2024. április 30., kedd

Miért lettem horgász?

Írta: | Kulcsszavak: horgászat

A legfőbb oka annak, hogy nekiálltam horgászni, hogy apás lány vagyok. Eleve azt mondják, olyan vagyok, mint édesapám csak 13 centivel alacsonyabban és női kiadásban. Mikor pici voltam, mindenki azzal jött, apja lánya, ha magától nem alakult volna ki , hogy apás vagyok, nah ez biztos segített rajta.
Édesapám tinédzser kora óta horgászik, de nem szülői indíttatásból, hanem mert ő szeretett volna. Mikor pici voltam, 3-4 éves egyszer elvitt magával. Nem sokkal később abbahagyta, nem volt rá idő, vagy pénz, nem tudom.
Olyan 10 éves korom körül újrakezdte, természetesen mentem vele, mert imádtam vele lenni. Nem voltam nagy nyereség, ugyanis minden horgászatot végigbeszéltem. Ahogy cseperedtem megtanultam bedobni, horgásztam rendesen. Először spiccbotot kaptam a kezembe, később már úszóval és fenekező szereléssel pecáztam. Mindig volt hova fejlődnöm :).
Egyetemista koromra már jólesett a csend és a nyugalom, ami apunak hiányozhatott, amíg dumáltam. Végre pihi volt. Az elmúlt pár évben eljutottunk arra a szintre, hogy már jobban szeretek a tóparton ücsörögni és lógatni a kukacot a vízbe, mint édesapám.
A bedobásaim még nem tökéletesek, valamiért nem megy úgy, ahogy kéne, de még mindig kerül hal a vödörbe, apa nagy méltatlankodása mellett, mert általában az én kapásaimból hal is lesz, nála nem mindig.
Így lett a cserfes kislányból cserfes pecás lány. Mindezt azért mert apás vagyok.

(#1) Recon666

Közösségépítő

Jómagam is elég sűrűn horgászok. És ismerek több női horgászt is, vannak köztük 10 év körüli kislányok is, mondjuk a pontos dobás nekik sem az erősségük, ahogy megfigyeltem. ;] Nálunk szintén horgász a család, mindkét szülőm is jár ki, ha idejük engedi. Én ajánlom mindenkinek, legalább egyszer kipróbálni mert amellett hogy szórakoztató, természetközeli is. :)

(#2) greenity válasza Recon666 (#1) üzenetére

aktív tag

Nálunk a húgom és édesanyám nincsenek oda érte..
anyu csak levegőzni jár ki.

Szoktam fotózni is :) csodaszép képek készültek.

(#3) Recon666 válasza greenity (#2) üzenetére

Ha már horgász vagy, jöhetnek fotók is :) ;[link]

(#4) greenity válasza Recon666 (#3) üzenetére

aktív tag

Vasárnapi képek a Desedán, főleg kacsák :)

(#5) Gave

Gave
addikt

Régebben én is jártam horgászni, bár nem voltam egy sikeres fajta, ez hamar csorbította a kezdeti lelkesedésemet.

Aztán egyszer meggyőzem magam, hogy nincs ehhez türelmem. Aztán úgy maradtam. :D

(#6) greenity válasza Gave (#5) üzenetére

aktív tag

Az eleje mindig nehéz, szerintem érdemes türelmesnek lenni. Ha nem is fog az ember halat, a természet kárpótol.

Én speciel nem eszem meg a halat, viszont horgászni imádok.

(#7) Recon666 válasza greenity (#4) üzenetére

Közösségépítő

Te fogtad a képen lévő szürke harcsát? :)

(#8) greenity válasza Recon666 (#7) üzenetére

aktív tag

Nem, azt édesapám fogta kukorica-csonti szendviccsel. Valószínűleg pont az orra elé esett a csali, mert miután bedobtunk rögtön kapott. Visszaengedtük.

(#9) Recon666 válasza greenity (#8) üzenetére

Szép, 10 év múlva viszont látnék egy ilyen példányt. :D

(#10) Heeken

Heeken
tag

Kiskoromban hugommal sokszor játszottuk azt, hogy egy bot végére kötöttünk cipőfűzőt, vagy valami madzagot és az ágy széléről horgásztunk. :D
Mindig is ki akartam próbálni milyen az igazi horgászás, aztán pár éve sikerült is a Tisza tónál horgászni egy kicsit. :DD
Való igaz, hiába nem volt fogás, a természet kárpótolt érte és megvolt a "feeling" is.:K