A mai rant a GreenGo-ról fog szólni.
Nem először használtam a szolgáltatást, szóval tudtam, mire számítsak, de ma valahogy mégis koncentráltan megkaptam az összes negatív faktorát.
Kezdjük onnan, hogy ez a körbefotózás egy igazi időrabló ostobaság. Értem én, hogy közösségi autó (francokat, ez egy vállalkozás, nyilván pénzt akarnak keresni vele, de ez így van jól), de attól még beleférne egy flottabiztosítást kötniük, hogy ne kelljen minden alkalommal, ha esik, ha fúj, ha rohanok, körbefotózni a kocsit, hogy bizonyítsam, nem én karcoltam/törtem össze. Ez egy bérautó, ha törik, ez ilyen, a biztosító ezért van, pont. Kerüljön annyiba, hogy ne szívjak ezzel is.
Az az én hülyeségem, illetve szerencsétlenségem, hogy nem néztem meg előre, hogy a Dagálynál nem lehet lezárni a bérlést (miért is lehetne, senki se jár oda), és hogy ez pont akkor történt, amikor az Árpád-híd és környéke elesett a teherautóbaleset után, és 30 perc volt eljutni 800 méterre, ahol már le lehetett zárni.
Volna! Ha azt a nyüves slusszkulcsot érzékelte volna a kesztyűtartóban lévő érzékelő (a GreenGo úgy zárul, hogy beteszed a kulcsot a kesztyűtartóba, ott nézi egy kis manó és az appal zárod a bérlést), de nem, ötödszörre sem, csak úgy, ha a kulcsot fordítva tettem be, a karika rögzítője nézett a kesztyűtartó belseje felé).
Képen (forrás: Autószektor):
Biztos én vagyok a hülye, de erre nem gondoltam, se nem logikus, se nem ergonomikus, nem tűnik életszerűnek, hogy így tegyem be, mert akkor hogy fogják kipiszkálni... Ezzel is elszerencsétlenkedtem vagy 10 percet és ezután jött a fotózás...
Szóval ez így nem volt jó élmény. Pedig szeretem a céget, a kocsikat, de ide kéne még egy kis finomítás, hogy felhasználóbarát legyen.