2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Ph értékrend

    A történet 2010-01-12 19:00, azaz 909 napja kezdődött.
    A Fiam és Öcsém már akkor egy ideje Ph tag volt. Csak hallgattam az ezzel járó előnyöket, kis üzleteket, szabályokat. Tetszett a dolog, így a fent leírt időpontban regisztráltam magam és megkezdődött a Prohardver - es életem. Jó néhány sikeres kisebb - nagyobb üzleten vagyok túl. Igyekeztem a közösségi és a szakmai topikokban is jelen lenni. Azt hiszem, hogy egy kicsit "függő" is lettem.... Véleményem szerint van olyan, hogy Ph függő!
    Aztán jó 9 hónappal ezelőtt átértékelődött a Ph nyújtotta lehetőségek tárháza, mert nyitottam egy használt műszaki cikk kereskedést, ahol szinte mindent forgalmazok, amit itt, az online piacon kínálnak. Egészen pontosan az árazásban segít! Azt már jó ideje tudom, hogy a használt GSM boltokban és félzug árusoknál pl. jelentősen drágábban lehet hozzájutni egy mobiltelefonhoz. Általában ( és akinek nem inge, ne vegye magára ) negyed áron veszik be a készülékeket és szinte új áron árulják őket, sokszor leplezve kisebb hibákat, hiányosságokat, sérüléseket.

    Folytatás...

    Fireman67 12 éve 0

  • Kiszolgáltatva a szolgáltatónak

    XXI. - század, 2010. Március 11. Magyarország. Egy „mindenre kiterjedő”, előre telefonon és írásban is leegyeztetett internetes szolgáltató váltás kálváriája:
    Mivel kis hazánkban már csak a bűnözőknek vannak jogaik, így cégneveket, ingyen reklámot mellőzve teszem közzé történetem. Tehát, a fennen említett dátum délutánján, épp Net – használat közben, az aktuális oldal nem töltött újra. „Kiszolgáló nem található” felirattal elbúcsúzott. Nem estem kétségbe, (még ekkor) mert ezt előre beígérte az új szolgáltatóm, mivel a régi ekkor elköszönt. Rögvest elővettem a korábban, csak saját előrelátásomnak köszönhetően előre kinyomtatott két papírlapot, rajta a szükséges adatokkal, az új regisztrációhoz. Hiszen, ha nincs Net, akkor az email címemre küldött adatokat, ugyan honnan tudjam felhasználni? Szerintem, „ők” azt hitték, hogy már ez megállít, mert miután órás próbálkozás után sem sikerült felregisztrálni, felhívtuk az ügyfélszolgálatot, illetve hibabejelentőt, hogy segítsenek. Először heteltek – hatoltak, aztán mikor már rájöttek, hogy nem veszem be, a „hiba az ön készülékében van” szöveget, akkor kijelentették: „72 órájuk van a hiba elhárítására!”
    Másnap, újra és újra olvasva a szöveget a nyomtatványon, feltűnt egy „apróság”.
    „Ingyen, futárral kiküldik, előre a háromszor gyorsabbnak kért Net-hez a járó modemet”….

    Folytatás...

    Fireman67 13 éve 3

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.