2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Többet fizetsz, ha hűséges vagy?

    Hétről hétre olvashatjuk a Mobilarena oldalán, hogy mennyivel csökkentették a mobilszolgáltatók az általuk árult telefonok árát. Ennek örülni kellene? A TMobile a legnagyobb magyar mobilszolgáltató tudtommal, ráadásul sajna én is náluk vagyok, így egy múltheti mobilarénás cikk alapján kíváncsi lettem, vajon megéri e hűséggel manapság telefont venni?

    Áraikat összevetettem az Edigital áraival, ahol ugye kártyafüggetlen és sokszor kétkártyás verziót kapni a hasonló modellekből, legtöbbször olcsóbban. Gondoltam lesz még egy ár, az éppen aktuális legolcsóbb az Árgép alapján, ahol különböző online áruházak legjobb ajánlatait találjuk. Lássuk:

    A dolog azért éthetetlen, mert a legnagyobb viszonteladó elméletileg nagyobb készleteket tud rendelni olcsóbban, mint más kiskereskedők, függővé teszi a telefonokat, amiket drágán függetlenít csak a hűség lejárta után, ráadásul szervízszolgáltatásban sem jár a konkurencia előtt.

    Régebben, 2-3 éve még megérte hűséget aláírni a T-nél, de a kiragadott példák szerint sok esetben még 2 év hűség aláírása mellett is rosszabbul járunk, mintha vennénk egy új, független telefont. A listában szereplő telefonok mindkét cég kínálatában szerepelnek, ezért kerültek be, de más telefonoknál is hasonló a helyzet.

    Folytatás...

    Reignman 11 éve 4

  • L:), egy cég Észak-Koreából

    Egy picit mérges lettem. Mert azt gondoltam, hogy igazam van és ennek valahogy érvényt tudok szerezni. Talán tudnék is, 2-3 év pereskedéssel. De ez már a történet vége.

    Az eleje jól indult, Optimus 3d telefon, papíron brutálisan erős, tele újdonságokkal és érdekességekkel. Vettem egyet idén februárban. Pár nap múlva kezdték jelezni az ismerőseim, hogy kerestek, nem hívtam vissza őket. Telefon semmit sem jelzett ebből, frissítem a legújabb, 2011 novemberi szoftvert. Hiba marad. T-nél érdeklődök, ott is frissítenek, mást nem tudnak tenni. Hiba marad.

    Áprilisban írok L:)-nek, részletezem a hibajelenséget, továbbküldenek a szakszervizbe. Azt tanácsolják, hogy cseréljek SIM kártyát, az okozza a hibát. Megtettem, hiba maradt. Persze közben telefonálgattam, érdeklődtem, T-Mobile szervizben, L:) márkaszervizben, L:) ügyfélszolgálatokon. Sosem hallottak még arról a tényről, aminek a felhasználók már nevet is adtak, 'Ghost Call' és a google-be bepötyögve az 'Optimus 3d ghost call' szavakat 2,2 millió találatot dob ki. Állításuk szerint én voltam az első és utolsó, akinél valaha ez megjelent. Legjobb tudomásom szerint soha hivatalosan nem ismerték el a hibát a 21a szoftverben.

    Folytatás...

    Reignman 12 éve 1

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.