2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

GreenGo, te csodás

Írta: | Kulcsszavak: carsharing . GreenGo

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A mai rant a GreenGo-ról fog szólni.
Nem először használtam a szolgáltatást, szóval tudtam, mire számítsak, de ma valahogy mégis koncentráltan megkaptam az összes negatív faktorát.
Kezdjük onnan, hogy ez a körbefotózás egy igazi időrabló ostobaság. Értem én, hogy közösségi autó (francokat, ez egy vállalkozás, nyilván pénzt akarnak keresni vele, de ez így van jól), de attól még beleférne egy flottabiztosítást kötniük, hogy ne kelljen minden alkalommal, ha esik, ha fúj, ha rohanok, körbefotózni a kocsit, hogy bizonyítsam, nem én karcoltam/törtem össze. Ez egy bérautó, ha törik, ez ilyen, a biztosító ezért van, pont. Kerüljön annyiba, hogy ne szívjak ezzel is.
Az az én hülyeségem, illetve szerencsétlenségem, hogy nem néztem meg előre, hogy a Dagálynál nem lehet lezárni a bérlést (miért is lehetne, senki se jár oda), és hogy ez pont akkor történt, amikor az Árpád-híd és környéke elesett a teherautóbaleset után, és 30 perc volt eljutni 800 méterre, ahol már le lehetett zárni.
Volna! Ha azt a nyüves slusszkulcsot érzékelte volna a kesztyűtartóban lévő érzékelő (a GreenGo úgy zárul, hogy beteszed a kulcsot a kesztyűtartóba, ott nézi egy kis manó és az appal zárod a bérlést), de nem, ötödszörre sem, csak úgy, ha a kulcsot fordítva tettem be, a karika rögzítője nézett a kesztyűtartó belseje felé).

Képen (forrás: Autószektor):

Biztos én vagyok a hülye, de erre nem gondoltam, se nem logikus, se nem ergonomikus, nem tűnik életszerűnek, hogy így tegyem be, mert akkor hogy fogják kipiszkálni... Ezzel is elszerencsétlenkedtem vagy 10 percet és ezután jött a fotózás...
Szóval ez így nem volt jó élmény. Pedig szeretem a céget, a kocsikat, de ide kéne még egy kis finomítás, hogy felhasználóbarát legyen.

Hozzászólások

(#1) g.attila92


g.attila92
csendes tag

Én a másik oldalon vagyok. A MOL Limo-t használom. Nem kell se körbefotózni, se személyesen bemenni a regisztráció miatt. Mindíg vissza tudtam tenni a kulcsot és nem állt le soha az app.

(#2) .Szaki.


.Szaki.
addikt

A körbefotózás valóban kellemetlen dolog, mert szakadó esőben/hóban a francnak sincs kedve körbejárni a kocsikat, nem beszélve arról, hogy sötétben vegyél észre egy kis karcot, vagy felni sérülést. Főleg ha saras is az autó.

Viszont azt sem lehet, hogy "hé srácok, itt egy 6-8 misis új kocsi havi 990-ért, vegyétek, vigyétek, a tiétek, azt csináltok vele, amit csak akartok..". Ezt csak azért mondom, mert a múltkor is láttam egy MOL-os srácot egy benzines Up!-ban, aki nyélgázzal ugratott át egy fekvőrendőrön, olyan gyönyörűen ütötte le a kocsi alját, hogy "öröm" volt nézni. Nem árt ha érzik az emberek, hogy ha kárt okozol az autóban, akkor Te fogsz érte felelni, ez is talán jobban biztosítja azt, hogy tovább életben maradjanak ezek az autók. Egyébként megkérdeztem a csajszit amikor regisztráltam, hogy hogy működik ez a dolog, mert leginkább sötétben fogom használni az autókat, hogy ha egy adott autón már jeleztek hibát és én ne adj Isten nem veszem észre akkor mi van, biztosított róla, hogy arról akkor tudni fognak, tehát nincs nagy para, de ettől függetlenül nem szabad ezt a véletlenre bízni.

(#3) Dr. Oid válasza g.attila92 (#1) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

na, akkor ennek adok egy lehetőséget :) köszi!

#2: arról nem is beszélve, hogy full be volt havazva az autó. akkor ezt hogy? vigyek seprűt is? amúgy nem a véletlenre akarom bízni, mondom, legyen olyan biztosítás, ami fedezi a károkat, kész. illetve tételezzék fel az emberről, hogy ha olyan sérülés van a kocsin, akkor azt be is jelenti, ne kelljen bohóckodni a kocsi körül.

(#4) DeFranco válasza Dr. Oid (#3) üzenetére


DeFranco
nagyúr

mondom, legyen olyan biztosítás, ami fedezi a károkat, kész

lesz, 990/perc lesz a használati díj. szeretnéd? a biztosító sem hülye. egy hónap múlva nem maradna ép elem a kocsin.

ez van így is elég nagy kockázat egy ilyen autót kibérelni, főleg a greengonál ahol nem is igazán korlátos a felelősség ahogy olvasgattam az ászf-et.

[ Szerkesztve ]

(#5) .Szaki. válasza DeFranco (#4) üzenetére


.Szaki.
addikt

+1

(#6) Dr. Oid


Dr. Oid
aktív tag

8 év bel- és külföldi autóbérlés után ezt finoman szólva viccként sem tudom elhinni.

(#7) Dr. Oid válasza DeFranco (#4) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

Na akkor egy kicsit világosabban írok, egyébként a hatos hozzászólásom is erre akart válasz lenni,csak késő volt már :)

Legutóbb egy napra béreltem autót hagyományos autókölcsönzőnél. Automata VW Golf Sportsvan, kb 30e volt biztosítással. Az percre leosztva nagyon nem 990.

(#8) DeFranco válasza Dr. Oid (#7) üzenetére


DeFranco
nagyúr

értem... és ebben az árban benne volt az hogy ha karcosan, húzottan, horpadtan viszed vissza akkor szó nélkül megköszönik a bérlést és mindenki megy a dolgára? és ezt ellenőrizted a nyilván átolvasott ászf-ben is?

(hint: ez sehol nincs így, mindenhol felelős vagy a gépjárműben okozott kárért, ezért vettétek fel közösen az állapotlapot ezért írtad alá, ezért fizetted be a depositot, stb... amit te felvetettél, hogy "legyen benne az árban" a sérülés, olyan nincs. vagy olyan irreális elméleti árat adnak meg amit nyilván nem fizetsz ki. szóval te valamit minden bizonnyal félreértettél)

egyébként a greengo alapból elég pofátlanul áraz sok mindent. indító kulcs pótlási díj 100k??? mollimonál 5k kár esetén greengonál ügyfelet terheli 10% de minimum 100k, mollimonál maximum 100k?

miről beszélünk?

(#9) Dr. Oid válasza DeFranco (#8) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

Igen, benne volt. Teljes körű biztosítás. Nyilván nem mindegyik cég csinálja így, de amiről beszélek, abban benne volt mindez.
Szóval ha a GreenGo és ez a két szélsőség, talán köztük van még opció.

(#10) DeFranco válasza Dr. Oid (#9) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ne haragudj de ezt nyomós alátámasztás nélkül nem hiszem el. ettől te még aludhatsz nyugodtan, nem kötelező engem meggyőzni de hogy te akár napi 30k-ra deposit és/vagy önrész nélkül kaptál egy autót korbendallas szabad törésre az nekem hihetetlen kategória.

persze ha ezt megfelelően alá tudod támasztani az más kérdés.

[ Szerkesztve ]

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.