Mercis kalandok - Hetedik rész
Egy újabb szereléssel eltöltött, az autó egészségügyi javulását elősegítő délután következik :D
Régi kedves ismerősömnél Csabai Sándornál járt az autó, egy jó adag javulás céljából, mely történéseket részben képekkel szeretnék bemutatni.
Első kör, futómű még egyszeri átvizsgálása. Kiderült, amit tudtunk, hogy a két első rugót még cserélni kell, és hátulra is kell két stabpálca. Ezen kívül fog kelleni új hosszbordás szíj és difiolaj is.
Amíg a váltóolajból lecsöpögött a több mint 7 liter, kicserélődtek az első lengéscsillapítók, aztán jött a szíjfeszítő. Utána a gépháznyitó kallantyú cseréje, mert nem volt állapot, hogy egy fogóval húzogassam a nyitót, vagyis a bowdent. Aztán kinulláztuk a szervízjelzőt, és egy diagnosztika is volt számítógéppel.
Egy hiba maradt: a kályha "kábelszakadás" vagy ilyesmi hiba miatt nem működik. Mondanom sem kell, hisz a képen látszik, hogy a váltóolaj elképesztő állapotú volt már. Nem kicsit javult a váltó. A másik, hogy a két első lengéscsillapító cseréjének köszönhetően nem kopog a futómű.
Tisztázzuk az árakat.
A váltóolaj 7 liter, a váltóolajszűrő, a szíjfeszítő és a gépháznyitó 25.000 forint
A két első lengéscsillapító még 20.000.
A munkadíj pedig 15.000.
Hozzá való rugóból bontottat fog kapni, elvileg jövő héten meg is lesz 7000 forintért.
Ami a következőkben lesz, azt már az elején leírtam: most hónap végén műszaki. És jöhetnek az új kerekek is lassan. A tetőn lévő antennát, ami egy régi mobil antenna, azt le fogom szedni, és egy sima cápauszony kerül a helyére. Még várat magára a fényszórók polírozása is. Van feladat még azért, de már látom az alagút végét. És előbb műszakilag legyen topon :)
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!