2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Unreal Engine: Fejlesszünk Játékot #3

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sziasztok!

Jó régen jelentkeztem utoljára. Sajnos ez az év nem igazán úgy sikerült, mint ahogy terveztem (covid és egyéb családi dolgok), szóval kicsit szünetelt a projekt.
Mostanában viszont újra gőzerővel folyik a fejlesztés. :)

A tavaszi állapothoz képest annyi változás történt, hogy a berendezett pálya mérete nagyjából megtízszereződött, elkészült egy alap menü, bekerült a loading screen, valamint karakterünk már zseblámpát is tud használni amiben az akksi természetesen le is tud merülni. :D


Egy hangulatos tájkép. :D

Az optimalizálást igyekszem szem előtt tartani továbbra is, de azért egy ekkora mapon már előfordulnak gyengébben teljesítő területek. Ez számtanilag annyit jelent, hogy egy RX580-on néha azért benéz a számláló a 35-40FPS körüli tartományba. Nagy átlagban viszont megvan az 50+.


Elhagyott iparterület az erdő mélyén.

A gép még nagyjából bírja a tempót, viszont eljött a bővítés ideje. Sajnos kifogytunk RAM-ból. Jelenleg 16GB van a vasban, de jövő héten első dolgom lesz rendelni még 16-ot.
A Ryzen 2600 még bírja, de elnézve az aprós árakat, nagyjából 15-20 ezer ráfizetéssel le tudnám cserélni egy 2700X-re. Ezt még meggondolom. :D


Ködös erdő

A level design egyelőre megvan. Nem ez lesz a végső állapot / méret, de ahhoz már bőven elég, hogy végre foglalkozhassak a játékelemekkel.
Különböző ellenfelek, lőszer / akksi felvétel, inventory, kraftolás, stb.
A következő időszakban ezek kivitelezése a cél.

Addig is Boldog Új Évet! :R

Hozzászólások

(#1) KISDUCK


KISDUCK
addikt

Egy kis bemutató videót nem tennél fel hozzá? :)

(#2) <Lacy85> válasza KISDUCK (#1) üzenetére


<Lacy85>
addikt

Amint lesz olyan állapotban, már készítem is a videót. Jelenleg még elég uncsi lenne 😁

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.