Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) arnyekxxx


arnyekxxx
veterán

ilyen is csak orbánisztánban fordulhat elő

(#2) X2N válasza arnyekxxx (#1) üzenetére


X2N
senior tag

Túl van értékelve a tiszta levegő és az ivóvíz!

[ Szerkesztve ]

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#3) arnyekxxx válasza X2N (#2) üzenetére


arnyekxxx
veterán

mindmeghalunk

(#6) Alaaf Pi


Alaaf Pi
aktív tag

Valami itt büdös, iparvágány már van, szóval új vonalat nem kell építeni.

#4 drizzle: A helyiek nem akarják, hogy az ö környezetük menjen tönkre. Miért kéne ezért megrohadniuk? Ha pl. a müncheniek leszarják a thüringiaiakat, akkor miért foglalkozzanak a thüringiaiak a müncheniek áramigénye kielégítéséhez építendö elektromos vezetékkel, annak engedélyezését miért támogassák?

(#7) bteebi


bteebi
veterán

Ez a bővítés amiatt valahol azért vicces, hogy nemrégiben n gyárukból m ezer embert rúgtak ki. :U Oké, ez most "csak" egy akkugyár, ha jól értem.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#8) cami][us


cami][us
senior tag

Ide kellett volna építkezni. Egy fél megyét letarolnának érte, csak építsen egy gyárat.

(#9) bteebi válasza cami][us (#8) üzenetére


bteebi
veterán

Ráérnek majd jövőre, amikor már nem lesz elég víz. :U

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#10) spirit007 válasza arnyekxxx (#3) üzenetére


spirit007
senior tag

ezt az áldozatot hajlandóak meghozni...

(#11) Alusky


Alusky
aktív tag

Kezdődik az mint USA-ban, hogy leesik a kamionról amire önszántából ment fel, majd eltöri a kezét, pityereg, sajnáltatja magát és a kamionos lesz beperelve aki állt végig egyhelyben?
Most amúgy mi a szar is a bajuk? Belsőégésű nem jó, az akku nem jó? Akkor temesse el magát, annyival több oxigén marad az állatoknak.

[ Szerkesztve ]

Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

(#12) ddekany


ddekany
veterán

Nyilván nekik helyben környezetvédelmileg jobb, ha valami elmaradottabb helyen gyártanak, de a világnak összességben rosszabb, mert azokon a helyeken általában sokkal kevésbé szívbajosak környezetvédelmileg. (Vagy épp a környéken lakók ingatlanjainak használhatatlanná tételében... khm.) Vagy lehet csak kishitű vagyok, és a németek majd azt is bojkottálják azzal, hogy nem is vesznek semmi akkusat... ;]

Plusz, azon is megy a sírás mindeközben, hogy minden akku gyártás keleten van, és ki van szolgáltatva az EU. Na most akkor... hol is jobb az a gyár?

(#13) <Adamsky>


<Adamsky>
nagyúr

Vicces (ill. annyira nem), hogy emiatt képesek tiltakozni. Ezeknek a szuperzöld hippiknek semmi sem jó, míg máskor a fejükre is sz*rhatnak, az sem tűnik fel nekik.
Nem baj, hamarosan megalakul a hőn áhított kalifátus, után lesz majd rend ... nem lesz több tüncikézés.

(#14) Tasunkó


Tasunkó
senior tag

Jót tesz a víztisztítóbiznisznek.

Kérek egy számot a jútútú

(#15) cami][us válasza <Adamsky> (#13) üzenetére


cami][us
senior tag

Ezt tegyük el humorosba.

(#16) bteebi válasza ddekany (#12) üzenetére


bteebi
veterán

Majd lignitbányákkal megoldják, és aggregátorokat vontatnak majd. Sőt, ha egy szélerőművet kötsz az akkura, akkor meg is van a perpetuum mobile, mert ugye a menetszél hatására termeli az elektriket. ;]

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#17) Tasunkó


Tasunkó
senior tag

Nem akarom alapjaiban megrengetni az autóipart, de a génmanipulált ló lehethogy sok kérdésre választ adna. Ha meg tudna tenni egyvágtában, 2 víztisztító közötti 30 km-t, a prototipus 80 km/h, de harantirányt rövidebb lenne az út rövid pihenővel, tényleg le lehetne állítani az atomerőművet. És fellendítené a patkóipart.

