Ez most kicsit homáros lesz tudom, de mint tudjuk a nagyáruházak reklámanyagai kimeríthetetlen táptalajjal (ez esetben szó szerint értendő) szolgálnak az efféle írásoknak, ezt pedig különösen kár lenne veszni hagyni.
Anyósom tegnap leadta a rendelést nyolcvan kiló virágföldre, úgyhogy az esti ejtőzés közepette találomra felcsaptuk az egyik áruházlánc prospektusát – ilyenkor tavasszal ennek úgyis szezonja van, ha tehetné, a fukar is virágföldet, vagy trágyát árulna. A trágya persze undorító, és hát melyik pesti sznobnak van kedve egy szarszagú zsákot hazafurikázni az autóban, ezért a pesti sznob műtrágyát vesz inkább.
A műtrágyabiznisz ilyenkor tehát különösen jól jövedelmez, ergo élesedik a verseny, ravaszodnak a gyártók. Miután a trágyagyár már csaknem önköltségi áron adja a szajrét a nagyáruháznak (mert másként nem veszik át tőle), előkerül egy zseniális marketingfogás; a meztelen nő.
Műtrágya zacskójára kéjesen élvező nőt tenni nyilvánvaló és magától értetődő húzás, a kertészeknek is legyen már jó napjuk, meg egyébként is, hátha ihletet kap az asszony.
Jó hancúrozást a veteményesben!
Igen, már kezd röhejes méreteket ölteni a meztelenkedés a reklámokban. A TV-ben is.
***