2024. április 25., csütörtök

Legjobb blogbejegyzés találatok

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

• Városnézés Rigában

...igen érdekes szemszögből, egy Ganz Solaris Trollino 18-as jobb áramszedőjébe kapaszkodvaJó Utat...

Lenry 14 éve 2

• Városnézés

Huhh a mai nap kicsit fárasztó volt. Összefutottunk Ozorás ismerősökkel, bejártuk fél Londont. Buckingham palota, Bin Ben, Eye... Node még előtte ettünk egy jó kis fish & chipset. Totál...

tildy 14 éve 10

• Te mit mutatnál meg egy külföldinek Budapestből?

A cím talán sokat elárul, de azért pontosítanék kicsit.Egy közeli lány barátnőm látogatna el először a fővárosunkba és nekem lenne a feladatom 2-3 nap alatt bemutatni neki a város legszebb és...

1eske 7 éve 25

• Utazunk sorozat - Összes epizód

Kedves Olvasó! Utazunk sorozatunk összes eddigi része itt található: Az eddigi részekkel vagy a blogot illető hozzaszólásokat kérlek a #0 Utazunk sorozat - Bevezető epizódnál tedd meg! Köszönöm! #0...

• Városnézés

Gyorsan sétálunk lefelé a dombról. Eddig olyan a város, mint bármelyik. Aztán meglátok egy magas épületet az út fölött, alatta járnak az autók. - Ott van a városkapu! – veszem elő a fényképezőt. - Az...

potyautas 9 éve 2

• #4 Utazunk sorozat - Szombathely (4/5 nap)

Sziasztok. Szombathelyi utazásunk negyedik napja következik. Mely, ugyan igen tartalmas volt, de írni róla annál kevesebbet lehet, ugyanis a szokásos szálláson elfogyasztott reggelit követően...

Lalikiraly 5 éve 2

További legjobb találatok...

Találatok

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

• Covid után a kellemesen hűs nyárban (Norvégia)

2020-as pofon után végre az, akkor parkolópályára helyezett kis nyaralást megtehettük. Igaz nem úgy, ahogy akkor elterveztük, de szerintem jól döntöttünk. Nyáron irány a Skandináv-félsziget. Bíztunk...

Louro 2 éve 1

• Helena Fee - 8.

(meglepetés) Kőnig becsorgott a csónakház mólója mellé. Kikötött, kiemelte a motort. A szigetről nem hozott semmit, még üres dobozokat se. Kimászott, megállt középen, s körbe-körbe nézelődött....

potyautas 3 éve 2

• Vissza Tajvanra

8 hónappal azután, hogy a 2020. márciusi utam meghiúsult, e szörnyű év utolsó napjának utolsó órájában végre ismét kaptam egy újabb tajvani beléptetőpecsétet az útlevelembe. Gondolhatnánk persze,...

adlersson 3 éve 5

• #14 Utazunk sorozat - Pozsony

#Pozsony #Bratislava #Schlosshof #Ausztria #buszoskirándulás Egy újabb egy napos buszutazásról hoztam nektek egy kis ízelítőt. Még október elején voltunk a Budavár Adutours utazási irodával...

Lalikiraly 4 éve 0

• Utazunk sorozat - Összes epizód

Lalikiraly 5 éve 0

• #5 Utazunk sorozat - Szombathely (5/5 nap)

Kedves olvasó! Szombathelyi kirándulásunk ötödik és egyben utolsó napja következik. A hazaút. Ez sem telt ám unalmasan. A szokásos szállodai reggeli elfogyasztása után rögtön útnak indultunk és...

• Túranapló extra - Rauris-völgy, Alpok, Ausztria vol.2

Első rész Második nap Úgy döntöttünk, most meglátogtajuk a Rauris-völgy végében fekvő részeket. Autóval mentünk el egészen a Lenzanger parkolóig - ehhez egy 9 eurós úthasználati díjat kellett fizetni...

Alg 5 éve 2

• #4 Utazunk sorozat - Szombathely (4/5 nap)

Lalikiraly 5 éve 2

• #3 Utazunk sorozat - Szombathely (3/5 nap)

Sziasztok! Szombathelyi nyaralásunk 3. napja következik. Fogadjátok szeretettel. Nos, mint ahogy eddig is a szállón elfogyasztottuk a reggelinket, majd az előre megtervezettek szerint elindultunk...

Lalikiraly 5 éve 0

• #2 Utazunk sorozat - Szombathely (2/5 nap)

Sziasztok! Következzen mininyaralásunk folytatása. Fogadjátok szeretettel. A második napon úgy döntöttük, hogy a nyakunkba vesszük a várost és szétnézünk, mindezt szigorúan sétálva. Szerencsére...