[ Szerkesztve ]

Kérek egy számot a jútútú

(#18) jerry311


jerry311
nagyúr

Pénz beszél, választópolgár ugat.
Ha esetleg em szavazzák be őket a következő választáson, attól még a kenőpénzt nem kéri vissza a Tesla.

(#19) azbest


azbest
félisten

Kövesd a pénzt, akkor kiderül, hogy kik és milyen érdekek vannak a háttérben.

A helyieket lehet jobban zavarja az, hogy lezárják a demonstrálók az utat és nem tudnak munkába járni. [link]
5 napos videóban van az, hogy elpakolnak és feltakarítanak maguk után a demostrálók.

Amúgy a papírgyártáshoz ültetett és termesztett monokultúrás gazdasági erdő kivágott fái helyett ültetnek 3x annyi természetes, vegyes erdőt.

A szomszéádos merci gyár előtt nincs tüntetés.

[ Szerkesztve ]

(#20) pengwin válasza X2N (#2) üzenetére


pengwin
addikt

& #6 Alaaf Pi & #11 Alusky
Mindenki nagy környezetvédő, ameddig nem az ő lakhelye mellé akarják áthelyezni a "környezetbarát" gépjárműhasználat környezetterhelésének nagy részét.

Megnézném azért, hogy az ilyen tüntetések résztvevői közül hányan változtattak esetleg úgy az életvitelükön, hogy tudjanak autó nélkül létezni. A német és a magyar statisztika is azt mutatja, hogy nincs sok ilyen ember.

#19 azbest
Az EV-k környezetterhelésének sokkal nagyobb részét a gyártás teszi ki, és használat közben gyakorlatilag folyamatosan ezt törlesztik a (potenciálisan) tisztább működéssel... ezzel szemben a belsőégésű motoros járműveknél a gyártás viszonylag kis környezetterhelést jelent. Szóval tök logikus, hogy miért ez ellen tiltakoznak. Legyen zöld EV, csak a gyártási környezetszennyezés is máshol legyen... pl. itt nálunk Ubszurdisztánban, ahol egy darab hatástanulmány nélkül lehet akksigyárat építeni mert ez ugye kiemelt NERzetgazdálkodási beruházás.

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#21) adlersson válasza pengwin (#20) üzenetére


adlersson
aktív tag

Ezek a hatástanulmányok, az "axolotlok személyi jogainak vizsgálatának előkészítésének lehetőségeit vizsgáló bizottság felállítását érintő előzetes tervezetek" és társaik az EU nagyon drága sírásói, melyek a végtelenségig hátráltatnak bármiféle fejlődést az öreg kontinensen.

毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。

(#22) ddekany válasza pengwin (#20) üzenetére


ddekany
veterán

Munkám során volt némi benyomásom pár zöldszervezetről. Vannak emberek, akik komolyan veszik. Talán ez a kisebbség. Aztán vannak, akik csak azért ragadtak a zöld területen, mert megtalálták a módját, hogy kényelmesen (komolyabb személyes teljesítmény és számonkérés nélkül) éldegéljenek, és amúgy ugyan olyan pazarlóan élnek, mint bárki más. (Mivel zöld területen érdemben nem versenyeznek termékek/szolgáltatások, és pályázatok rendszeres megnyerése a lényeg, ill. hogy formailag(!) teljesítsd a kiírást, ez bevonzza az ezen a rendszeren élősködőket.) Mivel az utóbbi életművész fajta erősen épít a szociális kapcsolatokra, valószínű, hogy leginkább ők lesznek tüntetéseken, míg a másik fajta valahol árral szemben próbál valami hasznosat csinálni. Ez van.

[ Szerkesztve ]

(#23) Feketelaszlo válasza adlersson (#21) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

A végtelenségig azért nem - sőt, pénzügyi értelemben kifejezve egészen minimális a környezetvédelmi megfelelősség költsége. Beruházás szinten mondjuk 2-3% már kimagaslónak számít. Mikor a világban 25-50-100%-os vámokkal fenyegetik egymás iparát a nemzetek aprópénz az axolotlolok személyiségi jogairól is gondoskodni.

