Történt egyszer, hogy egy megbízónk azt az opciót választotta, hogy ő küld futárt hozzánk nem kell nekünk elvinni egyik felvevőhelyre sem...
Mivel itthon vagyok, én vagyok az átadó ember, annak rendje és módja szerint meg lett beszélve, hogy 9 és 13 óra között jönnek, hogy ha netántán lesz elintézni valóm, akkor menjek utána nyugodtan. Egyébként nem nagyon van, hiszen szinte ide vagyok láncolva a géphez "munka"-ügyben. Oké, lassan 13 óra, hív a megbízó, át tudtam-e adni a csomagot, nem... már agyon izgultam a fejem, mert ha nem ér oda időben a csomag nem kevés kárral zárjuk az üzletet...
Felhívta a központot, ő adta a megrendelést, visszahívott, nincs ilyen opció, hogy meg lehet adni intervallumot, néha sikerül néha nem.. menjek el itthonról nyugodtan, majd 15-18 óra között jönnek... Egyik szemem sír a másik nevet: egész nap ezen izgultam, hogy elmenjen a csomag, másrészt nem úszik a megrendelést.
Így jártam, legközelebb tanulunk belőle