megmentése miközben felfedezhetjük a Ferelden nevű királyságot (birodalmat?).

A fejlesztők úgynevezett origin (eredet) történeteket is beleépítenek a fajok, illetve némely karakterosztály számára. Például egy Törp nemes valamely törp városban indulhat kalandjára egy királyi család tagjaként. Ugyanígy egy rang nélküli törp az utcáról indul. Az eredet történet-vonal fogja meghatározni a játékos előéletét, majd csak ezután következnek a fő cselekményszál eseményei. Ez egyfajta tutorialként is fog szolgálni, illetve több órányi plusz játékidőt kínál.

Habár a készítők elhagyják az úgynevezett csoportosulásokat, mint a semleges, a jó vagy a gonosz beállítottság , a játékban döntéseink kihatnak majd karakterünk és a történet alakulására.

Egy új kameranézetet is felvonultat a játék, amely barangolás közben 3. személyben mutatja karakterünket és/vagy csapatunkat , azonban mikor harci övezetbe érkezünk, a kamera átvált egy RTS-hez hasonló nézetbe. Karaktereinknek valós időben, illetve a játékot megállítva egyaránt adhatunk ki parancsokat ( Támadás/ Varázslás / Egy tárgy használata a gyors-tárból ) csakúgy, mint a Baldur's Gate játékokban....

A játék grafikájáról a Bioware saját fejlesztésű Eclipse névre hallgató grafikus motorja gondoskodik . A játék fejlesztői egyelőre az egyjátékos kampányra fókuszálnak, azonban lesz Toolset is, amivel a lelkesebb játékosok saját modulokat gyárthatnak majd.

Néhány technikai információ :.
=====================
Fejlesztő | Bioware
Kiadó | Electronic Arts
Engine (Grafikus motor) | Eclipse
Platform | PC
Kiadás időpontja | 2009 első negyedév
Műfaj | RPG (szerepjáték)
Korhatár | nem megállapított

Sajátosságok :.
===========

- Epikus, nyitott végű történetszál.
- Mozi jellegű átvezető videók és történetorientált egyjátékos kampány/hadjárat.
- Teljesen testreszabható karakter (Faj , nem , karakter osztály , képességek , varázslatok stb.).
- A karakterfejlődés osztály-alapú, magasabb szinteken egyre inkább specializálódott osztályba fejlődhetünk tovább.
- A mágia mana-alapú , kizárólag egyféle mágia (osztály) létezik.
- Egy teljesen új fantasy világban játszódik amit a Bioware készített, régebbi sikerjátékaiból merítve az ihletet.
- Csapatalapú játékmenet.
- Felülnézetes, csapatalapú, taktikus harcrendszer.
- 3. személyű nézet felfedező módban.

A hivatalos weboldal

Néhol kicsit jobban belenyúltam a szövegbe (remélem nem gond) és igyekeztem a helyesírásra is ügyelni. Szerintem így mehet első 1. hsz-nek, legfeljebb még egy ilyen képet kéne beszúrni legelőre. (Azért nem tettem meg, mert nem tudom, hogy honnan nem törlik egyhamar.) Ha neked megfelel akkor szerintem kérvényezd a modiknál a dolgot, nagyon szép munkát végeztél (és javíts bele nyugodtan, ha hülyeséget írtam).

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Dragon Age: Origins
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.