(#24) pengwin válasza adlersson (#21) üzenetére


pengwin
addikt

Kár, hogy ezt a jelenlegi itthoni debil irányt el lehet adni bárkinek is.

Már most lehet tudni, hogy sem a munkavédelem, sem a környezetvédelem terén nem elfogadható a kiemelt beruházásként megvalósított gyárak többsége. De igazad van -sebaj, olyan nagy ország ez, el fog bírni pár lakhatatlanná mérgezett fél megyét, meg pár tízezer extra rákos megbetegedést.

#22 ddekany
Nekem pont ugyanez volt az eddigi tapasztalatom. Megy a demonstrálás meg aggresszív vegánság (autóból kiszállás után, két cigi között), vagy ott a "klímaszorongás" a kollégák között miközben a családjukban van 2 autó és minden elképzelhető technikai kütyü (természetesen rendszeresen cserélve), meg évi szinten 2-3 üdülés lehetőleg jó messze. Aki meg tényleg komolyan veszi az szerényen meghúzza magát a sarokban.

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#25) X2N válasza pengwin (#20) üzenetére


X2N
senior tag

Képzeld eddig is autó nélkül léteztem.

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#26) pengwin válasza X2N (#25) üzenetére


pengwin
addikt

És, téged vontalak emiatt kérdőre? Nem, hanem a tüntetők statisztikái iránt érdeklődtem.

Ezek vagy tartományi (vagy országos) szinten csődültek oda tüntetni (vagyis nem helyiek voltak), vagy pedig tekintélyes részben autóhasználók voltak, akik pl. tüntetnének mondjuk a kormányzati EV támogatások megnyirbálásával szemben is.
Én is tudom, hogy Európa tekintélyes részén lehet autó nélkül létezni, csak mondjuk a gépjármű per fő és az utas per autó statisztikák is azt mutatják, hogy sem a németek, sem a magyarok nem nagyon akarnak - mondjuk idehaza ezt nem feltétlen segíti a Budapesten kívüli tömegközlekedés minősége sem.

[ Szerkesztve ]

Üdv, pengwin

(#27) Alaaf Pi válasza pengwin (#20) üzenetére


Alaaf Pi
aktív tag

Németeknél elég sokan változtattak már az életstílusukon, nem használnak autót, lettek vegánok stb. És aktívak is.
Viszont elég jogos kiakadás a legyen neked rosszabb, hogy az ország másik részében nulla kényelem feladásával legyen zöldebb/jobb az élet. Nincs csere mellé.
És más gyárak ellen is szoktak tiltakozni, nem csak a Tesla ellen, csak a klasszikus autógyárak újabban inkább bezárnak.

(#28) pengwin válasza Alaaf Pi (#27) üzenetére


pengwin
addikt

ja persze... ezért adtak el 2023-ban majdnem 3 millió új autót Németországban... ami több volt, mint amennyit 2022-ben értékesítettek (arányaiban nálunk hasonló a helyzet, csak idehaza kevés az emberek pénze, úgyhogy nagyobb a használt autó kereskedelem jelentősége). Éves szinten ~3 millió új autó egy 80 milliós országban teljesen fenntarthatatlan, hajtáslánc milyenségétől függetlenül. Biztos vannak, akik változtattak az életmódjukon, de ez egy statisztikailag jelentéktelen réteg - egyelőre.

Viszont elég jogos kiakadás a legyen neked rosszabb, hogy az ország másik részében nulla kényelem feladásával legyen zöldebb/jobb az élet.

Az eredeti kommentemmel pont ezen a "jajj, legyünk zöldek, mindenki vegyen EV-t... csak ne mellettem gyártsák..."-mentalitáson élcelődtem.

Üdv, pengwin

(#29) azbest válasza pengwin (#20) üzenetére


azbest
félisten

szvsz az ev esetén sem a gyárnál van a nagyobb környezetszennyezés, hanem a nyersanyag bányáknál. Szóval a megélhetési zöldek inkább a német autógyárak pénzéből trippelnek valsz. Nálunk is tudna jól működni gyár, csak itt nem kell betartani a szabályokat, ha kellőképp "lobbiznak" és akkor olcsóbb a termelés.

Azzal semmi baj, hogy a helyieket is megkérdezik és az ő szavazásukat figyelembe véve változtattak a kivitelezésen. A baj azzal van, hogy a média sokszor elferdíti a valóságot és megélhetési kártevők tetszelegnek zöld színekben.

