2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Unreal Engine: Fejlesszünk Játékot #2

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sziasztok!

Az első poszt óta túl sokat nem foglalkoztam a játékkal, mert a családi dolgok nagyon lefoglaltak, de azért történt 1-2 "kisebb" előrelépés. :K

A játékmenethez még nem nyúltam, mert az hosszabb elfoglaltság, valamint eléggé odafigyelős is.
Viszont a "haladjunk!!!" nem hagy nyugodni, így level design + optimalizálás téren fejlődött a mű.

A kezdő erdős pályarész nagyjából már elnyerte a végleges formáját. Ezen már nem hiszem, hogy sokat változtatok.



Egy "kicsit" változott a design a legutóbbi állapotokhoz képest. :D

Az optimalizálás viszont folyamatos kihívást jelent.
Legutóbb egy nagyjából 100x100 méteres rész lett "berendezve", ott nagyon szépen megvolt a 60+FPS.
A mostani erdő nagyjából 4-5x akkora, mint elődje, több is a szikla, sokkal több a fa, stb.
Itt megint úgy nézett ki a framerate, hogy kb. 30. Ismét elment ~1,5 napom arra, hogy sikerüljön "emberi" értékekre feltornázni.


Szerencsére sikerült. ;]

A gépigényt úgy próbálom belőni, hogy max grafikán az RX580-on meglegyen FHD mellett az átlag 60FPS.
Ez a VGA manapság nem számít egy veszett erős kártyának, szóval ha ezen tökéletesen fut, akkor nagyjából jók is vagyunk.

Az induló pályarész már kész van, rendben vannak a háttérhangok is, szóval még egy kis reszelgetés a karakterünkön, utána pedig jöhetnek első ellenfeleink! :R

Hozzászólások

(#1) Rimuru


Rimuru
veterán

Fejlesztesi javaslat: felejtsd el a kozepre zartat, szerintem olvasot veszitesz vele (korabbi bejegyzesedre is igaz). :)

[ Szerkesztve ]

Vigyázat, csalok!

(#2) <Lacy85> válasza Rimuru (#1) üzenetére


<Lacy85>
addikt

Ezen ne múljon. Köszi az észrevételt! :R

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.