Sziasztok,
szerettem volna rendelni egy telefont a Telenorból.
A történetet kiolvashatjátok az alábbi Telenornak küldött levelemből.
Tisztelt TELENOR!
1023673-mas számú rendelésemet a kiszállítás napján törölték indok nélkül.
03.25.-én rendeltem meg a telefont pénteki kiszállítással, majd pénteken közölték, hogy csak jövő hét szerdán tudják szállítani. Kedden felhívnak, hogy pénteken tudják hozni a készüléket, majd egy kis huzavona után ez csütörtökre módosult.
A mai napon betelefonáltam(04.02) délután kettőkor, hogy 1-ig ki kellett volna hozni a megrendelés alapján,de nem érkezett még meg. A kedves kolléga jelezte, hogy már a futárnál van, a rendszerben pedig minden rendben a rendelésemmel.
Rá fél órára jön az sms, hogy a rendelést törölték.
Szeretném megkérdezni jogos-e a felháborodásom azon amit művelnek?
Múlthéten átutaltam majdnem ötvenháromezer forintot majd folyamatosan húzzák a kiszállítást és amikor meg kellene kapnom, kapok egy ilyen smst.
Most se pénzem se telefonom és azt se tudom mi történt.
Ez az önök oldalán olvasható :
A visszaigazolás után a Telenor 3 munkanapon belül telefonon vagy SMS-ben tájékoztatja a megrendelőt, amennyiben a megrendelés bármilyen okból nem vagy nem a megrendelés szerint teljesíthető.
Link:
https://www.telenor.hu/…/online-szallitasi-vasarlasi-feltet…
Várom a telefont amit rendeltem és a választ a levelemre!
Köszönöm
egy majdnem előfizetőjük.
Fodor Péter
Többször betelefonáltam mivel a megadott email címre küldött levelemre máig nem válaszoltak és sikerült kideríteni, hogy 2 hete nincs készleten a készülék. Ezek szerint úgy hirdetnek valamit, hogy azt nem is tudják teljesíteni.
Engem meg itt szopatnak.
Gondolom ha Samsungot rendelek azt még aznap kihozzák.De kell a halálnak.
Tehát a Tisztelt Telenornál fogalmuk sincs miből van raktáron és még be is etetnek, hogy mindjárt megkapod csak győzd kivárni.