#28 pengwin
plusz a máshol gyártsák mellett elvárják azt, hogy valahonnan jöjjön a pénz, de ne ott legyenek munkahelyek

[ Szerkesztve ]

(#30) Shadowbull válasza azbest (#19) üzenetére


Shadowbull
addikt

"kik és milyen érdekek vannak a háttérben."

Elon elindult a szélsőjobbos konteós őrült irányba, teljesen természetes hogy magára húzta a szélsőbalos anarchistákat.

"Amúgy a papírgyártáshoz ültetett és termesztett monokultúrás gazdasági erdő kivágott fái helyett ültetnek 3x annyi természetes, vegyes erdőt"

Hja csak nem oda ahol eddig volt. Sokra mennek vele az ott lakók.

"szomszéádos merci gyár előtt nincs tüntetés."

Miért lenne?

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#31) Shadowbull


Shadowbull
addikt

A Tesla éppen brutális túlkapacitásokkal küzd. Annyira hiányzik neki az új gyár, mint üveges tótnak a hanyattesés.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#32) Alaaf Pi válasza pengwin (#28) üzenetére


Alaaf Pi
aktív tag

Aki vált, az nem vesz autót. A német közösségi közlekedés fenntarthatatlan állapotba került. Múlt hétfőn egy kicsit rendőrségi bevetés az egyik állomáson okán a komplett Köln környéki közlekedés omlott össze, ami miatt az ideális esetben egy óra alatt teljesíthető utam 3 óra feletti lett. Autóval fél óra lenne. Ha minden héten van két olyan napod, amikor másfél órán keresztül nem jön vonat, akkor el fogsz gondolkodni azon, hogy inkább autóval közlekedj.

(#33) noPublicFG válasza ddekany (#12) üzenetére


noPublicFG
senior tag

Amúgy majdnem beletrafáltál! A németeknél '23-24-ben látványosan beesett az elektromos autók eladása. Ezt nem én állítom, hanem az Auto Motor und Sport magazin írója. (Ma olvastam a cikket a fodrásznál.)

plus ça change, plus c'est la même chose

(#34) judas13


judas13
addikt

Miért nem telepíti át a gyárát a dilis orbanisztánba? Ott már minden fűtött, alulró öntözött foci pálya mellett van egy aksi/autó gyár. Ott bármennyi erdőt szó nélkül ki lehet írtani, területet kisajátítatni - nemzetgazdaságilag kiemelt projekt címszavak alatt.

[ Szerkesztve ]

"Aki nem hoz döntést, az hatalmas döntést hoz."

(#35) ddekany válasza noPublicFG (#33) üzenetére


ddekany
veterán

Csak kérdés, hogy miért esett. Megdöbbennék, ha a környezettudatos gondolkodás miatt.

(#36) Armagedown


Armagedown
őstag

Most még tűntetnek, de majd megunják és hazamennek.

“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”

