Tisztelt olvasó!
Lassan 1 éve,hogy csúnyán megjártam 1 csomagszállítás során.
Pár hónapja kíváncsiságból,spórolásból illetve nem törékeny kevés érték miatt újra rendeltem szállítást.
Csomagom állítólagosan kézbe sült is,gyakorlatilag nekem nem adtak semmit.
El is indítottam a csomag keresését,reklamáltam.
Állítólagosan a futár találkozott velem és szabályszerűen átadta,gyakorlatilag az aláírásom sem az enyém.
3x elemezték a helyzetet a 2. alkalom után már több mint 1 hónapja nem jelezték,hogy mi van.
Lezárták az ügyet.
"Hál istennek" a fogyasztóvédelem rögtön lerázott,nem hitegettek hetekig,mint legutóbb.
Ügyvéd is "hatalmas" lelkesedéssel foglalkozott az ügyemmel,és bár most közölték velünk,hogy 10ezer Ft-ot kér előre,hogy csak 1 levelet írjon a cégnek(legutóbbi ügyvéd azt mondta elküldte,gyakorlatilag hazudott,alig vette fel a telefont stb).
Nem túl nagy érték 30-50ezer Ft volt benne,és így illetve múltból kiindulva,illetve,hogy mindig a cégnek van igaza,nem hiszem érdemes foglalkozni vele bírósági téren.
Így csak jelezném és figyelmeztetnék mindenkit,hogy külföldre se biztosítást se csomagszállítást ne kérjen a GLS cégtől.
Köszönöm figyelmetek,és remélem nektek sikerül elkerülne eme ördögi köröket.