Én még így tanultam: biztosítás = biztonság.
De láthatólag már nem így van.
Süllyed a színvonal! (ez most szándékosan írtam így )
A történet nagyjából annyi, hogy van autónk és van kötelező biztosításunk.
De a biztosító nemcsak hogy buta, értelmetlen, hanem szándékosan félrevezető, mondhatom nyugodtan: hazudnak.
Még ha tudatlanságból is, de akkor sem mondanak igazat!
ELŐSZÓ:
Szükségem lenne egy olyan díjfizetési igazolásra, amit magamnál hordhatok.
Ezt ezidáig automatikusan küldték postán.
Most 2011. július 01-től terjedő második féléves igazolásom nincs.
EZEN BEJEGYZÉS: 07.12-én íródik.
E-mailt írtam az ügyfélszolgálatuknak, akik azt válaszolták, hogy:
"Az e-GFB teljes mértékben elektronikus ügyintézésen alapuló termék. Ennél a módozatnál nemcsak a szerződés megkötése zajlik az interneten keresztül, hanem a további ügyintézés is. A 2011. január 1-jétől indult Ügyfélportálon keresztül a szerződés módosítása, a díjak fizetése, valamint a kárbejelentés is elektronikusan, teljesen automatizáltan működik. Ezen kívül valamennyi törvényileg előírt kommunikációt, amelyek eddig postai úton történtek, az e-GFB esetében felváltotta az elektronikus kapcsolattartás.
Ügyfélportálon – regisztráció után – le tudja tölteni, és ki tudja nyomtatni a díjigazolást.
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat."
Csakhogy ebben több hiba is van!
Egyrészről mi ez a "kioktató hangnem" az elektronikus ügyintézésről? Az E-mail nem elektronikus ügyintézés? Hiszen nem mentem be hozzájuk és nem döntöttem rájuk a pultot! Ha ezen átlépek, akkor is azt tanácsolja, hogy logoljak be az online felületre és onnan töltsem le a díjigazolást.
Csakhogy éppen azért írtam nekik, mert csak a múlt félévi van letölthető állapotban, a mostani nincs.
Tovább megyek...
Belogolás után figyelmeztetést kapok!
Micsoda??? Nekem Hátralékom van? Az meg hogy lehet? Rendezzem ? Amikor csoportos beszedési megbízással díjlehívás útján ŐK KEZDEMÉNYEZIK a Bankomtól a levonást? Meg fogják szüntetni, mert nem kell neki a pénzem?)
Utánanéztem, hát valóban nem vonták le!
De miért nem ?
Telefonáltam: azt mondták, majd csak 07.14-én fogják levonni.
DE EMIATT ÉN VAGYOK BEFENYEGETVE és felszólítva, hogy rendezzem a tartozásomat ???
De ha már telefonáltam, azt mondta az ügyintéző hölgy, hogy ONLINE kérvényezzem a zöldkártya kiküldését. (ez a zöldkártya nem a környezetvédelmi, hanem a nemzetközi Zöld -kártya).
Oké, kattintok kettőt és HIBAÜZENETET kapok:
Most már tudom, hogy ez a speciális hibaüzenet, kód, arra vonatkozik, hogy Ők nem vonták le a díjat és emiatt én díjhátralékba kerültem és emiatt nem is kérhetem a Zöldkártya kiküldését!
Akkor meg miért nem ez van ideírva? Akkor meg miért nem ez van ideírva? Akkor meg miért nem ez van ideírva? Akkor meg miért nem ez van ideírva? Akkor meg miért nem ez van ideírva? Akkor meg miért nem ez van ideírva? Akkor meg miért nem ez van ideírva?
Ezt is onnan tudtam meg, hogy ismét levelet írtam nekik, kérve a hiba magyarázatát.
Megválaszolták: hogy MAJD ha ők levonják a pénzt a számlámról és majd ha megérkezik hozzájuk és majd bekönyvelik és iktatják és majd átvezetik és majd átállítják a státuszt utána ...
...
...igen, utána ISMÉT megnyomhatom a gombot, hogy "Kérem a Zöldkártyát" és akkor majd nem lesz hibaüzenet, hanem Gizike a túloldalon észreveszi és majd kiállítják a zöldkártyát és majd kipostázzák .
Egyszercsak, hirtelen.
Jah és olyan országba utazok, ahová nem szükséges a zöldkártya, csak az ügyintéző csajszi mondta, hogy kérjem. De nem tudom kérni.