(#37) Sir Gunar válasza arnyekxxx (#1) üzenetére


Sir Gunar
aktív tag

Már a német minisztert is leváltotta? :F

(#38) Sir Gunar válasza pengwin (#20) üzenetére


Sir Gunar
aktív tag

"Az EV-k környezetterhelésének sokkal nagyobb részét a gyártás teszi ki, és használat közben gyakorlatilag folyamatosan ezt törlesztik a (potenciálisan) tisztább működéssel... ezzel szemben a belsőégésű motoros járműveknél a gyártás viszonylag kis környezetterhelést jelent."
Ezt nem tudom milyen közösségi portálon bírtad olvasni, vagy más direkt EV ellenes platformon gondolom, mert netto sem így van, nem hogy brutto. Kicsit el kellene azon gondolkozni, mit is nem számolnak bele rendszeresen a füstösök komplett károsító hatásaiba és hajlamosak csak egy egy részletével vagdalkozni, pl a FB-on élők zöme is.
Az egészet kell venni, a gyártással és az üzemeltetéssel, amibe az üzemanyagok gyártása is beletartozik szvsz és itt azonnal meg is dől amit írtál, csak kicsit komplexebben kellene ezt is látni, tudni. A belsőégésűeket is pont olyan sok, sőt mivel sokkal több bennők minden apró és nagyobb alkatrész, tán még rosszabb a gyártás folyamán a terhelés és itt jön mindenki az akkukkal, ami egyelőre "gyerekcipős" de folyamatosan környezetkímélőbb lesz, mivel elhagyják a nem ritka földfémeket is előbb utóbb és áttérnek azokra amikből van elég és könnyedén újra is hasznosíthatóak lesznek majd amikor sok éves használatuk után erre lesz szükség, szemben a "robbanósok" ilyen dolgaival. Lehetne sorolni, de ezt mindet el is lehetne olvasni a neten ahol a sok sületlenség is fent van, az EV-k ellen felróva. :K
Ahogy az inkább van azt emberek fejében, hogy az EV könnyebben kigyullad :F :F :F
A hidrogénesdit már nem is hozom ide fel, mert az abba égetett milliárdok helyett rámehettek volna pl a methanolosdira jobban és lám aki utána olvas, láthatja majd, hogy azzal mennyive olcsóbb és 1xűbb lenne az élete sokaknak, akik pl EV ellenesek (akkus verziót értve)

[ Szerkesztve ]

(#39) bteebi válasza pengwin (#24) üzenetére


bteebi
veterán

"Megy a demonstrálás meg aggresszív vegánság (autóból kiszállás után, két cigi között), vagy ott a "klímaszorongás" a kollégák között miközben a családjukban van 2 autó és minden elképzelhető technikai kütyü"

Erre két zseniális példát is tudok hozni. Az egyik az Al Gore, aki nagy környezetvédőként még béke Nobel-díjat is kapott - azután meg arról cikkeztek, hogy az ökológiai lábnyoma kb. az öt-tízszerese még egy átlag amerikainak is, aki már eleve nagyon környezetszennyező. Aztán itt van a mi jó káderünk, Áder Jani is, akinek talán millió körüli a rezsije. Köszönjük szépen a példamutatást! :R A korrektség kedvéért kivágnám őket komfort nélküli tanyákra, ott mutassák a példát.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#40) Elmör


Elmör
senior tag

Nekem ezzel az egész elektromos autós cuccal az a gondom, hogy ők kihangsúlyozzák, hogy micsoda környezetvédelem ez, de amióta elektromosa van azóta 4X annyit autózik!! Akkor a megtermelt áram ami kell a töltéshez annyira környezettiszta mindenhol, hogy nyugodtan lehet wc-re is autóval járni? A bicikli már smafu meg a gyaloglás? Érdekes nekem 2 benzines kocsim is van, de szerintem összesen nem megyek felét sem annak, mint ők, mert közben biciklire is ülök meg gyalog is megyek, de őket nem látom máshogy menni csak az elektromossal. Nem hiszem, hogy ez fogja megmenteni a bolygót, másképp kellene gondolkozni a fejekben. Nagyon máshogy, főleg azoknak a celebeknek, akik hirdetik a saját cégeiket, hogy ők a Föld megmentésén dolgoznak, olyan ruhákat meg kozmetikumokat stb. gyártanak. Na helló, talán ha nem vásárolna össze egy átlag amerikai vagy francia vagy jobb módú ember annyi felesleges dolgot meg nem menne a pazarlás, akkor tényleg lenne is értelme, de amíg azt látom, hogy havonta új cipőket vesz meg minden helyiségben TV van, addig ne etessenek már ezekkel a baromságokkal. :W

[ Szerkesztve ]

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#41) ddekany válasza Elmör (#40) üzenetére


ddekany
veterán

Az elszegényedés megoldja ezeket. Régen se volt, csak a gazdagabbaknak saját autója. Amúgy is óriási pazarlás, hogy ott áll egész nap a rakás kocsi üresen.

