2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hülyék ezek

Írta: | Kulcsszavak: emag . futárszolgálat

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Hülyék ezek vagy csak a leveleket nem nézik. Írtam az Emagnak hogy lemondom a rendelést, "a rendszer fogadta..." automata válaszon kívül semmi. Ma írják hogy feladták a csomagot. Írtam a futárszolgálatnak is hogy feleslegesen ne hozzák ki, válasz még tőlük sem érkezett. Remélem nem azt képzelik a buta kis fejükben hogy rákényszeríthetik valakire a vásárlást és inkább nem válaszolnak. :DD

Hozzászólások

(#1) Zolaash


Zolaash
aktív tag

Kerested a százalékokat, nem találtad, de azért rendeltél, ami mégsem kell. Most ők a hülyék. Értem. Mesélj még!

Rip and tear

(#2) Nelopjál válasza Zolaash (#1) üzenetére


Nelopjál
csendes tag

A boltban meg látsz valamit, először arra gondolsz hogy megakarod venni, de aztán még sem, akkor te ezért fegyvert tartasz a vevőhöz hogy mégis vegye meg? Normális vagy? :Y

(#3) beleszólok válasza Zolaash (#1) üzenetére


beleszólok
senior tag

Te ugye "kereskedő" vagy?
Vásárolni így sem fog, senki sem kényszerítheti az átvételre, így viszont a kereskedő bukja a szállítás költségét is. Ha foglalkoznának az e-mailekkel, akkor valószínűleg spórolhatnának az ilyeneken is egy keveset.
Persze lehet, hogy drágább egy ügyfélszolgálatost foglalkoztatni, aki ezzel is törődik, mint az át nem vett küldemények szállítási költségét fedezni.

Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso

(#4) Jhonny06 válasza Zolaash (#1) üzenetére


Jhonny06
veterán

Egy ilyen forgalommal rendelkező boltnál az a minimum, hogy valaki figyeli a leveleket, pont az ilyenek miatt (is). Rendelést visszamondani teljesen természetes dolog, ez aligha user error. Nem tudom mit értetlenkedsz..

(#5) Lauda válasza Zolaash (#1) üzenetére


Lauda
félisten

A tv gyartok meg szornyuek...

(#6) Zolaash válasza Lauda (#5) üzenetére


Zolaash
aktív tag

;]

Amúgy meg tényleg, ekkora cégnek iszonyúan szörnyű nagy tétel egy postaköltség. Nem nézik, hogy a vevő visszamondta. És? Kit érdekel?

[ Szerkesztve ]

Rip and tear

(#7) adrian360 válasza Nelopjál (#2) üzenetére


adrian360
őstag

Ki tart pisztolyt a fejedhez hogy vedd át a csomagot ? jön a csomag megmondod a futárnak, köszi nem kell, az meg visszaviszi. ennyi

(#8) beleszólok válasza adrian360 (#7) üzenetére


beleszólok
senior tag

Látszik, mennyi khm... neveletlen egyed él itt. Udvarias, jelzi, hogy nem kell mégsem, ne dolgozzanak feleslegesen, erre le se szarják. És ez sokatok szerint így van jól. :U

Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso

(#9) Dany007


Dany007
veterán

Nem pont ez a téma, de hasonló.
Rendeltem asszonynak a Bonprix-ről ruhát karácsonyra... Várom a szállítást... Nézem ma az adatlapomat és látom, hogy hiányzik a rendelés. Eltűnt a rendszerből, de még nem hozták ki.
Ma reggel írtam is az ügyfélszolinak hogy mi a helyzet... 1,5 percen belül(!) jött a válasz, hogy a csomag megsérült szállítás közben ezért újra kell rögzíteniük és küldik az újat.
Nem tudom egyedi eset-e... de meglepődtem.

(#10) adrian360 válasza beleszólok (#8) üzenetére


adrian360
őstag

Neki van hátránya abból hogy kihozzák a csomagot ? nincs . pont ennyi a lényeg. ha a feladó cégnek van plusz költsége hát így járt. mivel ezeknek a cégeknek úgyis egyedi szerződésük van a futárcégekkel, gyűjtővel mennek, és most plusz egy csomag megy vissza a többi negyvenhat mellett, hát ennyi lenyeli. nem ő az egyetlen aki nem veszi át a csomagot elhiheted

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.