Nos, tudom, hogy nem magát a gyártót kéne úgymond "lenézni" ezért, de valahol mégis...
Szóval a történet a következő. Vettünk a múlt héten anyumnak egy SE W205-ös mobilt. Mivel mostanság sűrűn hallgat zenét/rádiót, gondoltuk jó lesz a Walkman mobil, csak kicsivel jobb zenehallgatásra.
Megvásároltuk neten a telót, pénteken hozta is a futár. Telefon kibont, nem volt benne semmi töltés, hát jólvan ugye ez előfordul, hát új teló, sokszor van ez, hogy nincs benne semmi töltés. Töltőre fel, meg is kapta a teló az első 16órás töltését. Letelt a 16óra, lehúztuk töltőről, bekapcs, beállítgattam a fontosabb dolgokat, ettől már kb félig lemerült az aksi, ez már gyanus volt, oké jólvan, nem foglalkoztam vele, használjuk. Erre 1 2 óra elteltével már ki is kapcsolt a készülék, mert lemerült, mindezt még aznap, amikor megkapta a 16 óra töltést. Oké, megkapta a második 16 óra töltést, na ezen a napon már fél nap alatt le is merült, úgy, hogy tesóm fényképezett vele 2 képet, meg átküldött rá bluetooth-on még pár képet.
Na ekkor, Vodafone-hoz be, semmi gond, ki cserélték, ugye 72 órán belül voltunk.
Most jön a poén, hazakerült a másik teló, ennek már nem is volt gond az aksijával, DE a walkman szoftver-ben a fájl menürész használhatatlan volt, hiába másoltam rá zenét, nem lehetett sehogy kiválasztani a zenét a szoftverben. Anyum és sógorom bevitték a Vodafone-hoz, ott beközölte a szervizes, hogy a honlapról le kell tölteni a szoftverfrissítő cuccot, és frissíteni kell a telefon szoftverét... (Kérdem én, ha tisztában vannak ezzel akkor miért adják el így a készüléket?)
Nah mindegy, meg adtak egy telószámot, ha gond van a frissítéssel hívjuk fel azt. Felraktam a programot, erre frissítéskor közli a telefon, hogy a legfrissebb szoftver található a telefonon. Na itt kicsit elborult az agyam, meg sógoromé is...
Sógorom felhívta a számot (gondolom pesti SE száma volt, én nem tudom), elmondva a telefont felvevő embernek a problémát, nyugodt hanggal közölte, hogy: "Akkor valószínüleg teljes szoftverfrissítés kell a készüléknek, mert a Walkman mobilok gyárilag szoftverhibásak."
Kérdezem én, hogy hogy van képük így kiadni az üzletnek a telefonokat, ha tisztába vannak a problémával?
Most visszavitték megint a telót a Vodafonhoz anyumék, szintén 72órán belül, mondta sógorom, hogy addig fog parádézni, amíg nem adnak egy másikat, mert ez egy vicc...
Éljen a Sony Ericsson...