2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Számtech rovat

Xbox 360 szervizelése

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Mivel már 1 éve vagyok tulajdonosa egy ilyen kis masinának, van róla véleményem és szereztem...

[ ÚJ TESZT ]

Mivel már 1 éve vagyok tulajdonosa egy ilyen kis masinának, van róla véleményem és szereztem tapasztalatokat.

Barátom unszolására megvettem Bill bácsi ''ajándékát'' (mivel állt itthon a pénz, részletre) sietve hazavágtattam vele és beüzemeltem.
Gyermek lelkem nagyon izgatott volt de pillanatok alatt meggyőződtem arról, hogy nem kellett csalódnom.
Egy darabig. Minőségi készüléket kaptam a pénzemért, ami ráadásul jól is nézett ki és hozta a tőle elvárható színvonalat. Ami nagyon megfogott benne megszálott játékosként, a grafikai minőség, szinte bármilyen márkájú és felbontású megjelenítőn.Napokon keresztül csodájára jártak barátok, ismerősök, játékos szenvedélyű rokonok és bámulták a csodálatos grafikát ( PGR3, CoD2,Kameo,TDU stb. ) , amit ''ennyi'' pénzért kaptam.
Élményekkel teli napokat szerzett nekem, a sokat szidott MS konzolja.
Egyik nap azonban beütött a pánik: 3 piros led villant fel bekapcsolás után a gépen és se kép, se hang. Tanácstalanság, idegesség lett rajtam úrrá. Gyorsan játékos társak hívása, fórumok tanácsai: ''ide vidd itt megnézi neked xy...ennek annyi, dobd ki...vettél volna mosógépet''.
Elkeseredtem.Vissza MM-be, ahol elküldtek egy szervízbe ott egy bizalmas suggalat egy számot adott meg:MS M.o.-i számát ( 0680018590 ). Öröm és bódottá! Tárcsáztam.

Egy kis magyar nyelvű ''ezt nyomd meg'' irányitgatás után kedves női hang fogadott. Elmondtam problémámat majd kérdések özöne zúdult rám.
Ekkor derült ki, hogy gépem 2005.12. havi ezért fordulhatott elő ez a probléma, mert ez egy hibás széria volt. A hölgy megnyugtatott, hogy a holnapi nap folyamán, meg fog keresni egy futár, akinek adjam oda csak a gépet,minden kiegészítő nélkül és 1 hét alatt megjárja a szervizt Prágába, oda-vissza.
Ez kicsit meglepett. Ilyen gyors volna?

Így is történt. Másnap délután jött a futár, kezébe nyomtam a gépet, kaptam egy szállítási számot, ahol érdeklődhetek, hogy hol jár a masina. Az 1 heti körömrágás után a megbeszélt időben a gépem visszaérkezett. Alaplapot cseréltek.

A gép mellé a szerviz mellékelt egy kísérő lapot, amelyben megköszönte, hogy türelmesen vártam a gépre (mit tehettem volna) illetve azt is, hogy őket választottam (miért,talán én megcsinálom?).
Kaptam még 1 hónap LIVE előfizut ajándékba, vigasztalásként.
Korrekt volt, az egész ügy rendezése.

Az elszomorító rész most jön.
A fenti gépet ( core pack ) lecseréltem egy premium packra, ami alaplapi hang hibás lett. Nagyszerű.
Ismét telefonálás. Futár, gép el.

Most már 9 hete várok a gépemre, hetente telefonálgatok az MS-nek ( 42Ft/perc ) és zaklatom őket.

A válaszuk, hogy több cég lemondta a szervizelést,ezért ez elhúzódik blabla. Minden héten mást mondanak és én csak várok idegeskedek, zaklatom őket. Mindig ígérik, hogy a gép már kész van csak a szállítási matricára kell várni. Már küldtek ajándék, búfelejtő játékot is. A seggem kitörölhetem vele gép nélkül.
Ismerősöknek már 2 hete megjárta a gépük, a szervizt, én csak ülök és nézek.
Kihez forduljak? Meddig várjak? Meddig ígérgetnek? Eltűnt? Nem gond, csak akkor küldjenek másikat, vagy a pénzt.

Csalódtam MS de hát mit várhatnék?
MS, Bill bácsi. Kösz az ideget!

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.