augusztus elején az új albérletbe költözve, tekintve hogy egy gagyi 1mbites (szakadozó, belagzó és nem is mindig 1mbites) t-brigádos netünk volt ráadásul nem is olcsón (5900 ) úgy döntöttünk, hogy talán szolgáltatót váltanánk
a ph fejlécében levő "adsl fillérekért" elég meggyőző volt így aug 14-én meg is rendeltünk egy csupasz szolgáltató váltást. (csupán 67 napja )
idéznék a csupasz szolgáltató váltás után megjelenő oldalról:
A Csupasz ADSL előnyei:
- nem szükséges telefon előfizetés
- csak az internet szolgáltatásról kap számlát, nincsenek további költségek
- egyetlen céggel áll szerződésben
- új előfizetők és szolgáltatót váltók is igénybe vehetik
- hogy ne maradjon telefon nélkül, igénybeveheti a havidíjaktól mentes Megafone szolgáltatásunkat, melyhez adunk egy bármely hálózatból felhívható 21-es telefonszámot és csak az Ön által kezdeményezett hívásokért kell fizetni, alacsony percdíjakat, másodperc-alapon mérve!
A Csupasz ADSL-re előfizethet, akinek:
- nincs telefonvonala
- van telefonvonala, de a továbbiakban már nincs szüksége rá
- jelenleg más szolgáltatótól veszi igénybe ADSL kapcsolatát, de váltani szeretne egy kedvezőbb megoldásra
nos 2-3 nap múlva meg is érkezett a modem amin mondjuk meglepődtem, mert nem pipáltuk be sehol, de jólvan ennyit elbírunk. gondoltam minden szép és jó, pár nap múlva lesz normális netünk.
nos a lényeg tömören: szept eleje óta másfél-két hetente beszélek az ügyfélszolgálattal, hogy mégis mi a helyzet, mikortól fognak szolgáltatni?
kedvenc válaszom, hogy majd ha látjuk, hogy a régi már nem működik! kösz vaze'!! alapból **** az egész, már vagy 3x volt, hogy azt hittük, hogy végre eljön a kánaán, merthogy elment a régi. routeren új adatok beállít. semmi. restart meg a szokásos dolgok, semmi. visszaállítom a régit, megy minden (azt nem írom, hogy frankón, mert attól igen távol áll )
nah ma ismét felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy a legutóbbi hívás óta megint eltelt másfél hét, miújság?
mondja emberünk, hogy kell telszám, meg t-brigádos ügyfélszám meg stb. kérdezem, hogy mégis mikorra várható, hogy akkor végre szolgáltatnak válasz valami olyasmi hogy: hát kijönnek a tcomosok, leszerelik a cuccot, aztán jönnek ők és felszerelik. mondom WTF???
mondja emberünk, hogy csupasz net az mindenképp új vonal (????)
így végülis arra jutottunk, hogy jobban járunk, ha új előfizetőként rendelünk egy netet, a tbrigádosat meg lemondjuk simán.
egyrészt nem értem, hogy miért lesz új vonal, de mind1. vagy ha már lesz, minek kérdezték pl. a vonalnak a számát korábban (nem a telefonszámot, hanem AD számot, ami mondjuk fogalmam sincs, hogy mi, de kérdezték)?
miért nincs kiírva az oldalra, hogy gyakorlatilag nem is lehet szolgáltató váltással csupasz adsl-re előfizetni?
miért a 4-5. ügyfélszolgálattal történő beszélgetésnél derül ki mindez?
jah igen a kérdésre, hogy az új előfizetés az mikortól működne: ~20 nap... köszi!
szerk1:
rendeljek új előfizetést: nyílván nem enged regelni, mert ilyen személyi ig számmal már van megrendelés (és ha 2 helyre akarok akkor mi van??) azt írja az online ügyfélszolgálaton lehet. ott nincs ilyen menüpont. ügyfélszolgálat felhív...
hogy lehet megoldáni? hát törli az előzőt és akkor lehet megrendelni megint... hát gratulálok