2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Alza - Termékre + 1 év garancia "kiterjesztés" ?!? -nagy nehezen-

Írta: | Kulcsszavak: Alza . kiterjesztett . garancia . 1 év

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sziasztok,

Gondoltam itt rögzítem az esetem, mert nehezen indult, de végül sikeresen zárult az eset, garancia kiterjesztés egy termékre amin korábban alapból volt, de közben el is tűnt és ezzel kapcsolatban az Alzánál meg is érdeklődtem a dolgot. A válasz egyértelműen "nem vagy nem elérhető" és valszeg "nem is lesz elérhető" ez a + szolgáltatás / garancia kiterjesztés....

Azért lássuk be, egy SSD (WD Blue 3D M.2 Sata 1TB) esetén az 5 év "gyártói/bolti" garancia jó és elegendő, de ha egyszer van/volt hozzá + 1 év "kiterjesztett" garancia is és mindez csak pár ezer Ft-ért, akkor miért ne!?
Úgy 6 év (össz.) garancia lenne rá...na azért sikeresen elintéztem.

Magyarázni nem kell, lényeget leírtam és képekben látható az egész történet.

Kezdetek:

Itt a válasz és a vásárló biztosan tudomásul is veszi és elfogadja (de én nem így tettem)

Az említett SSD-t "kifizettem" (kártyával) és nem sok időre rá a számlát megnézve ott szerepelt a "Szolgáltatások, amiket elfelejtett megvásárolni" a lap/számla alján és ott látom a "- kiterjesztett garancia + 1 év" (ami nekem kellett volna...)

Egyből írtam is az Alzának, a dokumentumot is mellékelve (amin szerepelt ez a "nem megvásárolt szolgáltatások" lista) és ezt a választ kaptam:

Az oldalon is néztem, ott volt külön. (én ezt is kártyával fizettem, mert volt rá lehetőség - "fizetés online")

Jelenleg a termék megérkezett és 60+12 hó garanciám van hozzá, megfelelően dokumentálva (ez volt az eredeti célom is még vásárlás elött) és Alza eddig megfelelően állt hozzám és garanciális ügyintézés, csere, kp. vissza is minden (és gyorsan) rendben zajlott.

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.