2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Különbség Garancia és Garancia között - Hogyan lehet visszaélni belsősként vele?

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sajnálatosan pont egy ilyen (Fél-Szakmai) írás lesz az első, amit úgy döntöttem, hogy megosztok.

Vesz az emberfia egy hardvert, amivel nagyon meg van elégedve, mert sokkal többet tud, mint amennyi a leírásokban és a hirdetésekben szerepelt.
Annyira, hogy figyelőre rakja, ha valahol felbukkan akciósan, vesz még egyet...

Nevesítsük, ez egy "WD My Cloud EX2 Ultra 12TB WDBVBZ0120JCH NAS meghajtó 12+12 hó gar"

Mondjuk az eszköz pont gyári hibás és ez az első héten ki is derül, azonban addigra a céges adatmentés megtörtént rá, az érzékeny adatok a HDD-n!
Nem nagy hiba, a ventilátorok állnak le, az eszköz melegszik, elvileg semmi probléma vele, ha nem használod!

Felveszi az emberfia a kapcsolatot a bolttal a garancia miatt, és jön a fekete-leves.
Nem vehetem ki belőle a HDD-t, (Pont egy db gyors-csavar tartja, még csavarhúzó sem kell hozzá!!! Az eszköz teteje pedig piciny nyomásra nyílik, s ugyanígy vissza is csukható!)

Arra nem térnék ki, hogy 21 éves informatikus múlttal mennyire megalázó, hogy ilyen szinten Hülyének néznek, nem vehető ki a HDD, mert gari-vesztéssel jár...

Azonban a céges adatokkal sem lehet odaadni az eszközt! (Nem csak a GDPR végett, de avégett végképp nem! Azonban kényes kutatási és fejlesztési adatok vannak rajta!)

Tehát lenyeljük a békát, veszünk egy másik eszközt adatmentéshez, (Ezt amúgy is terveztük, így most gyorsabban!) és nekiállunk az aprólékos és hosszadalmas munkának, mely szerint azért ne melegedjen túl a HDD, az állapota ne romoljon feleslegesen!
Számolva azzal a keserű tapasztalattal, hogy bármennyire is ragaszkodunk a HDD cseréhez, azt a legtöbb esetben megtagadják, mondván, hogy nem jelentős az eszköz károsodása, garanciális csere nem lehetséges! Különben-is,, vagy rá garancia, ha mégis, akkor majd cserélik!!!

Úgy gondolom, hogy ez már 2000-ben is elmaradott, múlt századi gondolkodás, de 2021-ben végképp az!

Egy HDD-nek nem maga az eszköz a legértékesebb része, hanem a rajta tárolt adatok!
Senkit sem vigasztal a HDD csere, ha bukja az adatait!!!

De itt nincsen ám vége a Sztorinak!
Áhhh...
..ne hidd!

Egyszer-csak:

Értesítünk, hogy a jótállás keretei között leadott termék javítása önhibánkon kívül elhúzódik, ezért a hosszadalmas várakozás elkerülésének érdekében a termék értékét levásárolhatod oldalunkon.

Levásárlási igényed érvényesítéséhez kérjük szíveskedj új rendelést feladni, megjegyzésben jelezve levásárlási szándékodat. Levásárlást azonos, vagy magasabb értékben tudunk befogadni, magasabb levásárlási érték esetén csak a különbözet kerül kiszámlázásra.

Bla-Bla-Bla...

Ekkor még naivan azt gondoltam, hogy csak várni kell, előzékenyek voltak! :( :( :(

Ezek után a történet még folytatódott...
..nincsen lehetőség a cserére, mert már nincsen ilyen termék a kínálatban (KAMU! - Volt, csak 4-5ször drágábban!), nem lehetséges a garanciális csere/javítás (KAMU! A gyártóval leleveleztem, 5 év garanciát vállaltak rá és a HDD is kivehető!!!)
De szívesen beszámolják, vegyek mást...
Piha...
Ja.

Most megveszi valamelyik emberük a cégtől, kijavítja a hibát, majd eladja 5szörös áron, mert annyit ment fel az értéke! Én meg örüljek, hogy visszakaptam levásárolhattam a pénzem valami xarra, amire nincsen szükségem, vagy fizessek rá, ha hasonló (jobb) terméket szeretnék a kínálatból!

Nos azóta sem vásároltam Náluk, csak 1szer "végszükség" esetében és eztán is kerülni fogom, ha egy mód van rá!
Előtte igen komoly összegeket hagytam ott!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.