(#42) Sir Gunar válasza Elmör (#40) üzenetére


Sir Gunar
aktív tag

Nem szólóban az elektromos autók váltják meg a világot, erről szó nincs, hanem csak annyi, hogy ez is hozzájárul és nem amiatt mert olcsóbb vele közlekedni, hanem mert nem az orrunk alá füstöl legalább a lakott területeken ahol a mindennapjainkat éljük, tisztább lehetne velük a levegő és kevesebb a zaj. Minkettő jót tenne az embereknek. lehet azon vitatkozni, hogy melyik előállítása hoz magával több káros hatást, csak akkor mindent bele kell venni mindkét oldalon, az elejétől a végéig és rögtön látszik majd, melyik is az élhetőbb jövő alapja. De ameddig ezen ennyit rágódnak és terjednek a fejekben a tévhitek, mert a FB-on és a többi népbutítón is elhisznek a nemokosok mindent, zero utána olvasás nélkül, addig nehéz a további lépéseket megtenni, a nagytőke meg mindent is meg fog tenni a saját kicsinyes érdekei mellett, hogy ameddig lehet fenntartsa a lehető legtöbb bevételt magának. Ezek meg ugye a fegyver, az olaj és a gyógyszeripar. Mindannyian futottunk már bele olyanba, amit nem értünk miért is nincsen még megoldva, pedig biztosan lehetne, csak akkor abból már nem lenne hosszútávon pénze bizonyos köröknek és ezzel van tele a világ, a problémák maradnak, mert a valós megoldásaikkal, vhol kiesne egy bevételi forrás és stb. stb. stb.

(#43) arnyekxxx válasza Elmör (#40) üzenetére


arnyekxxx
veterán

Akkor a megtermelt áram ami kell a töltéshez annyira környezettiszta mindenhol, hogy nyugodtan lehet wc-re is autóval járni?

Hát ha van egy böszme napeleme a házán és arról tölti, vagy simán csak Norvégiában, Franciaországban, Svédországban, Finnországban stb él akkor igen, annyira környezettiszta. Nyilván ha Lengyelországban él és hálózatról tölt akkor nem.

(#44) arnyekxxx


arnyekxxx
veterán

érdekes módon az senkinek nem jut az eszébe, hogy a telefonját laptopját vibrátorát egy kis takarékos benzinmotorral üzemeltesse aksi helyett pedig egyből 10mp lenne maxra tölteni egy telefont, nem tudná a gyártó egy frissítéssel aksidegradációra hivatkozva csökkenteni a készülék teljesítményét és nem gyilkolná a bébifókákat az aksiigényével

(#45) azbest válasza arnyekxxx (#44) üzenetére


azbest
félisten

érdekes módon az senkinek nem jut az eszébe, hogy ... vibrátorát egy kis takarékos benzinmotorral üzemeltesse aksi helyett

És ha tudok ellenpéldát mutatni? [link] ;]

(#46) Tasunkó válasza Sir Gunar (#42) üzenetére


Tasunkó
senior tag

Az elektronika iparból kitermelt bevétel is hatalmas ugrást tett meg. Már Obama hátszelét is ennek tudják be, és azóta meg bőven terjeszkedett, így indokolatlan a fegyver és olaj stb., mellett egy szerény alternatív játékosnak beállítani. Természetesen ettől még lehet kevésbé káros, csak nem kevésbé hatalmi érdek, ahogy az sem biztos hogy éles kontúrokkal el lehet választani a klasszikusoktól.

[ Szerkesztve ]

Kérek egy számot a jútútú

(#47) Shadowbull válasza arnyekxxx (#44) üzenetére


Shadowbull
addikt

"érdekes módon az senkinek nem jut az eszébe, hogy a telefonját laptopját vibrátorát egy kis takarékos benzinmotorral üzemeltesse aksi helyett"

Ez aztán remek érv.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#48) arnyekxxx válasza Shadowbull (#47) üzenetére


arnyekxxx
veterán

akku rósz benzinmotór lyó

(#49) Mr K válasza bteebi (#39) üzenetére


Mr K
senior tag

És ha már Tesla, akkor ne hagyjuk ki Mr. Muskot sem, aki évente kb. 2500 tonna CO2-t bocsát a légkörbe csak a magánrepülőzésével (ez kb. 15 millió km-nyi autózásnak felel meg (belsőégésűvel)).

''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''

(#50) Mr K válasza Sir Gunar (#38) üzenetére


Mr K
senior tag

Ha rákeresek a neten, hogy "electric car lifetime emission", akkor az összes találat azt mutatja, hogy elektromos autót gyártani + reciklálni több CO2 kibocsátással jár. Pl. [link] , de kb. idecitálhatnám a google összes találatát. Szóval, ha tudsz mondani forrásokat, ami szerint nem így van, akkor igazán megoszthatnád velünk.

''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.